Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 805
God kveld. Sitter med 2 knips i lommen og lurer på om jeg kanskje har toleranse på det etter jeg tok 3 stk for 5 dager siden.
Har hørt snakk om at mdma lager toleranse og at man må vente så og så lenge før det virker optimalt igjen.
Stemmer dette? Har ikke lest det noe plass, bare blitt snakket til om det en god del.
Anonym bruker
"Oppblåst Okse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fraråder deg på det sterkeste å ta noe nå. MDMA tømmer serotonin lagrene i hjernen din. Det er anbefalt og vente minimum 1 måned mellom hver gang og optimalt 3 mnd, selv råder jeg deg til å holde det til kun et par ganger i året ved spesielle anledninger f.eks.

Hvis ikke kan det fort hende at "magien" forsvinner. Har flere venner som har "misbrukt" MDMA og det er langt ifra det samme for de å ture som det er hvis jeg gjør det.
Og når man sier minimum en mnd betyr ikke det at det er greit med 12 ganger i året. Anbefaler ut ifra egen erfaring at man venter lenger enn 3 mnd hvis man har tatt 2 ganger innenfor en mnd
får vel ikke toleranse pr. definisjon, men du har tømt lagrene i hjernen som gir godfølen du får av emma. Virkestoffet fungerer på samme måte om du tar det igjen, men hva er vitsen med å sprenge opp døra til lykkelageret med C4 dersom lageret er tomt uansett? Less is more.

Konsensusen er som sagt over her MINST 1mnd, helst 3mnd for å få grei effekt, men det blir mye bedre dersom du venter lenger. Helst 6mnd++ Personlig lar jeg det gå over et år. Lange pauser er spesielt viktig dersom du tar over 150mg eller redoserer.
Sitat av fuckdapopo Vis innlegg
får vel ikke toleranse pr. definisjon, men du har tømt lagrene i hjernen som gir godfølen du får av emma. Virkestoffet fungerer på samme måte om du tar det igjen, men hva er vitsen med å sprenge opp døra til lykkelageret med C4 dersom lageret er tomt uansett? Less is more.

Konsensusen er som sagt over her MINST 1mnd, helst 3mnd for å få grei effekt, men det blir mye bedre dersom du venter lenger. Helst 6mnd++ Personlig lar jeg det gå over et år. Lange pauser er spesielt viktig dersom du tar over 150mg eller redoserer.
Vis hele sitatet...
Jo lengre du venter jo bedre er det så klart. Også er det vel sånn at det er ihvertfall ikke alle som er heeeelt tomme for serotonin etter 1 dosering. Jeg føler mdma ble et stoff man tar for å kose seg ekstra mye. Og det er en ting jeg heller liker å glede meg til enn å miste den magien som mdma gir. Tro meg, den blir skvett borte. Kan like så gjerne ta meth / enorme mengder med speed. Blir omtrent det samme etter et lengre kjør
Jeg har misbrukt mdma så mye at jeg får aldri den gode følelsen det kan gi med sjelden bruk igjen. Jeg pleier nå å ta så mye at jeg steiner så jeg sitter og halvsover/drømmer en time eller to, minner mer om heroin rus på den måten jeg tar det. Men jeg tar det veldig sjelden nå, for det er liksom ikke det samme lenger. Tar det sikkert bare et par ganger i året nå. Når jeg får mdma i krystall form, den er så ren at jeg får litt effekt av den hvertfall. Hørte det kommer sånn mdma her snart, gleder meg.

saviour