Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  55 7762
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ser de her legit ut?

https://imgur.com/a/OeeKIB0
Klimafiendtlig troll
Nei. De ser veldig falske ut.

Edit: Felleskatalogen har disse bildene: https://www.felleskatalogen.no/m/med...parat/40201320

Synes inskripsjonene på bildet ditt virker "off" og er litt.. fete?
Sist endret av Taert; 20. august 2020 kl. 00:30.
Noe virkestoff er det i de hvertfall:

https://www.drugsdata.org/view.php?id=7873

https://www.drugsdata.org/view.php?id=7457

Kom de i glass?

https://www.drugsdata.org/view.php?id=7457

Her ser en som er veldig lik ut som den du har.
Sist endret av Maurjegeren; 20. august 2020 kl. 00:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Kom fra ett glass der det sto Klonazepam med K
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ser de her legit ut?


https://imgur.com/a/iKTKiEy
Klimafiendtlig troll
De glassene har det vel vært diskutert en del rundt her inne? Godt mulig jeg bommer her, men falsknere er veldig gode.

Selv om de skulle vært falske, så inneholder de vel vanligvis klonazepam i ymse doser eller andre benzodiazepiner.

Edit: hvordan smaker de? "Munnfølelsen" kan være giveaway.
Sist endret av Taert; 20. august 2020 kl. 00:44.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er tydelig jalla-presset, se kantene.
Klimafiendtlig troll
De ungarske har vært i omløp lenge, er veeeldig lenge siden jeg var borti dette.

Husker at jeg ved flere anledninger sjekket batchnr på disse glassene, jeg hadde bekjentskaper som handlet disse jevnlig. Var samme batchnr på alle, over en god stund.

Det er antakeligvis ekstremt mye penger i å forfalske piller, og narkotika generelt.

Edit: Har ikke kopi av batchnr fra den tiden, men mener å huske det var utgangsdato i 2022 der også. Man kan jo prøve et par stykker og se om de virker?
Sist endret av Taert; 20. august 2020 kl. 01:00.
Sitat av Taert Vis innlegg
De ungarske har vært i omløp lenge, er veeeldig lenge siden jeg var borti dette.

Husker at jeg ved flere anledninger sjekket batchnr på disse glassene, jeg hadde bekjentskaper som handlet disse jevnlig. Var samme batchnr på alle, over en god stund.

Det er antakeligvis ekstremt mye penger i å forfalske piller, og narkotika generelt.

Edit: Har ikke kopi av batchnr fra den tiden, men mener å huske det var utgangsdato i 2022 der også. Man kan jo prøve et par stykker og se om de virker?
Vis hele sitatet...
Et shady undergrunnsmiljø som tilverker benzodiazapiner som en hobby er jo så klart, det er restulatet av et totalforbud. Men hva ryktes det som er i de ungarske rivotrilpillene?
Klimafiendtlig troll
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Et shady undergrunnsmiljø som tilverker benzodiazapiner som en hobby er jo så klart, det er restulatet av et totalforbud. Men hva ryktes det som er i de ungarske rivotrilpillene?
Vis hele sitatet...
Det er utallige teorier og rykter om dette, mistet helt oversikt. Et kjapt googlesøk ga denne tråden på freak der utgangsdatoen er nevnt:
https://freak.no/forum/showthread.php?t=312515

Tror nok ikke hjemmeproduserte glass er vanlig. En eller annen undergrunnsfabrikk i østeuropa som produserer disse er mer sannsynlig. Har også vanskelig for å tro at Roche ikke har sporet en eventuell lekkasje i egne systemer i forbindelse med Rivotril.

Var jo et kjempebeslag på Rivotril i fjor. Denne supersnuten var skikkelig årvåken! https://www.tv2.no/a/10973452/
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så utløpsdato 2022 og Klonazepam
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Bilde?
Vis hele sitatet...
Bilde er lenger opp
Ja, så de. Kom de fra helt ut ifra et glass?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Ja, så de. Kom de fra helt ut ifra et glass?
Vis hele sitatet...
Ja!
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja!
Vis hele sitatet...
Ungarsk skrift på informasjonsetikken på de?
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Ungarsk skrift på informasjonsetikken på de?
Vis hele sitatet...
Ja , noe sånt , eller rumensk

Har ikke testa , liker ikke å ta ting jeg ikke vet hva inneholder
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Og utløpsdato 2022
Har den samme. Tror den har utløpsdato, også ungarsk tekst. 08/22, E1048E1 med en slags strekkode. Var helt forseglet med en bomullsdott oppi. Må være klonozam-klonozopam i de. Som nevnt tidligere, hvem gidder å ta seg bryeriet å forfalske en krukke SÅ godt kun for å pakke bunk shit i de, tenker jeg..
Sist endret av Maurjegeren; 20. august 2020 kl. 12:37. Grunn: w
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Har den samme. Tror den har utløpsdato, også ungarsk tekst. 08/22, E1048E1 med en slags strekkode. Var helt forseglet med en bomullsdott oppi. Må være klonozam-klonozopam i de. Som nevnt tidligere, hvem gidder å ta seg bryeriet å forfalske en krukke SÅ godt kun for å pakke bunk shit i de, tenker jeg..
Vis hele sitatet...
Du sier du har de samme? Funker de bra?
Vet egentlig ikke haha, er ikke så EKSTREMT innerforstått med Rivotril/Clonazepam og hvordan funksjon den har for meg i dagliglivet. Vet heller ikke hvor mange jeg bør spise, siden virkestoff/virkestoffinnhold KAN variere.

