Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2633
Vet ingenting
Hei.

Er ute etter musikk (80-90talls) som er i samme "sjanger" som Dr. Alban - It's my life. Sanger som bringer minner tilbake fra da jeg var yngre. Vet det er vanskelig for andre å vite hvilke sanger som bringer minner for meg, men kanskje noen av dere har noen tips? Jeg får iallefall minner fra fest og sommer når jeg hører It's my life, så vil ha tak i flere sanger som får blodet til å bruse litt.

Musikk fra tiden da de lagde GOD electronica og pop. Vil ikke at dette skal bli en listetråd, så begrunn gjerne med hvorfor dere liker sangene/artistene.
Sist endret av margido; 12. mai 2010 kl. 21:09.
Culture Beat - Mr. Vain
Ice Mc - Think about the way

Disse har du sikkert fra før, men kjørte på allikevel. Godbiter fra 95 eller deromkring. I samme gate som dr. alban - its my life, men kanskje litt nyere enn du var ute etter. Slår iallefall an litt utpå kvelden hos oss, selv om vi var alt for unge til å få med oss disse når de var skikkelig i slaget.
Tag Team - Whomp There it is

http://www.youtube.com/watch?v=1V6T0lJc3dU

Dette er en sang som minner meg om tiden da min eldre bror hadde lassevis av bøllete og knalltøff ungdom i kjellerstua og jeg benyttet en hver anledning jeg fikk til å løpe inn og late som om det ikke var noen big deal.

Hvis jeg ikke ble kastet ut umiddelbart var det fram med noen voldsomme grytelokk av noen ører slik at jeg kunne sitte å snappe opp bannskap og fordervelse som jeg var skjermet for ellers.
Det var gode tider som jeg husker når denne sangen spilles en sjelden gang.
Level 42 er vel ikke så mye electronica, men det kan vel gå inn under sjangeren for pop. http://www.youtube.com/watch?v=Mm9D1-_ElGk
Vet ingenting
Trådstarter
Mye bra her! Bare pøs på Blir en samleplate til å ha i bilen etterhvert når jeg får samla nok godlåter fra de good old days. Trenger ikke være fra samme sjanger som Dr. Alban, men også andre sjangere som var populære fra 80-90 tallet.