Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1093
jepp..jeg har et datahøytalerproblem.. og det er at mine to høytalere bak i mitt cambridge soundworks FPS 1500 surroundhøytaleropplegg..OSen er XP, viktig og vite fordi det ble slik etter at jeg installerte det. står på 5.1 surround, der du kan velge det..slik er problemet..
ble ikke så veldig klok, kan ikke se at du har noe annet problem enn at du ikke har skarver hva problemet er...

mm
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Uhm. Hva er egentlig problemet?
m|x
m|x's Avatar
Trådstarter
høytalerne bak på surrounden virker ikke.
Jeg tror dette er løsningen, men har du sagt i installeringen av softwaren som fulgte med at du har 5 høytalere? Hvis ikke står den sannsynligvis på "2 høytalere" slik at du får kun lyd fra 2 eller 3 av de. (Du kan løse dette problemet ved å gå inn i creative launcher og lete etter instillingene der)
Better than thou.
Opprinnelig postet av meitemark
ble ikke så veldig klok, kan ikke se at du har noe annet problem enn at du ikke har skarver hva problemet er...

mm
Vis hele sitatet...
Jeg tror du fattet utmerket hva problemet hans var, men bare for nte gang skulle finne noe å klage på..
du sa det jo selv i den første posten, ditt FPS 1500 sourroundhøytaler opplegg. FPS = fourpoint sourround. har du telt høytalerne dine? du har 4 satelitter og 1 sub, det er ikke 5.1. 5.1 betyr 5 satelitter + 1 sub, du har 4.1, 4 satelitter og 1 sub. sett den på 4.1 så burde det hvertfall hjelpe, hvis ikke så vet ikke jeg.
tror egentlig han kan telle(er ikke godt å vite though )...
og han sier vel at han har satt på 5.1 der han kan velge.
m|x
m|x's Avatar
Trådstarter
jeg satte på surround sound, quatrophonic og alle de andre, men det er og blir med de to høytalerene fremme..og jeg har bare 5.1 og 7.1 å velge i
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
For de som ikke er så lærd innen stereo-verden, kan jeg fortelle at quadrophonic vil si fire høyttalere, som i et surround oppsett, bare uten senter høyttaler og sub, og bare i stereo så klart
Opprinnelig postet av Carlo
Jeg tror du fattet utmerket hva problemet hans var, men bare for nte gang skulle finne noe å klage på..
Vis hele sitatet...
klage over hvem hva hvor? bare påpekte at han hadde forklart miljøet, men ikke problemet.

beklager virkelig at jeg ikke er synsk og kan se med en gang hva et teknisk problem er hvis jeg bare får beskrevet miljøet rundt det.

du derimot, som er den eneste som legger merke til posten min, ettersom den egentlig er ganske unyttig, du klager. over hva det forstår jeg ikke. hvis du har noe du ønsker at jeg skal slutte med eller slutte å legge meg opp i, send meg en pm eller email.

mm
ouh!
da er det bare å vente på carlos tilbakeangrep...
chickfight!
Better than thou.
Resten gikk i PM.