Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2560
Har lest mye om denne saken og hengt meg veldig opp i den. Er det noen som vet hvorfor de ble drept? Vet at hun stjal en del og at en del folk var forbanna på hun, men var det derfor hun ble drept?

Bare lurer på hva som egentlig skjedde siden både hun og typen ble begge to drept. De må jo ha gjort noe ganske drøyt for å bli drept på et så brutalt vis, eller?
Sist endret av Mia123; 11. august 2020 kl. 12:00.
Ville tatt og lest denne tråden, står en del interessant der
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg tipper russtuk deluxe, skada påfunn etter døgn i rus og jazza opp hverandre på amf, sikkert piller og som numbet fornuft, storhetsfølelse og kvinnehat.
Trådstarter
Sitat av Sargasm Vis innlegg
Ville tatt og lest denne tråden, står en del interessant der
Vis hele sitatet...
Ja har lest hele tråden. Men kanskje noen kjenner de som gjorde det? Eller vet noe som ikke er nevnt i den tråden.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg tipper russtuk deluxe, skada påfunn etter døgn i rus og jazza opp hverandre på amf, sikkert piller og som numbet fornuft, storhetsfølelse og kvinnehat.
Vis hele sitatet...
Ja garantert at de har vært helt ute på mye forskjellige ting, men jeg føler det ligger mye sinne i bunn her som de tok ut på hun. Og da lurer jeg på hvorfor, hva hun hadde gjort siden de var så sur. Hun hadde jo holdt på i flere år uten å bli drept før...
Sist endret av Mia123; 11. august 2020 kl. 12:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Som andre drap hvor de som er gjerningsmenn er helt stukere så tror jeg ikke det handler så veldig mye om hvor fæl offerne var, da kan til og med bare det at noen har angst og ikke er like imøtekommende og inkluderende når de møter deg være en trigger for at folk misforstår og legger hat på deg. Okey hun stjal men hvem fuckings narkiser gjør ikke det. Dette handler om andre ting, og egentlig skjønner jeg ikke hvorfor det er så interessant for deg å få folk til å snakke dritt om en avdød person. Uansett hva så er det ikke sånn at hun fortjente å bli voldtatt med skrujern eller strykejern eller hva det var og bli drept. Hadde hu for eksempel drept noen andres barn så greit send en kule men hadde det vært noe sånt ville det kommet frem som en del av forsvaret i retten.
Vanskelig å forklare hvorfor X eller Y hendelser skjer i tyngre rusmiljøer. Man finner mye "snacks" på liveleak hvis slikt interesserer deg.
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Som andre drap hvor de som er gjerningsmenn er helt stukere så tror jeg ikke det handler så veldig mye om hvor fæl offerne var, da kan til og med bare det at noen har angst og ikke er like imøtekommende og inkluderende når de møter deg være en trigger for at folk misforstår og legger hat på deg. Okey hun stjal men hvem fuckings narkiser gjør ikke det. Dette handler om andre ting, og egentlig skjønner jeg ikke hvorfor det er så interessant for deg å få folk til å snakke dritt om en avdød person. Uansett hva så er det ikke sånn at hun fortjente å bli voldtatt med skrujern eller strykejern eller hva det var og bli drept. Hadde hu for eksempel drept noen andres barn så greit send en kule men hadde det vært noe sånt ville det kommet frem som en del av forsvaret i retten.
Vis hele sitatet...
Du har jo misforstått helt. Jeg har aldri sagt at jeg vil folk skal snakke dritt om hun? Og jeg har heller aldri sagt at hun fortjente det!

Jeg skreiv at jeg hadde hørt diverse om hun, men at i mitt syn så er ikke det noe å drepe noen for. Men spørs vel hvor mye det er snakk om, men var det jeg skreiv.
Sist endret av Mia123; 11. august 2020 kl. 15:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sub-tropisk Helhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Mia123 Vis innlegg
Du har jo misforstått helt. Jeg har aldri sagt at jeg vil folk skal snakke dritt om hun? Og jeg har heller aldri sagt at hun fortjente det!

Jeg skreiv at jeg hadde hørt diverse om hun, men at i mitt syn så er ikke det noe å drepe noen for. Men spørs vel hvor mye det er snakk om, men var det jeg skreiv.
Vis hele sitatet...
"Vet at hun stjal en del og at folk var forbanna på hun" "men var det derfor hun ble drept?" skrev du

Hva vil du høre? Det er jo utelukkende negative karakterestikker av et dødt menneske.

Folk som skylder 200.000 blir ikke nødvendigvis drept og folk som skylder 2000 kan bli drept, det kommer helt an på mindsettet og maktbehovet til gjerningsmannen og om gjerningsmannen syns noen er en bitch og tyv kan offeret for andre ha vært sympatisk og god så grunner til hvorfor hun ble drept sier ingenting. Hun ble drept fordi gjerningsmannen drepte hun, derfor.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Vet at hun stjal en del og at folk var forbanna på hun" "men var det derfor hun ble drept?" skrev du

Hva vil du høre? Det er jo utelukkende negative karakterestikker av et dødt menneske.

Folk som skylder 200.000 blir ikke nødvendigvis drept og folk som skylder 2000 kan bli drept, det kommer helt an på mindsettet og maktbehovet til gjerningsmannen og om gjerningsmannen syns noen er en bitch og tyv kan offeret for andre ha vært sympatisk og god så grunner til hvorfor hun ble drept sier ingenting. Hun ble drept fordi gjerningsmannen drepte hun, derfor.
Vis hele sitatet...
Nå lurer vel TS på motivet bak drapet, man dreper ikke noen for å drepe, vanligvis ligger det et motiv bak
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Vet at hun stjal en del og at folk var forbanna på hun" "men var det derfor hun ble drept?" skrev du

Hva vil du høre? Det er jo utelukkende negative karakterestikker av et dødt menneske.

Folk som skylder 200.000 blir ikke nødvendigvis drept og folk som skylder 2000 kan bli drept, det kommer helt an på mindsettet og maktbehovet til gjerningsmannen og om gjerningsmannen syns noen er en bitch og tyv kan offeret for andre ha vært sympatisk og god så grunner til hvorfor hun ble drept sier ingenting. Hun ble drept fordi gjerningsmannen drepte hun, derfor.
Vis hele sitatet...
Nei, det er sannheten. Jeg prøver ikke å sverte hun eller snakke stygt om hun, jeg lurer bare på hva som skjedde. Og så la jeg til at jeg vet hun gjorde blant annet det, å stjele, men at det i min tankegang ikke kunne være derfor hun ble drept. Jeg sier ikke stygge ting om hun, jeg prøver bare å forstå hva som skjedde da hun ble drept.

Foreslår at du roer deg litt ned og ikke tar det så personlig. Du vet ikke hva jeg mener eller ikke.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
"Vet at hun stjal en del og at folk var forbanna på hun" "men var det derfor hun ble drept?" skrev du

Hva vil du høre? Det er jo utelukkende negative karakterestikker av et dødt menneske.

Folk som skylder 200.000 blir ikke nødvendigvis drept og folk som skylder 2000 kan bli drept, det kommer helt an på mindsettet og maktbehovet til gjerningsmannen og om gjerningsmannen syns noen er en bitch og tyv kan offeret for andre ha vært sympatisk og god så grunner til hvorfor hun ble drept sier ingenting. Hun ble drept fordi gjerningsmannen drepte hun, derfor.
Vis hele sitatet...
Viss du mener at TS snakker dritt om en person pga hun nevner at avdøde blant annet stjal å at folk var forbanna på henne, så har du helt klart misforstått hvordan det å snakke dritt om folk er.