Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 2583
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har inntatt 320mg Apaurin og Bensedin som er Valium eller noe sånt , husker ikke på 48 timer. Og om jeg bare stopper nå , vil jeg få noe nevneverdig toleranse eller abstinenser?

Bruker ikke daglig!! Bare av og
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei du får ikke abstinenser, men godt mulig du kan få en liten nedtur.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Nei du får ikke abstinenser, men godt mulig du kan få en liten nedtur.
Vis hele sitatet...
Og hva med toleranse?
Anonym bruker
"Trygg Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke langvarig toleranse men om du skal spise piller innen de første dagene må du nok ha flere enn vanlig for funk
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okei Hvor mye alkohol kan jeg drikke
Anonym bruker
"Trygg Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Okei Hvor mye alkohol kan jeg drikke
Vis hele sitatet...
Helst ikke noe
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Oppdatering: Var ute å drakk igår , mye øl og litt sprit , gikk helt fint det. Nå tar jeg meg 2 blåvalium mot hangover.


Så jeg får ikke noe høyere toleranse av å bare ta store doser 2 ganger , og ikke ta det daglig for å risikere avhengihet
Jo, jeg tror toleransen din vil ha gått opp etter 320mg inntak av diazepam. (Valium, apaurin, bensedin.) Kanskje ikke avhengigheten så mye. Hva avhengighet angår vill jeg tenkt mer på hvor ofte og hvor mye jeg bruker til vanlig. Man trenger ikke nødvendig vis bruke hver dag for å bli avhengig og å få abstinenser.
Men som nevnt over bør du kanskje være forberedt på en liten nedtur.
Toleransen på diazepam øker veldig fort hvis man tar store doser.
er nok best å stoppe når leken er god men om du ikke bruker fast burde du ikke få noe særlig abstinenser
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hei! Har inntatt OVER 600mg diazepam på 4 dager ( ja , vet , helt idiotisk ) hvis jeg bare stopper nå vil jeg ikkevfå noe langvarig toleranse eller avhengighet? Fyfaen 600mg , jaja Ordentlig benzostuk Måtte telle hvor mye som var borte fra brettene for å finne ut hvor mye jeg hadde tatt
Er det du som har opprettet 4 andre tråder om lignende? «Tatt 60 mg diazepam, får jeg toleranse?» osv? Nå har du økt til 320 mg? Du tar nok oftere enn du påstår. Ja du får grov toleranse av slike doser «av og til».
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Er det du som har opprettet 4 andre tråder om lignende? «Tatt 60 mg diazepam, får jeg toleranse?» osv? Nå har du økt til 320 mg? Du tar nok oftere enn du påstår. Ja du får grov toleranse av slike doser «av og til».
Vis hele sitatet...
Ja , du vet hvordan benzo er Litt mer og litt mer plutselig sitter du med skjegget i postkassa Håper jeg ikke får noe nevneverdig toleranse etter å ha tatt så så mye på 4 dager , og bare stoppe og ta en pause
Ja det er fort gjort. Prøv å hold ut uten i kanskje en uke av gangen, og så 2 uker, 3 uker osv. Hver dag uten hjelper.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Ja det er fort gjort. Prøv å hold ut uten i kanskje en uke av gangen, og så 2 uker, 3 uker osv. Hver dag uten hjelper.
Vis hele sitatet...
Ja , gidder ikke å få skyhøy toleranse Får ta en pause , valium har lang halveringstid også , så går vel fint Får håpe jeg ikke dør da av 600mg på 4 dager
Når du ikke engang klarer å poste anonymt så bare driter du deg ut. Jeg har lest noen av dine senere innlegg.

Spiller det egentlig noen rolle hva vi sier? Vi sier at du skal slutte mens leken er god, men alikevel gjør du ekstremt dumme ting. Jeg håper handlingene dine får store konsekvenser. Jeg syns admin burde utestenge denne brukeren en liten periode.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Når du ikke engang klarer å poste anonymt så bare driter du deg ut. Jeg har lest noen av dine senere innlegg.

Spiller det egentlig noen rolle hva vi sier? Vi sier at du skal slutte mens leken er god, men alikevel gjør du ekstremt dumme ting. Jeg håper handlingene dine får store konsekvenser. Jeg syns admin burde utestenge denne brukeren en liten periode.
Vis hele sitatet...
Jeg bare spør om jeg får noe merkverdig toleranse. Trenger ikke bli hissig
Alle sier du burde slutte mens leken er god, det er svaret
Hvis du har brukt i overkant av 600mg diazepam på 4 dager, og det er det hele (du var ikke avhengig fra før) vil jeg ikke tro at du skal få mye abstinenser. Ikke noe å grue seg for. Men vær forberedt på en liten nedtur.

