Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1171
Hvor mye kan en blande med denne komboen? Har allerede drukket 2 vodka&redbull og tatt 10mg.

Da har jeg tatt 10mg til og blandet meg en ny drink, burde jeg slutte nå? Føler meg ikke noe særlig ruset.
Sist endret av marken500; 5. oktober 2019 kl. 14:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
sprit og benzo er no go for meg uansett så jeg ville stoppa på 2 drammer og 10mg, du kjenner deg kanskje ikke så ruset men believe me, det er du nok! hvis du bare hadde spist 10mg kanskje du kunne drukket litt til, men siden du spiste 10mg til ville jeg ha sluttet å drikke nå
Tok nettopp 10mg til sammen med noe sedix og drakk resten av drinken nå. Kjennes ut som jeg har 2-ish i promille mens klar i hodet. Tenker jeg stopper nå, mens leken er god. Kanskje jeg drikker litt til om noen timer.
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har blandet sobril med alkohol selv. 10-15 mg. Ingen blackouts eller pinlige episoder. Ikke alle blir loco på den komboen
Anonym bruker
"Lett Kirkegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
30 mg på formiddagen og ganske tett inntak (+/- 1L 40%) på ettermiddag/kveld har ikke vært noe problem for meg, men folk er jo forskjellig. Sobril er ganske puslete saker.
Anonym bruker
"Såret Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva vil du oppnå med den blandingen? Jeg drikker en flaske vin og tar et par slike piller for å få en god natt med søvn. Man blir ikke rusa, bare dautrøtt!
Prøv å beveg deg litt, gå en liten runde i nabolaget, få blodet til å sirkulere. Da kommer det nok effekt tenker jeg. Men ikke for langt eller for mye, så du ikke finner på noe ulurt i mellomtida.
er hos en kompis, vil deler pakken, drikker vodka. vi er begge i fin form ha en fin kveld folkes

Liten oppdatering: Våknet dagen etterpå, og hadde vist klart å få i meg hele pakken. Delte litt med en kompis.
Drakk 7dl med vodka før jeg dro på byen alene, tok noen øl der og var egentlig i fin form hele kvelden.
Men merket jeg ble litt ekstra sløv/rusa, kan hende det har noe med at jeg er en litt stor kar.
Uansett, så vil jeg ikke anbefale folk å ta denne komboen, merker at det er fort gjort å bli for rusa på denne måten.
Sist endret av marken500; 6. oktober 2019 kl. 14:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.