Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1711
Heisann!
Lurte på om det er none freaks her som driver og spiller Altis life eller King of the hill?

Hadde vært kult og fått litt flere folk og spille med, Samt om noen av dere har en bra Altis life server, ettersom nå spiller jeg på Asylum, men det er jo 150-200 ping

Eller om noen vil, så kan folk bli med på Asylum. Ettersom det er den beste serveren, bare litt dårlig ping. men nå har ikke ping så mye og si i altis life med mindre du går i gang war etc..
Sist endret av L3gioN; 17. november 2014 kl. 17:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg spilte mye Altis Life før. Utrolig artig, men må jo være rebell for jeg hater reglene der haha.
Aldri hørt om Asylum, hva går det ut på?

Angående ping så er det jo bare å joine en server i Europa og ikke USA så skal du få en god ping.
FPSwhore
Trådstarter
Sitat av Xernox Vis innlegg
Jeg spilte mye Altis Life før. Utrolig artig, men må jo være rebell for jeg hater reglene der haha.
Aldri hørt om Asylum, hva går det ut på?

Angående ping så er det jo bare å joine en server i Europa og ikke USA så skal du få en god ping.
Vis hele sitatet...
Asylum er stor "server" De har nå 4 servere på altis, og 1 på et annet map.
Går ut som alle andre altis life servere. men de er veldig flinke med oppdateringer, ting og gjøre. Du kan for eksempel "undersøke" Skip vrak og samle ting fra de. ( diamons, Iron, Oil, Cocain etc.. )

Og ja, alle 4 serveren på altis er nesten 100/100 24/7

Har enda ikke funnet en så god server i EU som asylum
http://altislife.co.uk/

Mest populære Altis Life serveren i EU. Har to 100 slots servere. Veldig bra community, bra police force og aktive admins. Stort sett like bra på features som Asylum (etter det jeg har hørt, har ikke spilt på Asylum selv). De har også egen King of the Hill server. Har spilt der siden august.

Det er en ganske seriøs roleplaying server, i motsetning til Asylum som har litt løsere regler rundt RDM og metagaming.
Sist endret av Misoxeny; 17. november 2014 kl. 18:43.
FPSwhore
Trådstarter
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
http://altislife.co.uk/

Mest populære Altis Life serveren i EU. Har to 100 slots servere. Veldig bra community, bra police force og aktive admins. Stort sett like bra på features som Asylum (etter det jeg har hørt, har ikke spilt på Asylum selv). Har spilt der siden august.

Det er en ganske seriøs roleplaying server, i motsetning til Asylum som har litt løsere regler rundt RDM og metagaming.
Vis hele sitatet...

Hmm, Ser bra ut! kommer til og prøve den ut!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
"Altis Life" høres mistenkelig ut som den typen RP der man forventes å lage rene A4-livet. Navnet minner ubehagelig om den artige gjengen i GTA multiplayer som følger trafikkregler...

Hvor nærme sannheten er dette førsteinntrykket? Og hva går KOTH ut på?

Har ikke spilt så mye annet enn Breaking Point foreløpig, men Wasteland fra Arma2 har vel kanskje en arvtager?
Sitat av robhol Vis innlegg
"Altis Life" høres mistenkelig ut som den typen RP der man forventes å lage rene A4-livet. Navnet minner ubehagelig om den artige gjengen i GTA multiplayer som følger trafikkregler...

Hvor nærme sannheten er dette førsteinntrykket? Og hva går KOTH ut på?

Har ikke spilt så mye annet enn Breaking Point foreløpig, men Wasteland fra Arma2 har vel kanskje en arvtager?
Vis hele sitatet...
Det er helt opp til deg hvordan du spiller. Du kan spille som rebel og f.eks rane banken, selge drugs, drepe politi osv osv.
Sitat av robhol Vis innlegg
"Altis Life" høres mistenkelig ut som den typen RP der man forventes å lage rene A4-livet. Navnet minner ubehagelig om den artige gjengen i GTA multiplayer som følger trafikkregler...

Hvor nærme sannheten er dette førsteinntrykket? Og hva går KOTH ut på?

Har ikke spilt så mye annet enn Breaking Point foreløpig, men Wasteland fra Arma2 har vel kanskje en arvtager?
Vis hele sitatet...
Det blir vel som real life, bare at alle har våpen.
Vent la meg omformulere meg, det blir som en vanlig hverdag i ´murica.

Men seriøst, det er en oppgradert versjon av real life, hvor du har våpen og kan velge å drite i reglene (til en viss grad, ikke bryt server reglene).


Jeg vet ikke om alle serverne har dette, men den jeg spilte på så ble du faktisk høy om du "brukte" heroin. Det var den sykeste opplevelsen og første gang jeg "tok" det var når jeg fløy helikopter
Sist endret av Xernox; 17. november 2014 kl. 19:09.
FPSwhore
Trådstarter
Sitat av Xernox Vis innlegg
Det blir vel som real life, bare at alle har våpen.
Vent la meg omformulere meg, det blir som en vanlig hverdag i ´murica.

Men seriøst, det er en oppgradert versjon av real life, hvor du har våpen og kan velge å drite i reglene (til en viss grad, ikke bryt server reglene).


Jeg vet ikke om alle serverne har dette, men den jeg spilte på så ble du faktisk høy om du "brukte" heroin. Det var den sykeste opplevelsen og første gang jeg "tok" det var når jeg fløy helikopter
Vis hele sitatet...

Ja, det er på en måte "ekte liv med en oppgradering" som du sier, men likavell, en veldig fengene og gøy mod, som også var i arma 2

Ja du kan faktisk være et narkovrak om du vil

Sitat av Misoxeny Vis innlegg
http://altislife.co.uk/

Mest populære Altis Life serveren i EU. Har to 100 slots servere. Veldig bra community, bra police force og aktive admins. Stort sett like bra på features som Asylum (etter det jeg har hørt, har ikke spilt på Asylum selv). De har også egen King of the Hill server. Har spilt der siden august.

Det er en ganske seriøs roleplaying server, i motsetning til Asylum som har litt løsere regler rundt RDM og metagaming.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg inne på den serveren og tester, ser du en med navnet "minnow" så si heller hei og ikke rob
Sist endret av L3gioN; 17. november 2014 kl. 20:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Spille å aktiv (hverdag) på altislife.co.uk, samt på deres KOTH server. Nå er det forøvrig ikke lenge før det åpnes en HELNORSK altislive server, hvor norske skins, LAV, FPS, NORSK kommunikasjon og Norsketider er høydepunktene!
Hvis noen er Interesserte i dette, legg meg til på steam, så tar vi noen runder, hadde vært moro å samle fleste nordmenn på denne serveren!

Steam: Skidrow ELLER norscott (Avataren er en "Arma3 character foran et skilt) ;-)
Sist endret av Skidrow; 27. november 2014 kl. 23:15. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.