Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2548
Hei!

Jeg har i vente en soning på 25 dagers fengsel, og skal en tur til thailand før det. er det noen som vet om jeg kan bli nektet å komme inn i thailand i passkontrollen? eller nektet utreise fra norge?

Takker for svar!
Du blir ikke nektet utreise. Skjer nok ikke noe i Thailand heller. Ingen som har oversikt.

God tur!
Trådstarter
3 1
Har sett mye på grensevakten i australia på tv norge. og der blir alle sendt hjem igjen skjønner du :s blir sykt nervøs da
Kontakt heller Kriminalomsorgen. De vet nok mer om dette.
http://www.kriminalomsorgen.no/index.php?id=433540
Sitat av 3389 Vis innlegg
Hei!

Jeg har i vente en soning på 25 dagers fengsel, og skal en tur til thailand før det. er det noen som vet om jeg kan bli nektet å komme inn i thailand i passkontrollen? eller nektet utreise fra norge?

Takker for svar!
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke og bekymre deg, for en liten donald dom på 25 dager er det ikke stort mye noen gidder og bry seg om!
Vet ikke hva saken din går ut på, men her er det en .. lignende situasjon.
http://www.budstikka.no/nyheter/stor...aret-1.6697060

tldr versjon
Heroin dømt iraker flykter til irak, kommer tilbake til norge for å få straffen sin, søker om å dra på ferie med kjæresten mens han venter på dommen, men får avslag.

Tror ikke din sak er like alvorlig, tho.. Du kan dømme selv.
Sitat av 3389 Vis innlegg
Har sett mye på grensevakten i australia på tv norge. og der blir alle sendt hjem igjen skjønner du :s blir sykt nervøs da
Vis hele sitatet...
Australia har jo verdens strengeste grensevakt da.

Tror nok det går greit, men ville ha forhørt meg med norske myndigheter først og eventuelt prøvd få tak i noen papirer som sier at det er greit at du reiser, itilfelle Thailand stopper deg på flyplassen.
Trådstarter
3 1
Dommen min er for promillekjøring. Er bekymret for å ikke komme inn i thailand... Kri
minalomsorgen har sagt at det går fint å reise ut
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Thailand sin grensekontroll viser minimal interesse for vestlige personer, så med mindre du er asiat bør det gå rimelig greit.