Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1462
Etter å ha sett Tony huges dokumentar om Steroider har jeg blitt veldig nyskjerrig på hva roids kan gjøre med min kropp. så har bestemt meg for å gå en kur. Mistenker også lave testo levels.

Er ingen atlete eller bodybuilder, men trener litt vekter på frititiden. ønsker egentlig bare å ha litt mer muskler og lettere for å holde fettprosenten lav.

Mtp "kur" tenkte jeg lav dose over veldig lang tid. Testostorone entante 200 mg per uke og legge til noe annet anabolisk så jeg slipper all konverteringen til østrogen. Høres bra ut?
R.i.p 23.04.2021
Regner med du har trent i flere år og har nådd dit max potensiale ? Vis du tar roids uten vil du havne tilbake på start så fort du slutter
Lurer å på hvordan dette påvirker damadraget. er Testo virkelig den magiske pillen til draget?

Sitat av Tarm Vis innlegg
Regner med du har trent i flere år og har nådd dit max potensiale ? Vis du tar roids uten vil du havne tilbake på start så fort du slutter
Vis hele sitatet...
nei, tenker om jeg får resultater jeg er fornøyd med bare står jeg på den dosen livet ut er midt i 30 årene så TRT er like rundt hjørnet uansett.
Sist endret av storetårn; 20. august 2020 kl. 22:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
R.i.p 23.04.2021
Da vil det fungere ,men vis du slutter så vil du fort gå tilbake til start
Sitat av storetårn Vis innlegg
Etter å ha sett Tony huges dokumentar om Steroider har jeg blitt veldig nyskjerrig på hva roids kan gjøre med min kropp. så har bestemt meg for å gå en kur. Mistenker også lave testo levels.

Er ingen atlete eller bodybuilder, men trener litt vekter på frititiden. ønsker egentlig bare å ha litt mer muskler og lettere for å holde fettprosenten lav.

Mtp "kur" tenkte jeg lav dose over veldig lang tid. Testostorone entante 200 mg per uke og legge til noe annet anabolisk så jeg slipper all konverteringen til østrogen. Høres bra ut?
Vis hele sitatet...
Høres greit ut det med dine mål. Husk på at Tony Huge/Enhanced Athlete selger sarms og overdriver effekten voldsomt. En lav dose test/høy dose andre anabole steroider/sarms er ikke så effektivt som han påstår. Nesten alle han henger med bortsett fra Trevor støtter det omvendte, høy dose test & lav dose resten, en han hang med tidligere; Dan(the Bodybuilder in Thailand) hevder at Tony i realiteten kjører høye doser test året rundt, opp til 3000mg/uka, og nedspiller effekten av spesielt testosteron men også andre steroider for å promotere produktene hans og tjene peng, noe jeg kan være enig i.
Sist endret av Åsburgerbro; 20. august 2020 kl. 22:43.
Joe Rogan sverger til trt, ser sjef ut han. Tror du burde oppsøke noen av de større bole forumene som roidboard.biz eller hushboard.biz
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av storetårn Vis innlegg
Lurer å på hvordan dette påvirker damadraget. er Testo virkelig den magiske pillen til draget?
Vis hele sitatet...
Nei langt i fra! hva får deg til å tro det?!
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av cansas Vis innlegg
Har han fått den fysikken bare av trt?



Hvordan har du tenkt til å skaffe roids? Kjenner du folk som selger?
Vis hele sitatet...
Ingen får sånn kropp uten trening. Dere ungdommer nå til dags er altfor hjernevaska av incels forumer og instaphotoshoppa bilder. Man må trene hardt og fast i mange år for å få en bra kropp selv med TRT og steroider. Steroider er for tapere som er keen på å bli mislikt pga idiotisk oppførsel og urasjonelle reaksjoner man får.
Sitat av storetårn Vis innlegg
Lurer å på hvordan dette påvirker damadraget. er Testo virkelig den magiske pillen til draget?



