Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1323
Hei!

I går kjøpte jeg 0,5g med noe som skulle være MDMA, men når jeg da tok noen små krystaller, mengden var vel ikke mer enn det du kan få på fingertuppen.

Som regel pleier det å hitte litt og jeg får store pupiller, men denne gangen selv etter 3 timer følte jeg ingenting og ingen store pupiller.¨

Så jeg tror kanskje det er badesalt e.l

Se bildet:

https://imgur.com/a/HBPv84K

Har jeg blitt scamma?
Sist endret av slevitl; 30. juni 2020 kl. 11:21.
Ser ut som mdma på bildet.

Om du pleier å få funk kun av å ta litt på fingertuppen, har du da hadd mdma av helt utmerket kvalitet tidligere?

Kan ikke snakke for andre, men for min del funkerer ikke «mikrodoser» med mdma, hvertfall ikke noen krystaller på fingertuppen. MINIMUM 50-60mg må til for å merke at noe er i systemet.
Trådstarter
3 0
Sitat av Kristiano Vis innlegg
Ser ut som mdma på bildet.

Om du pleier å få funk kun av å ta litt på fingertuppen, har du da hadd mdma av helt utmerket kvalitet tidligere?

Kan ikke snakke for andre, men for min del funkerer ikke «mikrodoser» med mdma, hvertfall ikke noen krystaller på fingertuppen. MINIMUM 50-60mg må til for å merke at noe er i systemet.
Vis hele sitatet...
Jeg har vanligvis hatt veldig god kvalitet tidligere ja, denne gangen skaffet jeg av en jeg ikke har skaffet fra før, så kan godt hende at dette er dårligere kvalitet som gjør at jeg ikke får noen effekt av "Mikrodoser" nå.

Skal teste å ta litt mer og se hva som skjer.

Hvis det i verste fall skulle være noe som f.eks badesalt, kan det være farlig?
Kjøp testkit. Ikke innta noe du ikke vet hva inneholder.
Sitat av slevitl Vis innlegg
Hvis det i verste fall skulle være noe som f.eks badesalt, kan det være farlig?
Vis hele sitatet...
Som nevnt ovenfor, beste å kjøpe testkit. Du vet aldri.
Trådstarter
3 0
Hei,

Tokk litt større dose, og da fikk jeg en liten virkning, så tror det bare er dårlig shit i forhold til det jeg har tatt før.

Takk for alle svar!
Anonym bruker
"Vettskremt Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå må jeg si at jeg ikke kan noe om dette, men har sett på dokumentar der noen lager fake MDMA som ligner veldig på orginalen, de sa noen vil kunne føle det som likt, men kan være farlig. Kjøp deg testkit, ikke ta noe man ikke vet hva er
Må desverre si at jeg havnet i samme båsen selv. Jeg har ikke tatt mdma siden nyttårsaften, så jeg skaffet meg litt mdma som jeg skal ta senere i sommer. Jeg prøvde litt i helgen (ca 180mg), men ble svært skuffet av effekten. Det liknet på MDMA, smakte mdma.

Jeg merket jeg ble litt varm i kroppen da det kicket inn, og litt "fuzzy" i følelsen. Kjeven gikk bananas etterhvert. Pupillene var mer eller mindre normale. Dagen derpå hadde jeg ingen form for psykisk nedtur. Kun fysisk.

Jeg tok for så vidt dette alene, men skal settingen ha så mye å si på mdma rusen? Jeg vet at det er mange som foretrekker å ta det alene.

Hva kan være årsaken til dette? Mindre virkestoff? Finnes det MDMA liknende stoffer som gir lavere effekt ved samme dose?
Mdma kan komme i alle slags styrkegrader. Selv hvite og klare krystaller kan være av dårlig kvalitet. Ser mange sverger til gjennomsiktige/lyse typer da disse er «best»

Kjøp deg purity kit i tillegg. Helt nøyaktig blir det aldri men en god pekepinn. Har selv hatt typer hvor jeg måtte ta en god del for funk.
Finnes endel derivater/etterligninger, Methylone er eneste jeg kommer på i farta. Lureste er vel å kjøpe test kit så er man sikker.
Kan også tenkes at dere har kjørt serotonin reseptorne på tomgang om dere tar store doser, eller tar for ofte. Da forsvinner mye av magien og godfølelsen uteblir. Dette beskriver også effekten av Methylone de få gangene jeg har prøvd det.
Sitat av Passiv Vis innlegg
Finnes endel derivater/etterligninger, Methylone er eneste jeg kommer på i farta. Lureste er vel å kjøpe test kit så er man sikker.
Kan også tenkes at dere har kjørt serotonin reseptorne på tomgang om dere tar store doser, eller tar for ofte. Da forsvinner mye av magien og godfølelsen uteblir. Dette beskriver også effekten av Methylone de få gangene jeg har prøvd det.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde en liten periode for 1 år tilbake der jeg tok mdma ukentlig. Etter dette fikk jeg store pupiller på syre (sent i fjor høst), og store pupiller på amfetamin. Amfetaminen tok jeg sist i påsken. Godt over 2 måneder helt clean for dette så tror jeg at serotoninen ikke er problemet, men jeg skal aldri si aldri. Jeg tenkte å gi en kompis en brukerdose for å se om han oppnår noe mer enn det jeg fikk..
Sist endret av Superspurv; 30. juni 2020 kl. 16:58.
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Jeg tok for så vidt dette alene, men skal settingen ha så mye å si på mdma rusen??
Vis hele sitatet...
Ja settingen har mye å si. Virkningen du fikk høres helt mdma ut for meg. Sammenligne med å drikke øl hjemme når du kjeder deg og øl på byen med venner når du er i godt humør. Du vil bli mer gladfull og euforisk ute enn hva du blir hjemme, hvor du heller kan bli laber og merker rusen på en annen måte.
Etter en kveld på Emma tar det lang tid før reseptorer og serotonin-nivået er tilbake som vanlig. Mdma fyrer av alt du har av belønningsreseptorer i hjernen. Endorfiner, dopamin og serotonin blir tømt av en kveld på mdma. For å oppnå samme rus som samme kveld må du nok vente månedsvis. Selv pleier jeg å ta mdma 2-4 ganger i året. Da får du den euforiske følelsen hver gang. Dette burde være allmennkunnskap blandet de som bruker Emma.
Det ser ut som mdma, for hadde det vært badesalt hadde du blitt mer klikka. I dette tilfellet tror jeg det er større sjanse for at du har blitt mer tolerant som Sondre er inne på, enn at du har blitt scamma.