Sånn utenom det vil jeg råde deg, for din egen del, å være ærlig med deg selv når det kommer til bruk av benzo. Foreksempel, hvis du har brukt over lengre tid, ikke bagatelliser dette ovenfor deg selv.
Du kommer ikke til å huske noe av dette sannsynligvis, men tviler på du får abstinenser eller noe sånt. Har gått på rimelig heftige doser over lang tid selv. Problemet mitt er bare at jeg kansje bare husker noen glimt når jeg nykter opp igjen. Formen er fin uansett.
Okei takk for svar!! Skak slutte , og ta en pause Sorry for å bumpe tråden , er bare redd for avhengighet
du er jo helt ute. er du redd toleranse, abstinenser eller avhengighet?
dette henger jo ikke på greip..
ikke gi deg selv en god grunn til å ta en benzo-binge igjen, ei heller benzo i det hele tatt, med mindre det er høyst nødvendig.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BearSleeps Vis innlegg
du er jo helt ute. er du redd toleranse, abstinenser eller avhengighet?
dette henger jo ikke på greip..
ikke gi deg selv en god grunn til å ta en benzo-binge igjen, ei heller benzo i det hele tatt, med mindre det er høyst nødvendig.
Vis hele sitatet...
Skal ikke det!
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BearSleeps Vis innlegg
du er jo helt ute. er du redd toleranse, abstinenser eller avhengighet?
dette henger jo ikke på greip..
ikke gi deg selv en god grunn til å ta en benzo-binge igjen, ei heller benzo i det hele tatt, med mindre det er høyst nødvendig.
Vis hele sitatet...
Er redd toleranse , så om jeg slutter så får jeg mindre toleranse etter hvor lenge? Har klart å spist 70 blå på 4-5 dager , huff 700mg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er redd toleranse , så om jeg slutter så får jeg mindre toleranse etter hvor lenge? Har klart å spist 70 blå på 4-5 dager , huff 700mg
Vis hele sitatet...
Det burde gå fint så lenge du slutter nå.
Hvis du føler veldig ubehag så trapp sakte ned med det du har igjen.

Toleranse oppnår man som regel etter 3-4 uker med jevnt inntak, men med de mengdene du har brukt er det mulig du trenger 1 blå om dagen i 3-4 dager, eller kjøp deg noe pils hvis det blir ille.
Så enda 100mg siden igår? Hva vil du egentlig?

Jeg håper du er avhengig. Jeg håper du får abstinenser. Noen lærer kun på den harde måten.
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg brukte diazepam en gang i uken i forbindelse med behandling for mange år siden, etter 2-3 uker mistet det effekten såpass at det ikke var noen grunn til å bruke det mer. Var aldri aktuelt å øke dose, da det blir en ond sirkel. Så ja, etter min erfaring vil man bygge toleranse selv om man kun bruker en dag i uken.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av BearSleeps Vis innlegg
Det burde gå fint så lenge du slutter nå.
Hvis du føler veldig ubehag så trapp sakte ned med det du har igjen.

Toleranse oppnår man som regel etter 3-4 uker med jevnt inntak, men med de mengdene du har brukt er det mulig du trenger 1 blå om dagen i 3-4 dager, eller kjøp deg noe pils hvis det blir ille.
Vis hele sitatet...
Tok siste nå , faen ikke bra å ta så mye Gir lite mening egentlig.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Så enda 100mg siden igår? Hva vil du egentlig?

Jeg håper du er avhengig. Jeg håper du får abstinenser. Noen lærer kun på den harde måten.
Vis hele sitatet...
Hissig du da Spurv , ta deg en valium
R.i.p 23.04.2021
Du har allerede et stort misbruksproblem og du greier ikke stoppe idag som du skriver i vær eneste nye tråd. Ja du har også opparbeidet deg skyhøy toleranse og kan regne med og føle deg jævlig i mange dager fremover.
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Tarm Vis innlegg
Du har allerede et stort misbruksproblem og du greier ikke stoppe idag som du skriver i vær eneste nye tråd. Ja du har også opparbeidet deg skyhøy toleranse og kan regne med og føle deg jævlig i mange dager fremover.
Vis hele sitatet...

Tar ikke fast!
Prøv å ikke kjøpe noen fler kansje?
Da var du på 800? 900mg?
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Da var du på 800? 900mg?
Vis hele sitatet...
Husker ikke har slutta nå da
Anonym bruker
"Definert Ku"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja du vil få en toleranse, dvs du får ikke mye funk hvis du tar noe mer dagen"e "etter den dosen du har tatt. Abstinenser får du etter en lengre tids bruk, men psykiske abstinenser er jo en annen ting...
Anonym bruker
"Urolig Piggvar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ja du vil få en toleranse, dvs du får ikke mye funk hvis du tar noe mer dagen"e "etter den dosen du har tatt. Abstinenser får du etter en lengre tids bruk, men psykiske abstinenser er jo en annen ting...
Vis hele sitatet...
Sant det , men tar pause nå Så all Good , Sorry for alle stuketrådene jeg har laga
Anonym bruker
"Målløs Hærorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Valium benzo osv er ganske lette medikamenter i følge helsenett