nei, tenker om jeg får resultater jeg er fornøyd med bare står jeg på den dosen livet ut er midt i 30 årene så TRT er like rundt hjørnet uansett.
Vis hele sitatet...
Når man bruker steroider som er høyandrogent skiller kroppen ut feromoner som kvinner kan "lukte" uten at du kjenner lukta om du skjønner så det kan funke.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ingen får sånn kropp uten trening. Dere ungdommer nå til dags er altfor hjernevaska av incels forumer og instaphotoshoppa bilder. Man må trene hardt og fast i mange år for å få en bra kropp selv med TRT og steroider. Steroider er for tapere som er keen på å bli mislikt pga idiotisk oppførsel og urasjonelle reaksjoner man får.
Vis hele sitatet...
Det er ikke alle som får idiotisk oppførsel og urasjonelle reaksjoner. Jeg var på trenbolone og testo i 1 år og jeg hadde normal oppførsel, ble mere rolig.
Det er ikke slik at steroider gjør det kjempesint å urasjonell, men om du er det fra før så blir det forsterka. Jeg ble mye fortere sint da jeg ikke brukte steroider, og om noen yppa med meg på steroider så følte jeg meg såppass konge at vedkommende ikke var verdt min tid i heletatt.

Før man går på kur er det viktig å forberede seg spesielt psykisk. Vær godt kjent og trygg på deg selv og vær obs på faresignal om du begynner og forandre deg. Jeg hadde kompiser jeg snakka med og spurte om de merka noe spess negativt med meg angående oppførsel osv noe de ikke gjorde.
Det var også noe styr på min arbeidsplass da jeg brukte roids og tillitsmannen ville bare snakke med meg om det da jeg var den av alle som tok det mest med ro og klarte å tenke rasjonelt.

Til TS:
Første kur så er 400-500mg testo i uka en fin dose. Følg halveringstider (hver 5 dag) så slipper du unna kviser. Jeg stakk faste dager uten å tenke på halveringstid, men da jeg begynte hver 5 dag forsvant en helt haug med kviser jeg fikk.

Når det er sagt kommer jeg aldri til å bole igjen. Om det ikke ødelegger psyken så vet jeg flere som sliter med problemer fysisk som hjerte f. eks. Det er kanskje mest for de som har brukt trenbolone.

Du slipper ikke unne østrogen for at du legger til noe mere anabolsk bortsett fra Masteron som funker litt som anti østrogen, masteron er også regna som et "mildt" steroid. Er du disponibel for hårtap vil masteron sette fart på dette.
Sist endret av NokErNok; 21. august 2020 kl. 00:47. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dametekke får man av en god personlighet, kle seg bra og å gi riktig type oppmerksomhet.

Feromoner hjelper ikke det spor om personligheten ikke gir hun lyst til å klemme seg og sove med deg. Er ikke som det luktes fra andre kanten av rommet!

Personlig kjenner jeg ikke til en eneste person som har bola som ikke har blitt dust av det, et par stk ble voldtektsmenn for de trodde de hadde rett på sex nå som de liksom så bra ut og ikke fant noen annen forklaring på å ikke ha tekke . Og blandt resten har dem ikke blitt aggressive har dem blitt klysete for dem innbiller seg steroidene gir dem gudestatus men de tar feil mens de bare ser mer og mer unaturlig ut samtidig. Hverken kamerater eller damer liker den man blir men de merker det ikke selv..

Flere av de som bare tok en eller to kurer og slutta har fortalt om ereksjonsproblemer i etterkant og to har fått verkende kuler i musklene som ikke går vekk selvom det har gått mange år........
Verkende kuler kan være at man stikker feil, det har jeg selv. Folk som blir mongo av bol har ofte problemer selv som dårlig selvtillit osv. Da blir det et ganske bra hopp fra å ha dårlig selvtillit og få knall selvtillit. Det er derfor man må forberede seg bra før kur.
Jeg brukte tid på å kartlegge alt fra humør, sinne osv, så jeg kunne sammenligne med da jeg var på kur.
Men folk reagerer forskjellig. Hormoner styrer/overstyrer mye i kroppen og er viktig for å fungere normalt både psykisk og fysisk.
Vet ikke med de anonym beskriver over her, brukte de andre rusmidler i tillegg? Iallfall er jo det FYFY og det burde alle som dytter i seg steroider vite.
Jeg har ikke opplevd ereksjonsproblemer etter kur, heller ikke under pct da testo var på bånn og jeg var full (ikke ofte jeg drakk på kur)
Eneste jeg har opplevd ereksjonsproblemer med er antideppresiva noe som heller ikke må blandes med steroider.
Sist endret av NokErNok; 21. august 2020 kl. 01:08.
Sitat av cansas Vis innlegg
Har han fått den fysikken bare av trt?
Vis hele sitatet...
I dette 4min klippet snakker han om at begynte med trt og hormon behandling når han var 40-år.
Sitat av storetårn Vis innlegg
Etter å ha sett Tony huges dokumentar om Steroider har jeg blitt veldig nyskjerrig på hva roids kan gjøre med min kropp. så har bestemt meg for å gå en kur. Mistenker også lave testo levels.

