Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2090
Hei!

Finnes det noe program for å styre mobilen (galaxy s3) fra pc? Har koblet mobilen via aux til anlegget for å spille musikk via spotify.

Lurer da på om det finnes et program som man kan styre spotify fra pc til mobilen slik at jeg slipper å gå for å skifte sang hele tiden?
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Det finnes mange programmer som lar deg gjøre dette.

Søk på spotify remote så finner du mange gode og gratis alternativer.

Skal du kontrollere PCen i seg selv så er 2X og LogMeIn alternativer.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Ta en kikk på MobileGo: http://www.wondershare.com/android-manager/
Jeg vet at den kan vise skjermbildet fra mobilen på pcen, men jeg er ikke sikker om du faktisk kan styre mobilen derfra.
Vet ingenting
Trådstarter
Spotify remote er vel motsatt av det jeg trenger? Altså med spotify remote kontrollerer man pcen med mobilen? Jeg vil gjøre motsatt Eller tar jeg feil?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
La meg se om jeg forstår dette rett..

Du sitter nært nok høytalere til å høre musikken, men du velger å spille av musikken via telefonen din som du styrer via PCen din som tydeligvis er nær nok til å kunne spille av musikken selv ?
Vet ingenting
Trådstarter
Hehe.

Sitter i sofan med pcen på fanget, har mobilen med spotify koblet til anlegget ved tven som er på andre siden av stua. Ønsker å kunne styre mobilen via pcen slik at jeg slipper å gå til tven for å bytte sang. Lat.