Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 8707
Heisann.

Jeg lurte på om noen har erfaringer fra agora market eller andre DNM?

Positive og negative sider?
Handlet fra Agora flere ganger og har kun positive erfaringer. Har benyttet meg av norske vendorer som sender innenlands, og har som regel mottatt varene innen 1-3 dager. Jeg ville dog aldri oppbevart BTC der over lengre tid med tanke på hvor mange sider som legger ned og stikker av med alt av coins.
Sist endret av Misoxeny; 25. mai 2015 kl. 21:03.
Trådstarter
5 0
Ja ikke sant.. Har merket at agora er nede ganske ofte, spesielt i de siste dagene her. Rekker jo ikke å se rundt engang ^^
Jepp, har hatt mye problemer med nedetid denne helgen. Langt mer enn vanlig.
Park Supervisor
NodSquad's Avatar
Bitcoins forsvinner ikke når siden bare er nede?
Sitat av Trollegutten Vis innlegg
Bitcoins forsvinner ikke når siden bare er nede?
Vis hele sitatet...
De forsvinner ikke når siden er nede, men siden deepweb er full av scammere så er det ingen garanti for at eierne av siden tar ned siden, og tar alle bitcoinene som ligger i systemet. Dette skjedde nylig med Evolution, en annen markedsplass som var blant de største etter silk road.
BlackBank har vært nede i over en uke nå, og det er rimelig å anta at også de har utført en exit-scam.

Det man må ha i bakhodet når man handler på slike markeder er at det er et sjansespill. De er drevet av kriminelle som ikke er redde for å stjele alle pengene som står i escrow.
Cluet er å overføre coins og bestille samtidig. Oppbevar alltid bitcoins på en offline wallet.. Agora har hatt sporadisk nedetid siden launch, men samtidig er det den siden som har overlevd lengst.

Og for all del bruk PGP!
Trådstarter
5 0
Helt enig i det dere sier... Men angående Agora sine hyppige ned-tider så kan det jo hende at siden går svart, mens/ eller rett etter coinsa er overført. Det vil jo bli et litt irriterende problem :/
Det har aldri vært risikofritt å handle dop
Har selv veldig god erfaring med Agora. Men som nevnt over er nedetiden et irritasjonsmoment av en annen verden.

Nå skal det sies at det er andre sider på DNM. Samt at noen av de norske vendorene har egne sider.
Bare gode erfaringer her, fikk gratis syre, dom og 25i pga "dårlig kundeservice" engang:P
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Jeg har sluttet med DNM's som f.eks Agora eller blackbank. Utrolig ustabilt. Jeg finner noen norske med god rep og handler enten via mail eller eventuelt egen privat-eid side tilhørende vendor.

Og alltid husk PGP, særlig når man handler via mail. Sikkert ikke alle e-mail leverandører som godtar dophandel.
Sist endret av Mexxy; 29. mai 2015 kl. 14:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Agora er KNALL. Har mye down-time, men er foreløpig det eneste gode alternativet. Rett og slett fordi at de andre sidene er nyere, har vesentlig mindre varer, og mange ukjente vendors, og lite reviews.
Har forsåvidt kommet noen "selective scammers" på Agora, men disse er lette å spotte, om man tar seg tida til å lese på Agora-forum (reddit har en bra en).
▼ ... over en måned senere ... ▼
Sitat av instinktinnsikt Vis innlegg
Agora er KNALL. Har mye down-time, men er foreløpig det eneste gode alternativet. Rett og slett fordi at de andre sidene er nyere, har vesentlig mindre varer, og mange ukjente vendors, og lite reviews.
Har forsåvidt kommet noen "selective scammers" på Agora, men disse er lette å spotte, om man tar seg tida til å lese på Agora-forum (reddit har en bra en).
Vis hele sitatet...
Hei, har surfet rundt på agora nylig, fant bare en kar som selger w33d.
x heter han og shipper innenlands, tydeligvis veldig mye god rep, men har du erfaringer med han?

Takk på forhånd
Sist endret av meitemark; 21. oktober 2015 kl. 22:47.
Aldri gått på en smell på Agora, og har handlet masse i månedsvis.
y leverer good shit han om noe tregt noen ganger.
x er en annen super vendor. (min favoritt )

Men nå er det nesten tørke der inne, etter all ferie handlinga regner jeg med.

Flere som selger weed, har foreløpig bare prøvd Oslo Kush og er fornøyd med den.
Eneste reven jeg så, må man bestille 100 av i slengen for øyeblikket. Mest cola,weed og enkelte piller der nå.

