Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 958
Hei, har da max 20k til å bruke på en gaming pc + 2 skjermer. Gjør absolutt ingenting om det ikke går opp til 20k, for jeg vet ikke om du merker så mye forskjell på en pc til 12 og 15k. Uansett, jeg har aldri bygget en PC før og er ikke jævlig keen på prøve på det heller. Går det at komplett/dustin/whatever bygger pc'en for meg? Uansett trenger jeg hjelp med hvilke jeg skal velge =) Gjerne 2 skjermer og. Forresten er det bare å veilede meg om jeg er helt på trynet

Tusen takk på forhånd! Setter pris på gode svar

Ingen? Skal klare å dra alle store spilltitler på ultra (forhåpentligvis).
Sist endret av Kriis; 24. juni 2014 kl. 16:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
http://gyazo.com/9ef2d84b589d840719440ccb097b50ed
her har du et smud setup fra Dustin!

Du kan evt. bytte ut GTX 780 med 780TI, og CPU-kjøleren med vannkjøling. i5 med i7 osv. hvis du har råd... men det er littoverkill
Sist endret av Mengele; 24. juni 2014 kl. 16:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Kriis's Avatar
Trådstarter
Må jeg bygge selv da?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ja, da må du nok bygge selv, eller evnt betale noen til å gjøre det for deg
Kjøper du fra Komplett slipper du å bygge den selv. De har gaming PCer i alle prisklasser.
https://www.komplett.no/k/kd.aspx?bn=10306&ref=cat-left

Du kan selvfølgelig konfigurere den og endre på komponenter om du vil, men det er ikke alltid det er nødvendig.
Sist endret av Misoxeny; 2. juli 2014 kl. 19:30.
Mange av komplett sine datamaskiner er latterlig satt opp. Det er veldig sjeldent jeg kan anbefale å kjøpe en maskin der uten å konfigurere den. Dette gjelder stort sett HK/CPU kombo, og stort sett de fleste PSU'ene som følger med maskinene ville jeg byttet ut der. Det er da selvfølgelig mulighet å få en brukbar maskin ut av det til slutt, men en taper også på å gjøre endringer i de oppsettene som er der. Men komplett er selvfølgelig å anbefale fremfor elkjøp

Kjøp det nyeste som er på markedet. Z97 hovedkort og 4690k/4790k. Ingen grunn til å kjøpe det som er "gammelt" (4670k/4770k).