Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2727
Hei!

Jeg får ikke lenger varseler fra youtube på min gmail når det kommer nye videoer på kanaler jeg abonerer på. Har ikke fått siden 13. august. Har sjekket alle instillinger og varsling står på. Det er god plass på min gmai. Hva kan dette komme av? Andre som opplever det samme nå? Kommer ikke i søppelpost eller andre mapper. Ganske irriterende!

Fant følgende hos google:
Heads up: If you’re opted in to get emails about new uploads, live streams, and premieres from channels you’re subscribed to, these emails are going away on August 13th, 2020. You’ll still get notified on mobile via the YouTube app, or on desktop via your Chrome browser if you’ve turned these notifications on. If you haven’t turned these on yet, you can do so in notification Settings.

Så da får vi ikke lenger mail. Kommer til å savne det for det var en fin oversikt over hva jeg skulle se!
Sist endret av Stesolidhode; 16. august 2020 kl. 14:05. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Samme her. Ikke funnet løsning enda
Er ikke første gang akkurat det skjer, det skjer med jevne mellomrom. Tipper at de jobber hardt med youtube, for det er jo enorm trafikk og sikkert en veldig grei reklamekanal + premium nå også gjør de noen endringer eller tester noe som kanskje ikke var helt ferdig også skjer det noe med subscriptions eller med varsler. Begge deler har det vært isuess med tidligere. Forsøk igjen om noen dager.