Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1186
Hei!

Leier en leilighet som har trådløst internett (telenor adsl premium 8).
Sitter på en Windows 8 pc med Firefox. Opplever stadig at jeg må laste inn nettsider 2 ganger for at de skal vises korrekt. Går jeg inn på en hvilken som helst side kommer bare tekst opp, men ikke bilder. Oppdaterer jeg siden, så viser den innholdet korrekt. Har ikke tilgang til routeren da den er låst inn på ett rom jeg ikke har tilgang til. Er det feil med router eller er det nettleseren? Er ikke virus/spyware da pcen er helt ny med oppdatert antivirus. Scannet også for sikkerhetsskyld.

Tips?

Edit; Kjørte en test på nettfart.no, fikk opp følgende resultater:

25.10.2013 kl. 15:03 Telenor Bredbånd ADSL Premium 8 4.46 Mbit/s 0.55 Mbit/s 65 ms
Sist endret av margido; 25. oktober 2013 kl. 15:09.
Det kan være feil både og.

Test med andre nettlesere på samme tidspunkt og se om det er forskjell i visningene.
Hvis det ikke er forskjell og nettleserene viser feil visning støtt og stadig ville jeg vært meget sikker på
at det er nettet ditt som suger.

Fiber is your friend
Hva heter modemet du bruker?

Høres ut som at du har et veldig utgått abo, hvis jeg var deg ville jeg ringt inn til telenor og bedt de sjekke aboet ditt og om det er noe feil på linja.