Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2259
Eg har tatt en rivotril hver dag i 5 dager. Noen som har en aning hvor lenge det kan spores i urin?
Spores det i vanlig hurtigtest? Det slår nemlig ikke ut på benzo-test eg har prøvd selv...
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har selv opplevd negativt resultat på rivotril, når jeg vet at den burde slått ut som bare faen.
En grei regel er halveringstid gange 5. Det sitter nok i urinen ut neste uke hvertfall, om ikke enda en uke.
Takk for svar

Er det noe eg kan gjøre for at det går fortere ut? Har tatt en halv noen ganger, så har vel tatt til sammen 4 stk på 2 mg denne uken.

Syns foresten det er merkelig at det ikke slår ut på benzo-sticks.. betyr det at de ikke finner det på sånn 5-panel hurtigtest?
Sist endret av annveig; 12. oktober 2018 kl. 06:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Er det snakk om rivotril fra et apotek eller fra gata? Sistnevnte kan inneholde ymse derivater som ikke nødvendigvis vil slå ut på en urinprøve.
det er fra apotek.
Eg tok hver dag forrige uke, men bare en om dagen. Hvor lenge kan eg regne med at det vises på urinprøve? Eg har brukt hjemmetest som tester benzo, men det slår ikke ut, så eg får ikkje testa det ut hjemme... skal ta prøver som sendes til laboratorium...
Det er snakk om ca. 1 uke hvor det vil være sporbart i urinen.
Sitat av annveig Vis innlegg
Eg har tatt en rivotril hver dag i 5 dager. Noen som har en aning hvor lenge det kan spores i urin?
Spores det i vanlig hurtigtest? Det slår nemlig ikke ut på benzo-test eg har prøvd selv...
Vis hele sitatet...
Kommer an på hvordan forholdet ditt er med det fra før. Drikk mye sitronvann. Rivotril sitter lenge i kroppen , flere uker hvis du har tatt mange av hver dag. Tipper kanskje 2-3 uker, kanskje mindre også tok rivo selv hver dag før, sist jeg var på avrusning viste det negativt etter 2 uker der inne ca. Og da hadde jeg gått på nedtrapping også..

Når sant skal sies er benzo det som sitter lengst i urinet, med opiater.

Sitat av Who? Vis innlegg
Det er snakk om ca. 1 uke hvor det vil være sporbart i urinen.
Vis hele sitatet...
Det kommer strengt talt an på hvor mange kryssere han har tatt, hver dag i 5 dager. 1 uke er litt kort tid, rivotril og benzo er det som sitter sjukt lenge i urinen. Tipper 2-3 uker.

Sitat av annveig Vis innlegg
Takk for svar

Er det noe eg kan gjøre for at det går fortere ut? Har tatt en halv noen ganger, så har vel tatt til sammen 4 stk på 2 mg denne uken.

Syns foresten det er merkelig at det ikke slår ut på benzo-sticks.. betyr det at de ikke finner det på sånn 5-panel hurtigtest?
Vis hele sitatet...
Fordi når de tar f. Eks urinprøve hos legen o.l så har den en egen test, på pisseprøven som er spesielt for rivotril. Fordi det er såpass lite diazepam i rivo, rivotril går under en helt annen form for rus og utstillinger i urinen.

Jeg slo ut negativ flere ganger før på sånne gamle sticks, fordi der hadde dem ikke den egne til rivotril.
Sist endret av Strikken; 16. oktober 2018 kl. 09:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.