Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 922
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går på Neurontin daglig og fikk idag noe suveren brus, men lurer på om stoffene kræsjer med hverandre? Altså vil jeg få en minsket til ingen effekt av Neurontin (gabapentin) når jeg er på brus?

Prøvde å google men ble ikke noe klokere.. Fant denne men skjønte ikke så mye skal jeg være helt ærlig
Jeg har hørt at det er visst en helt vilt bra kombinasjon, men om det er trygt eller ikke det vet jeg ikke, men kompisen min var veldig glad i å røyke brus og ta Lyrica samtidig, og det er jo omtrent det samme som neurontin.
Det var min beste kamerat som gjorde det flere ganger og sa det var helt rått, og nå skal det sies at i alle fall i Lyrica forsterker andre rusmidler, og det regner jeg med neurontin gjør også, booster brus rusen. Prøv å få flere svar før du prøver ��
Sist endret av WeedAlot; 17. april 2020 kl. 02:20.
Anonym bruker
"Rød Draug"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har også hørt at neurontin og lyrica er basically det samme, og lyrica booster vell effekten av alt så og si? Både sentralstimulerende og opioder? Veit ikke helt, veit bare at lyrica booster tramadol ihvertfall, fant jeg ut i påsken :F
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bruker å få Lyrica hos en kompis selv når jeg er fri for Neurontin, men nei; vil ikke si at Neurontin og Lyrica er det samme.. Nå har jeg noe toleranse for Neurontin men det booster rusen når jeg røyker ja men ikke like mye som Lyrica booster.
Neurontin er m hvertfall dritfett å kombinere med speed, sitter her på blandingen nå. Injiserte 0,5g med ekstremt god speed, beste jeg har fått på LENGE. Det var nesten så jeg ble litt kvalm m en gang, men det gikk over i et deilig rush, og det bare fortsatte å stige en god stund. Tok så to 300mg neurontin, og ja, digg blanding syns jeg. Jeg går på metadon, som reagerer sterkt med neurontin, så det har vel noe å si oppi det hele da... På hvilken måte vet jeg ikke helt.

Forrige gang jeg speedet spiste jeg fire rivotril og ti 300mg neurontin i løpet av dagen og natten og sjanglet litt innimellom, og storkoste meg.

VET ikke, men tipper det er like fett med neuro og god brus. Jeg er bare ikke en cola person, koster mer en det smaker, og det varer jo bare en time før du må ha mer.... Det er neppe farlig hvertfall.

saviour