Veldig fornøyd med agora og innenlandspost.
Sist endret av meitemark; 21. oktober 2015 kl. 22:47.
Sitat av 4pekatt1 Vis innlegg
Hei, har surfet rundt på agora nylig, fant bare en kar som selger w33d.
Hoystandard heter han og shipper innenlands, tydeligvis veldig mye god rep, men har du erfaringer med han?

Takk på forhånd
Vis hele sitatet...
Har erfaring med han ja, var jævlig god grønt. Sjeldent god grønt, vil jeg påstå.

Fant du bare en kar som selger weed? Hvis du krysser av "Norway" på søkefeltet, så finner du alltid norske varer først. Er flere store norske vendorer, både for amf, ecstasy, weed, brunt, LSD, 2-cb, og nå nylig en kar med ketamine.

Forresten: kun bestill innenlands. De siste 6+/- månedene har tollen vært helt ekstrem på å sjekke pakker, og jeg har selv erfart hvordan det kan gå å bestille fra utlandet... Ikke så koselig. Men Agora er ditt beste valg innen dark net, og samtlige norske vendors er veldig hyggelige og profesjonelle.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hei, bumper denne tråden for å spørre om edibles.

Har noen erfaringer/hørt om noen som har bestilt dette fra utlandet?
Er det stor sjanse for at edibles blir tatt sammenlignet med vanlig weed?
Sitat av 4pekatt1 Vis innlegg
Hei, bumper denne tråden for å spørre om edibles.

Har noen erfaringer/hørt om noen som har bestilt dette fra utlandet?
Er det stor sjanse for at edibles blir tatt sammenlignet med vanlig weed?
Vis hele sitatet...
Synsing: Litt mindre, men sjansen er der. Kan fremdeles luktes av hund, men det ser mye mindre mistenkelig ut på scanning dersom der er deklarert som korrekt matvare
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Synsing: Litt mindre, men sjansen er der. Kan fremdeles luktes av hund, men det ser mye mindre mistenkelig ut på scanning dersom der er deklarert som korrekt matvare
Vis hele sitatet...
Takk for svar!
Vet ikke om det blir deklarert som korrekt matvare, det er bare litt kjeks.
Men om jeg eventuelt bestiller gir jeg oppdatering på hvordan det går.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hei, bump igjen.

Har politiet lov til å sette ut fake listings, for å prøve å få tak i kjøpere?

Har hørt noe om dette i USA, men er det likt i Norge?
Sitat av 4pekatt1 Vis innlegg
Hei, bump igjen.

Har politiet lov til å sette ut fake listings, for å prøve å få tak i kjøpere?

Har hørt noe om dette i USA, men er det likt i Norge?
Vis hele sitatet...
Hei! Dette er jo såklart i teorien mulig, men det absolutt viktigste å tenke på med disse blackmarkets er å handle fra en selger med mange gjennomførte salg, og gode tilbakemeldinger.

Har selv brukt Agora, men er på Abraxas nå. Anbefaler generelt folk med mere enn 50 salg og flere tilbakemeldinger!
Har ikke brukt noen andre enn Abraxas, men er strålende fornøyd.
Godt utvalg og enkelt og fint design. Veldig brukervennlig.
Har de siste månedene bestilt ca. 30 pakker fra mange ulike vendorer, ALT har kommet frem, og har aldri hatt noen problem med noen av selgerne, de har gitt god informasjon etc. ved forespørsel.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Har ikke brukt noen andre enn Abraxas, men er strålende fornøyd.
Godt utvalg og enkelt og fint design. Veldig brukervennlig.
Har de siste månedene bestilt ca. 30 pakker fra mange ulike vendorer, ALT har kommet frem, og har aldri hatt noen problem med noen av selgerne, de har gitt god informasjon etc. ved forespørsel.
Vis hele sitatet...
Dette også fra utlandet? Har hørt om mange som får pakken sin stoppet og noen måneder senere får besøk av onkel på døra
Sist endret av Vaskebur; 19. oktober 2015 kl. 12:07.
Sitat av Vaskebur Vis innlegg
Dette også fra utlandet? Har hørt om mange som får pakken sin stoppet og noen måneder senere får besøk av onkel på døra
Vis hele sitatet...
Har fått pakker fra abrax fra utenlandet i over ett år, ikke før nå kanskje en mnd siden mistet jeg min første pakke(r). Har også hørt at onkel kan dukke opp lenge etter. Så nå er det vell på tide å "cleane" ut leiligheta mi.