Men kjenner jeg tør å gi ekstra gønn på trening, om det sier noe.. Og blir ekstremt fjern av weed i kombinasjon med en-to av dette ungarske opplegget.
Sist endret av Maurjegeren; 20. august 2020 kl. 14:48.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Vet egentlig ikke haha, er ikke så EKSTREMT innerforstått med Rivotril/Clonazepam og hvordan funksjon den har for meg i dagliglivet. Vet heller ikke hvor mange jeg bør spise, siden virkestoff/virkestoffinnhold KAN variere.

Men kjenner jeg tør å gi ekstra gønn på trening, om det sier noe.. Og blir ekstremt fjern av weed i kombinasjon med en-to av dette ungarske opplegget.
Vis hele sitatet...
Du skal føle deg avslappet.
Etter min erfaring så er ikke innholdet så varierende fra tablett til tablett, men fra glass til glass.
Jobb deg opp å se hvor mange du trenger, aldri opplevd at de i samme glass skal ha noe betydelig forskjell i virkestoff.
Sitat av Passiv Vis innlegg
Etter min erfaring så er ikke innholdet så varierende fra tablett til tablett, men fra glass til glass.
Jobb deg opp å se hvor mange du trenger, aldri opplevd at de i samme glass skal ha noe betydelig forskjell i virkestoff.
Vis hele sitatet...
Sier du at jeg med en relativt lav benzo-toleranse skal spise en helg haug av disse tablettene helt til jeg at jeg finner ut at det er real deal?
Sist endret av Maurjegeren; 20. august 2020 kl. 19:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok en halv nå , vi får se!!!
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Edit : Tatt en hel en nå , smake mintaktig Får se om de funker

Hvordan skal man føle seg på rivotril?
Anonym bruker
"Klar Brunbjørn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En 2 mg første gangen?? Erfaring med benzo fra før? Det kan bli litt mye. Selvom du ikke føler deg påvirket er du det, så pass litt på
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
En 2 mg første gangen?? Erfaring med benzo fra før? Det kan bli litt mye. Selvom du ikke føler deg påvirket er du det, så pass litt på
Vis hele sitatet...
Har erfaring
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okei Ja , de funker Ble pratsom og litt sløv Har toleranse fra før Vet ikke hvilken benzo det er da
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okei Ja , de funker Ble pratsom og litt sløv Har toleranse fra før Vet ikke hvilken benzo det er da
Vis hele sitatet...
Altså om det er Clonazepam eller Zelam
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei! Skal legit rivotril oppløses fort eller holde seg i fast form hvis den legges i vann.
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Sier du at jeg med en relativt lav benzo-toleranse skal spise en helg haug av disse tablettene helt til jeg at jeg finner ut at det er real deal?
Vis hele sitatet...
Nei beklager om innlegget blitt var uklart. Jeg mente prøve deg frem forsiktig. Feks prøv med 1 ikke redoser, så neste gang har du et utgangspunkt å gå utifra.

Pillene skal ikke ha merkbar forskjell fra samme glass. Så neste gang du tar feks 1 fra samme glasset så vil du få samme effekt som den du tok forrige gang.

Håper dette ga mer mening..
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei! Skal legit rivotril oppløses fort eller holde seg i fast form hvis den legges i vann.
Ja, jeg er overbevist om at dette er rivotril-tabletter. Oh welp. Har sikkert spist 4-9 av den krukken. Da er det bare å nyte de 70 timene med angstdempende effekter. Greit å ha prøvd! Med weed + en stk av disse ungarske krukkerivvone blaster meg helt til sengs hvertfall.
Sist endret av Maurjegeren; 21. august 2020 kl. 00:23.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Ja, jeg er overbevist om at dette er rivotril-tabletter. Oh welp. Har sikkert spist 4-9 av den krukken. Da er det bare å nyte de 70 timene med angstdempende effekter. Greit å ha prøvd! Med weed + en stk av disse ungarske krukkerivvone blaster meg helt til sengs hvertfall.
Vis hele sitatet...
Jeg chiller og ser på serie

Lyst å ta mer , men sovner vel bare
Jeg har jo lagt ut bilde av ekte og falske bilder av Rivotril her på forumet.

Bildet finne du med en gang på google bildesøk "rivotril ekte". Så ser du et det skal stå freak.no med.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=307841

Dine er fake. Jeg syntes det "nye" partiet med Rivotril som er kommet inn i landet er veeldig dårlig.
Sist endret av Naturgrønn; 21. august 2020 kl. 00:33.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Jeg har jo lagt ut bilde av ekte og falske bilder av Rivotril her på forumet.