Er ingen atlete eller bodybuilder, men trener litt vekter på frititiden. ønsker egentlig bare å ha litt mer muskler og lettere for å holde fettprosenten lav.

Mtp "kur" tenkte jeg lav dose over veldig lang tid. Testostorone entante 200 mg per uke og legge til noe annet anabolisk så jeg slipper all konverteringen til østrogen. Høres bra ut?
Vis hele sitatet...
Jeg tror ikke anabole steroider er tingen for deg.

Hvis du absolutt skal bole uansett, kan du feks kjøre 20 uker med 600 mg testosteron per uke. Da vil jeg tippe at du går opp i underkant av 10 kilo muskler, og deretter vedlikeholde dette med en TRT dose tilsvarende 200 mg per uke.

Når man starter å injisere testosteron så starter det opp en rekke kjedereaksjoner i kroppen. Disse er det viktig å ha kontroll på. Blodtrykket vil bli høyere. Dette kan kompanseres med ekstra cardio. Kolesterolet vil muligens gå opp. Dette kan kompanseres med at du er mer forsiktig av hva slags mat du putter i deg, osv.

Sitat av storetårn Vis innlegg
Lurer å på hvordan dette påvirker damadraget. er Testo virkelig den magiske pillen til draget?

nei, tenker om jeg får resultater jeg er fornøyd med bare står jeg på den dosen livet ut er midt i 30 årene så TRT er like rundt hjørnet uansett.
Vis hele sitatet...
Joda, jo mer testosteron i kroppen man har, jo mer dopamin frigjør du. Man føler seg bra på bol. I tillegg så ser man resultater av treningen umiddelbart som gir en ekstra digg mood- boost. Er man glad, fornøyd,og sosial så er det følgelig mer tiltrekkende hos jenter enn om man er sint og deppa.

At bol er en damemagnet er en delvis myte, men for min del har jeg alltid hatt bedre drag på damer på kur. Når jeg ser tilbake så forstår jeg fortsatt ikke hvorfor. Det kan ha vært tilfeldig. Det kan ha vært bolet.

Som jeg skrev i første setning. Jeg tror det er en dum idè å bole for kun selvtilliten. Da ville jeg nesten heller tatt veldig små doser med amfetamin, så blir humøret det samme.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Personlig kjenner jeg ikke til en eneste person som har bola som ikke har blitt dust av det, et par stk ble voldtektsmenn for de trodde de hadde rett på sex nå som de liksom så bra ut og ikke fant noen annen forklaring på å ikke ha tekke . Og blandt resten har dem ikke blitt aggressive har dem blitt klysete for dem innbiller seg steroidene gir dem gudestatus men de tar feil mens de bare ser mer og mer unaturlig ut samtidig. Hverken kamerater eller damer liker den man blir men de merker det ikke selv..
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre. Mener du helt ærlig at det er bolinga som har gjort de slik, ene og alene? Eller vil du si at de var noen underliggende småkriminelle duster der disse trekkene bare ble forsterket da de startet med bolinga?

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Flere av de som bare tok en eller to kurer og slutta har fortalt om ereksjonsproblemer i etterkant og to har fått verkende kuler i musklene som ikke går vekk selvom det har gått mange år........
Vis hele sitatet...
Dette er nok et resultat at de hadde forhøyde østrogenverdier når kuren var over, og testosteronnivåene gikk i kjelleren. Dette kan ta årevis før det stabiliserer seg selv naturlig. Man kan fint bli erigert uten noe særlig testosteron, men dersom man har for lave eller for høye verdier av østrogen, progesteron eller prolaktin så er det dette som er hovedårsaken til impotens.
Sist endret av Veggen; 21. august 2020 kl. 14:40. Grunn: Svar på slettet innlegg