Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1322
jeg bare posta det her... jeg kom over en ps2emu tror jeg har hørt snakk om at noen lette etter det, så hvis noen vil downloade den så kan de gjøre det her http://hjem.sol.no/icemasta/ps2emu.exe ... har ikke testa den, vet ikke om det er noe kødd. Det kan være et virus ellerno så vær forsiktig... hvis noen får den til å virke post det

Edit av wiz:
For dere som ikke leser resten av threaden:
Det er VIRUS i filen ...
Sist endret av kermit-; 17. november 2001 kl. 23:07.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Litt liten til å være en PS2 emulator...?
Better than thou.
Norton skrekk W95.CIH rett etter jeg trykte på linken.
Æhmen! Dere må jo for sojte få dere en ekte PlayStation 2 fremfor dette emulator tullet! Virus og tilogmed, huff og fysj.

www.wipeout.no

Billig PlayStation 2.
Sist endret av AnaMorph0s|s; 17. november 2001 kl. 02:08.
Det er virus i den fila ja. W95.CIH som carlo sa, hvis det er noen som har kjørt den så er det kanskje lurt og lese litt her http://securityresponse.symantec.com.../data/cih.html
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
best å slette filen med en gang, slik at ikke noen kommer over den og prøver den.
Opprinnelig postet av AnaMorph0s|s
Æhmen! Dere må jo for sojte få dere en ekte PlayStation 2 fremfor dette emulator tullet! Virus og tilogmed, huff og fysj.

www.wipeout.no

Billig PlayStation 2.
Vis hele sitatet...
hmm.. vil heller ha en ps2 uten sonefri-dvd til 1700 enn ps2 med sonefri-dvd til 3500..
Hvorfor kjøpe en ps2 til 3000 når man kan dl'e emulator for free?
Better than thou.
Fordi det er morsomere å sitte på stua med et par pils og noen kammerater enn å sitte foran pc'en helt alene og spille buggete crappy shait.
Er noe i d Carlo sier ja.
PS2 ruler hardt!