Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1343
Hellu, jeg blir fint nødt til å være i Stavanger fra 8-10 Nov. og i den forbindelse må jeg ha en plass og overnatte.


Var "nettopp" 5 netter på Thon Maritim og brant meg med ei regning på 6500 kr'ish og fikk ikke direkte mersmak av det! Så jeg leter rett og slett etter et billig hotell relativt nær sentrum, eller noen snille freaks som kunne tenkt seg å leie ut sofaen og skaffe seg en ny kompis i samme slengen! Alternativet om alt dette går til helvete blir att jeg drar på sjekker'n og vil da selvfølgelig oppdatere med suksess-historien!



Med vennlig hilsen Mozzie!
Har du prøvd ut coop hotelkupp? Dei har veldig rimelige priser på gode hotel, men veit ikkje om dei har i Stavanger.

Æssj, siden er vist nede nå. men er troleg oppe igjen ikveld. http://www.coophotellkupp.com/
st. svitun er et relativt billig plass og bo. Er også sykehushotelet vis jeg ikke husker helt feil, og ligger på sykehusområdet. det er nokså grei gå avstand til sentrums kjernen(15-20 min gange), pluss god buss forbindelse(reisetid: 5min til sentrumskjernen)
St Svithun Hotell 476kr pr natt 8-10. nov
fant det på agoda.com
Jeg har en sofa nærme sentrum om du skulle trenge det Dekker du mat så tar jeg meg av strøm , tv og alt annet