Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 5051
Hvordan er det å blande amfetamin og diazepam?

Jeg har vært litt på kjøret i det siste, og nå har jeg litt amfetamin og to valium igjen... Tenkte å bruke opp det iløpet av helgen.
Er det en bra kombo, eller noe jeg burde ta hver for seg?
elevatormusician
sorrY's Avatar
Sitat av annveig Vis innlegg
Hvordan er det å blande amfetamin og diazepam?

Jeg har vært litt på kjøret i det siste, og nå har jeg litt amfetamin og to valium igjen... Tenkte å bruke opp det iløpet av helgen.
Er det en bra kombo, eller noe jeg burde ta hver for seg?
Vis hele sitatet...
Her kommer det svaret du ønsker, men kanskje ikke skulle hatt ; Ja det funker.

Valium og amfetamin er en topp kombo. Og det tror jeg egentlig du veit, mtp det du har skrevet på forumet her i det siste.

Reint fysiologisk er det litt hardt for hjertet, men du får sove/slappe av.
▼ ... flere år senere ... ▼
Hveit det gått noa år men prøver via denna tråden her, hva er fremgangs måte ved oppløsning av valium"diazepam" å 1mg xanor ksol eller norsk variant? Fant ut at 40% vodka eller spritswabb løser opp 0.5mg xanoren men skikkelig usikker på hva som løser opp hva liksom for jeg er en nålkåt jævel å har så lyst på en koktail �� lenge siden jeg har kokt og styra så håpa kanske dere lever å kanske har kunnskapen eller linker til andre deler av forumet? Takk for svar i forkant