Bildet finne du med en gang på google bildesøk "rivotril ekte". Så ser du et det skal stå freak.no med.

https://freak.no/forum/showthread.php?t=307841

Dine er fake. Jeg syntes det "nye" partiet med Rivotril som er kommet inn i landet er veeldig dårlig.
Vis hele sitatet...
De funker litt da , vet ikke hva de inneholder tho
Ja, jeg tror det er sjelden med helt falske tabletter. Noe virkestoff av noe pleier det nå alltid å være etter hva jeg vet.

Men det er jo sånn at 10 stk er det samme som 1.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Naturgrønn Vis innlegg
Ja, jeg tror det er sjelden med helt falske tabletter. Noe virkestoff av noe pleier det nå alltid å være etter hva jeg vet.

Men det er jo sånn at 10 stk er det samme som 1.
Vis hele sitatet...
Hvem vet Får ta en til
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå har jeg inntatt 4,5mg
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
De funker bra
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Disse er fake men med noe virkestoff. Mindre enn i de ekte men av og til kan du få noen med så og si rett mengde og noen er nesten sukkerpiller.
Søk opp Rivotril og Blue Light. Disse glassene ble oppdaget i Finand i 2017 allerede med samme label og alt.
Slik ga utslaget på min benzoreagent test:
Sist endret av Maurjegeren; 21. august 2020 kl. 17:58.
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Disse er fake men med noe virkestoff. Mindre enn i de ekte men av og til kan du få noen med så og si rett mengde og noen er nesten sukkerpiller.
Søk opp Rivotril og Blue Light. Disse glassene ble oppdaget i Finand i 2017 allerede med samme label og alt.
Vis hele sitatet...
Enig i denne observasjonen. De er fake som faen, ingen ordentlige medisiner kommer i to varianter slik som de (som regel) gjør fra disse drittglassene. Når jeg har seponert og delt tabsa i fire er det utrolig forskjell mellom effektene på disse angivelige 0,5 mg-bitene; én dag funker de omtrent som en hel pille, andre ganger er de uten effekt. I tillegg er det som nevnt forskjell mellom styrken på ulike glass. Absolutt ikke særlig troverdig. Og apotekrivo eller Galenika på brett er noe helt annet, med like mye og mer virkestoff per pille.

Å synse om noe så usikkert er egentlig lite fruktbart, det er umulig å si noe sikkert uten å sammenligne med ordentlige varer eller enda bedre, kjemisk analyse. Hadde lett investert i dette for å i det minste utelukke RC-benzo om jeg skulle gumle et helt glass. Jævla svimmel tråd forresten.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Enig i denne observasjonen. De er fake som faen, ingen ordentlige medisiner kommer i to varianter slik som de (som regel) gjør fra disse drittglassene. Når jeg har seponert og delt tabsa i fire er det utrolig forskjell mellom effektene på disse angivelige 0,5 mg-bitene; én dag funker de omtrent som en hel pille, andre ganger er de uten effekt. I tillegg er det som nevnt forskjell mellom styrken på ulike glass. Absolutt ikke særlig troverdig. Og apotekrivo eller Galenika på brett er noe helt annet, med like mye og mer virkestoff per pille.

Å synse om noe så usikkert er egentlig lite fruktbart, det er umulig å si noe sikkert uten å sammenligne med ordentlige varer eller enda bedre, kjemisk analyse. Hadde lett investert i dette for å i det minste utelukke RC-benzo om jeg skulle gumle et helt glass. Jævla svimmel tråd forresten.
Vis hele sitatet...
Svimmel tråd? Den skjønte jeg ikke. Vii prøver å finne ut om de ungarske rivotrilene på glass er ekte.

En benzo-testkit ga denne fargen med ungarsk rivotril:

https://imma.gr/93227x29d2c

Personlig så føler jeg at den sosiale angstfølelsen går bort av dette. Tenker mindre på hva folk tenker om meg.. Innspill?
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Svimmel tråd? Den skjønte jeg ikke. Vii prøver å finne ut om de ungarske rivotrilene på glass er ekte.

En benzo-testkit ga denne fargen med ungarsk rivotril:

https://imma.gr/93227x29d2c

Personlig så føler jeg at den sosiale angstfølelsen går bort av dette. Tenker mindre på hva folk tenker om meg.. Innspill?
Vis hele sitatet...
Nei glem det, jeg tenkte det var noe helt annet du skulle fram med.
Sist endret av Naturgrønn; 23. august 2020 kl. 16:53.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Maurjegeren Vis innlegg
Svimmel tråd? Den skjønte jeg ikke. Vii prøver å finne ut om de ungarske rivotrilene på glass er ekte.

En benzo-testkit ga denne fargen med ungarsk rivotril:

https://imma.gr/93227x29d2c

Personlig så føler jeg at den sosiale angstfølelsen går bort av dette. Tenker mindre på hva folk tenker om meg.. Innspill?
Vis hele sitatet...
Nitrazepam? Tenkte på testkit.
Vanskelig å si. Muligens? Uansett, så er de kjempefine. Funker flott til min sosiale angst og selvtillitt.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Jaja , de funka