Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 4294
Heisann folkens!

Jeg har nettopp kjøpt meg en PS4 og syntes det medfølgende "headsetet" ble altfor dårlig, så jeg skal ha meg et nytt ordentlig ett. Da lurte jeg rett og slett på hva som er å foretrekke, vil helst ha 7.1 surround men det er ikke et must. Prisklassen jeg legger meg på er 1500-2000 norske fjelldollarer.


Såå... skyt på med forslag!


Mvh Mozzie.
Sist endret av Mozzie; 22. juni 2015 kl. 18:34.
Headsettet som Sony har laget skal være det beste til ps4, husker ikke navnet, men du burde finne det på komplett.no
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Kjøpte Logitech G430 forleden, kan brukes til pc (separat mic og headset 3.5 jack) og en adapter over til USB for bruk med PS4.

Er fornøyd så langt.
For all del, kjøp dette; http://www.elkjop.no/product/spill-o...comparison2989

Har hatt det i sikkert 1 år nå og er ekstremt fornøyd med det. Det er veldig billig, behagelig(brukes ofte i 6 timer+ i strekk), pluss at det har masse bra anmeldelser.

Jeg har ikke PS4 lenger men jeg har det koblet opp mot PC'en jeg bruker som mediasenter, bruker det snart hver natt når jeg ligger å ser film/serier. Hadde også forgjengeren som også var billig og bra.

Du skrev ikke om du var på jakt etter trådløst eller kablet headset men om du ser etter kablet ville jeg nok gått for noe Logitech, evt. det Dodecha nevnte
Jeg bruker Bose QC25 (kjøpte det siden jeg reiser ofte med fly) , og det funker ypperlig til min type gaming. Behagelig å stenge verden ute med støydempingen
Turtlebeach Elite 800..... hvis du vil ha creme de la creme.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Mandodiao Vis innlegg
Jeg bruker Bose QC25 (kjøpte det siden jeg reiser ofte med fly) , og det funker ypperlig til min type gaming. Behagelig å stenge verden ute med støydempingen
Vis hele sitatet...
De støtter ikke PS4..
Sitat av Dodecha Vis innlegg
De støtter ikke PS4..
Vis hele sitatet...
så hvor kommer lyden min inn og ut fra?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Mandodiao Vis innlegg
så hvor kommer lyden min inn og ut fra?
Vis hele sitatet...
Om den gjør det så burde de legge det til under Details, siden nevner bare støtte til kontroll av apple enheter.
Sist endret av Dodecha; 23. juni 2015 kl. 18:21.
Fungerer ikke så og si alle headset på Ps4?
jeg hører vertfall lyd, og kan snakke via handsfree mic`en
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Fungerer Bose QC 25 på ps4? Noen som kan bekrefte det?
Hunersk keiser
Attila's Avatar
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Fungerer Bose QC 25 på ps4? Noen som kan bekrefte det?
Vis hele sitatet...
Ja, alle headset funker på ps4 så lenge du kobler den inn i kontrolleren.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Exonizehttp://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/gaming-headset/PS4WLHEADSE/playstation-4-tradlost-gaming-headset?scid=Pricecomparison2989,hvordan kobles det til?kan det brukes på en macbook?
hadde vært å foretrekke ett jeg kan se filmer fra macen i tillegg til surround og gaming.
Kommer et nytt trådløst snart som kan brukes til alt, virker som det kan bli bra

https://www.komplett.no/product/8685...gaming-headset
Kjøp turtle beach XO på elkjøp. 5-600. Avtagbar mic.. går rett i ps4 kontrollen (Y)! Dritgreit headset!
Sist endret av apekatten; 28. februar 2016 kl. 15:26.
turtle beach.
Sexy as fuck.
Mozzie's Avatar
Trådstarter
Jeg endte opp med Bose QC 25 og det har fungert utmerket.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Astro a50 er et fantastisk headset om du vil betale litt extra, kostet meg 3450,-. Har også et turtle beach 500p som jeg er veldig fornøyd med. Begge fungerer utmerket til ps4.