Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1080
hei og hopp.
det er fin dag, vinden har begynt og ta av. snøen har regna vekk og sola tittar fram, men på nyhetsgruppene kjem eg ikkje.

før når eg hadde telenor og cybercity internettabo. (forkorta fordi eg ikkje veit heilt korleis da skal stavast) då gjekk da fint an og komme innpå nyhetsgruppene og sjekke ut.

men no når eg har netcom, får eg ikkje lasta ne noke nyhetsgruppe. løye me da. har jo news.netcom.no som newsserver og greie, menmen. jauehau. kjeda meg. har fri frå skulen i måra, og må opp halv sju for å reise bort på gamle skulen for å snakke med dei eg gjekk i klasse med i fjor. *gjesp*
men ka me linux/unix då? er det noke kommando der som du kan utføre sånn du får opp sånn nyhetsgruppe sak ? sånn liste over dei ? er det kanskje i pine eller lynx ?

og eit siste spørsmål. korleis opprette nyhetsgruppe, såg ei side om da. ei norsk ei faktisk, men huskar ikkje url. i hvertfall.. da va visse kriteria til å opprette no.xxxxxx grupper, men ikkje no.alt (eller var det alt.no). men.. må du ha ein slags server skal du opprette gruppene ? eller.. veit ikkje korleis det virker eg, hadde vore fint om noken hadde forklart.

på førehand takk

/Grinder/Grinder\Grinder\
|Grinder|Grinder|Grinder|
\Grinder\Grinder/Grinder/
Her står det iallefall korleis ein skal gå fram for å opprette ei ny gruppe: http://www.usenet.no/rutiner/nye-grupper.html
jauhau, takk ska du ha.
menne.. du e ikkje frå sogn og fjordane e du ?
i tilfelle, kor i detta vakre fylket bur du ?
Nei, eg kjem ikkje frå Sogn og Fjordane, men eit vakkert fylke er det iallefall