Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1232
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, person 25+ har røykt mye weed før (slutta får 6 år siden) prøvd forskjellige stoffer, nå tar jeg 1-2 ganger i året. Jeg har tatt mdma 15+ ganger, men de siste to gangene har vært noe helt totalt utenom det vanelige. Har ikke brukt test kit, men får bilder av dealer til dealeren som viser test kit.

Første psykose/ekstreme hallusinasjoner: Jeg satt hjemme alene å drakk, fikk 1.5g mdma i krystall form å tok en liner, ble gira å inviterte bort en kompis, kvelden går vi drikker ca 6 øl hver på 1.5 timer samtidig som vi snorter å dropper mdma. Ila av 12 timer konsumerer vi alt (ja idiotisk dosering med stor I) men etter disse 12 timene vil vi ha mer så vi går til kompisen min å ta hver vår linje til (kjøpt av samme dealer samme dag). Da smalt det hos meg, på vei hjem snakker jeg med folk som ikke er der, ser ting som ikke er der å prøver å ta det med hjem, jeg er ikke kontinuerlig i dette stadie, ut å inn av det å jeg husker absolutt alt å sitter fortsatt den dag i dag å kan ikke forstå at dette var halliser, kommer hjem tar en øl å våkner med normal mdma hangover.

Andre gang (sist gang jeg tok)
Var hos samme kompis, samme om igjen droppa å snort opp mot 1g hver ila en natt, ila natten har jeg lånt dusjen hans å glemt å kle meg etterpå, å jeg går naken rundt å tenker ikke noe over dette (jeg er en ekstremt sjenert person å dette er noe jeg ALDRI kunne ha gjort trodde jeg.) Jeg tar så et glass går bort til kles stativet hans får å tappe meg litt vann, mens jeg fører en samtale med en kompis som ikke er der, senere på kvelden klarer jeg å åle meg under stue bordet hans å sparker det oppover med full kraft (kompis lo å no worries da han viste jeg ikke var med mine fulle fem) deretter sovner jeg på sofaen å våkner med normal mdma hangover å ellers helt ok, samme som første gang husker alt å alle halliser.

Dette er halliser som er mye mer virkelige en det jeg har opplevd på sopp,lsd å 2-cb. Så det jeg lurer på her er om noen har vært borti lignende eller vet hva som har skjedd med meg her ? Har tatt ekstreme doser før men aldri opplevd noe lignende

Vil legge til at dette var ca 6mnd siden å grunnen til jeg fikk en trang til å spørre er pga Emma kommer på besøk ila de neste ukene.
Det er helt vanlig og helt fortjent til deg som dropper og snorter mengder som kan gi deg varige men. MDMA bør seriøst ikke snortes.

Syns du har sluppet billig unna
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Helt vanlig kan da vel ikke være da ingen kjente har opplevd det å alle snorter det å tatt ekstreme doser

Fortjent eller ikke, plaget meg ikke noe særlig, men ble litt satt ut av det da jeg har gjort disse dosene et par ganger å aldri opplevd halliser utenom noen farger i taket å skjegg/briller på personer.
Det jeg mener er at det må man nesten regne med at skjer.

Vil anbefale deg å ta deg noen MÅNEDER uten mdma og seretonin/dopamin-tømmende droger.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Fair enough, ja litt over 6mnd siden sist gang så burde være good to go nå.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Altså en del MDMA blir konvertert til MDA i kroppen. MDA er mer hallusinogen. Tar du store mengder MDMA, så vil du få mye MDA i omløpet og ende opp slik. Så ja, med ditt bruksmønster - helt normalt og forventet.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det der er helt normalt når man misbruker MDMA. Du bruker det helt feil, MDMA skal ikke brukes på samme måte som kokain/speed. Mener altså at du ikke skal redosere og holde det gående over lengre tid. Doseingen din er også helt crazy.
Less is more. Får like mye ut av rusen om man tar 180 mg som 250-300mg...
Du burde holde deg vekke fra alkohol neste gang du dropper fordi du kommer aldri til å synes første dose er nok og kommer til å redosere og overdosere når hemningene forsvinner.

Husk, det kommer ikke til å være like intens som de siste gangene du tok, men det må du nesten leve med. Du må innse at det er greit og at det er sånn det skal være.

Please vis respekt for stoffet
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan også si at jeg har overdosert på MDMA selv ett par ganger. Det fører alltid til ekstreme hallusinasjoner, forvirring og oppkast for meg. Ikke verdt det.
Idioti..
har opplevd liknende psykotiske hallusinasjoner på halvparten av det du tar. Dog klarte jeg å skille halliser fra det reelle.
Ofte på mdma/knips kan jeg også snakke med folk som ikke er der, ha følelsen av at det har vært typ 20 stk på fest selv om det bare hadde vært meg å 1 kompis. Fucker litt med hodet. Da brukte jeg ikke noe store doser heller.
Anonym bruker
"Lysten Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
bare så du er advart er det ingen garanti for at du kommer helt tilbake igjen neste gang. hver gang du kødder såpass med hjernen tar du risikoen på å ødelegge den.
Ja ro ned bruket. Sliter enda i dag etter runden min for ikke så lenge siden. Går i en drøm, koblet fra verden, opphengt i detaljer, ingenting gir mening. Er hverken glad eller trist. Tiden er merkelig, dårlig hukommelse. Paranoid, vet ikke hvilken stemme i hodet jeg skal stole på. Alle i rundt meg lurer meg. Er innlagt fortiden. Skjønner ingenting. Så vær forsiktig, serriøst. Føler jeg er permanent ødelagt nå da jeg ikke vet hvem jeg er fortiden.
Så stopp før du havner i hånden til twilight guden, da er du fucked og lykke til når du skal komme deg tilbake for da er alt alienx2000
Sist endret av makkalatte; 20. august 2020 kl. 02:14.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Da fikk jeg ihvertfall svar at dette ikke var uvanlig, har kun bestilt 200mg til neste gang, 150 drop å 50 til justering. Har jeg 1000mg klarer jeg ikke å stoppe når jeg har begynt. Er fult klar over at tidligere doseringer er idiotiske, men har null kontroll vis jeg har tilgang til mer.
Tidligere var jeg en som prøvde å jakte på de hallusinerende virkningene av MDMA, og den sykeste dosen jeg tok var tidlig 2019 der jeg tok rundt 750mg ila en kveld. Vanligvis tok jeg ca halvparten iløpet av en hel kveld.

Er det noen som har en god forklaring eller en god hypotese på hvorfor dette skjer på kun enkelte og ikke alle?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Da fikk jeg ihvertfall svar at dette ikke var uvanlig, har kun bestilt 200mg til neste gang, 150 drop å 50 til justering. Har jeg 1000mg klarer jeg ikke å stoppe når jeg har begynt. Er fult klar over at tidligere doseringer er idiotiske, men har null kontroll vis jeg har tilgang til mer.
Vis hele sitatet...
Dette kan jeg fint skrive under på. Logiske og fornuftige beslutninger når man er på MDMA er helt umulig.
Sist endret av Superspurv; 20. august 2020 kl. 11:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En del av MDMAén du får i deg blir gjort om til MDA i leveren din (15% ish). MDA er mer psykoaktivt enn MDMA og kan det gi kraftige halliser. Var en periode i livet da jeg tok alt for store doser med MDMA, og da fikk jeg halliser hver gang. MDA skader også hjernen da det er Neurotoxic af.