Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1588
Hei.
Har solgt varer på eBay, og fikk nå mail at "Your funds are now available‏".
MEN, de ligger på PayPal, og ikke bank kontoen som er koblet til bank kortet mitt.
Hvordan fører jeg over?
http://i.imgur.com/O2gNVqQ.png
_X_
Trådstarter
84 6
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
http://i.imgur.com/O2gNVqQ.png
Vis hele sitatet...
Åhh prøvde det isted, men får denne meldingen:
"We were unable to process your bank account registration at this time. We apologize for the inconvenience. Please try again at a later date."

Trodde jeg gjorde det feil.. Får vell bare prøve igjen imorgen!
_X_
Trådstarter
84 6
EDIT: Prøver fortsatt og får fortsatt feilmelding:

Kode

We were unable to process your bank account registration at this time. We apologize for the inconvenience. Please try again at a later date
Noen som kan hjelpe meg?
Under "Min profil" ligger IBAN og SWIFT kode der? De må sikkert ha det for å overføre fra utlandet.

Ellers så får du nok bare skrive til paypal kundeservice.
_X_
Trådstarter
84 6
Sitat av ialvik Vis innlegg
Under "Min profil" ligger IBAN og SWIFT kode der? De må sikkert ha det for å overføre fra utlandet.

Ellers så får du nok bare skrive til paypal kundeservice.
Vis hele sitatet...
Hvor mener du IBAN og SWIFT ligger? Ser ikke noe jeg værtfall.. Kan du evt. ta en screenshot av siden du mener?
Har du fylt inn alle opplysningene dine på: "Min profil" --> "Legg til eller endre bankkonto" ?
Dersom du i profilen din har oppgitt at du bor i Norge, så vil du ikke trenge SWIFT eller IBAN. Paypal trenger kun å vite ditt kontonummer og hvilken bank dette tilhører.

EDIT: Ser at det er flere som skriver at de har fått samme feilmelding, og da viser det seg ofte at det er fordi at kontoen allerede er lagt til på en annen paypalkonto. De kan helt sikkert ordne dette manuelt om du kontakter de.
Sist endret av caperno; 30. juni 2014 kl. 13:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
_X_
Trådstarter
84 6
Sitat av caperno Vis innlegg
Har du fylt inn alle opplysningene dine på: "Min profil" --> "Legg til eller endre bankkonto" ?
Dersom du i profilen din har oppgitt at du bor i Norge, så vil du ikke trenge SWIFT eller IBAN. Paypal trenger kun å vite ditt kontonummer og hvilken bank dette tilhører.

EDIT: Ser at det er flere som skriver at de har fått samme feilmelding, og da viser det seg ofte at det er fordi at kontoen allerede er lagt til på en annen paypalkonto. De kan helt sikkert ordne dette manuelt om du kontakter de.
Vis hele sitatet...
Dette er det jeg prøver:
http://s14.postimg.org/h8vrljhsh/123321.png

Jeg har jo allerede lagt til bank kort, som jeg bruker når jeg kjøper ting..

EDIT: Snakket med kundeservice i telefonen og fikk det til å virke nå. De sa det var noe sikkerhets informasjon de måtte sette igjen ellernå.. Men uansett, det virker nå
Sist endret av _X_; 30. juni 2014 kl. 14:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.