Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 844
Fant spillet Planetside 2 for noen dager siden, og må si jeg har blitt hekta. Jeg synes spillet leverer bra grafikk, MYE teamplay og bra kjøretøy.

Link til spillet: http://www.planetside2.eu/en/landingpage/408

Så jeg lurer: Er det noen her som spiller Planetside 2? om det er, post ingame nicket deres nedenfor så adder jeg dere.

Bilder av spillet: http://alturl.com/7jrz8

Håper at noen gidder og poste ingame nicket sitt her, blir nok en del morsommere å spille da
Spilte en del før på cobalt, var supergøyt i begynnelsen, men nå er jeg ikke så fan av den store skalaen lenger. Føler meg som en liten fjert. Men det er vel kanskje fordi jeg spiller alene eller men én venn. Jeg er battlerank 28 tror jeg. For all del, verdt å prøve (NB: VELDIG tungt på CPUen).
kan hende jeg er for fjern, hva er ditt nick ?
mitt nick er bazooka90(kanskje med s å) spiller på woodman som vanu har også begge andre raser på samme server
Breiflabben, Woodman, NC
Spiller med 151st Freedom Fighters, en av de bedre større outfitsene. Etter min mening er spillet MYE bedre om du spiller i en bra outfit, selv om du noen ganger må ta kjedelige eller umulige oppdrag.
Her kommer mine:

Frozticon, Cobalt, NC
Cromader, Woodman, NC

Er ikke med i noen outfit enda, men lager som regel en stor squad på Frozticon, med 15-20 stk.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Add meg!
lightningstrik3 lagde akkurat Ny acc på NC siden dere spiller dere
Elsker TeamplaY!
Sitat av 1nameless Vis innlegg
Add meg!
lightningstrik3 lagde akkurat Ny acc på NC siden dere spiller dere
Elsker TeamplaY!
Vis hele sitatet...
Adder deg neste gang jeg spiller det
Ser nå jeg er på Rebels, men bare si ifra om du vil konvertere til rebels!