Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 902
Etter å ha hatt ute oppvaskmaskinen av plassen sin har slangen vannet kommer inn igjennom gått igjennom. på inngangen av slangen sitter det en enhet som skal stoppe vanntrykket når maskinen ikke er i bruk. Inne i denne slangen går det en kabel, samt en slange til vannet. Det er denne det har gått hull på. noen som har tips til hva man kan tette den med? har forsøkt våtromssilikon og vulktape.
Kjøpe ny slange?
selvsagt er det en god løsning, men har vært uten kjøkken en ukes tid nå grunnet flislegging, så madammen tar livet av meg om ikke oppvaskmaskinen er brukbar snart:P og stengt i butikker frem til tirsdag.
limpistol og masse vulktape?
Sitat av aleksstaner Vis innlegg
selvsagt er det en god løsning, men har vært uten kjøkken en ukes tid nå grunnet flislegging, så madammen tar livet av meg om ikke oppvaskmaskinen er brukbar snart:P og stengt i butikker frem til tirsdag.
Vis hele sitatet...
Skjønner. Men har du en slik lapp eller hva det kalles liggende et sted?.. man bruker det til sykkelen når hjulet er punktert
Sitat av Zirto Vis innlegg
Skjønner. Men har du en slik lapp eller hva det kalles liggende et sted?.. man bruker det til sykkelen når hjulet er punktert
Vis hele sitatet...
Det kan kjøpes på mange bensinstasjoner i tillegg, som er åpne hele påska.
Høres ikke ut som en dum ide.
redd jeg får dårlig feste med limpistolen.. hmm, sykkellapp kan være noe å prøve
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sykkellapp fungerer kun på gummi, ettersom det er basert på vulkanisering av gummi. Det er nokså garantert plastslange på oppvaskmaskiner. Så det er bortkasta - den vil ikkje henge fast i heile teke.

Kjøp ny slange på t.d. Tess.
hmm, er ikke hardplast i allefall, og sist jeg brukte en "sykkellapp" var det en form for lim man benyttet.

Det er ikke den slangen som er synlig bak oppvaskmaskinen (det korrugerte gråe røret) men en mindre slange inne i dette. Er dette også plast?
stikk rundt om kring på el sjapper og finn deg en ny slange ! Er mange elkjøp, lefdal osv som har vaskemaskiner stående bak butikken som folk har levert for gjennvinnig. Der kan du bare ta deg en slange