Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 2170
Jeg går å lurer litt på å kjøpe meg 1 gram rent diazepam-pulver. Dette tilsvarer 100x10mg Valium, så det jeg lurer på er, hvordan skal jeg isåfall administrere dette, sånn at jeg ikke ender opp med å ta en kjempedose? Går det ann å feks blande det ut i noe flytende,og evnt dryppe det på ett eller annet medium?
Noen som har erfaringer eller forslag?
Den gamle kinesiske metoden for å lage tabletter er å ta pulveret (i dette tilfellet Diazepam), og blande det med en stiv honning, for så å forme dem til kuler, og la dem tørke, mener jeg å ha lest. Du tar jo så klart en vekt og finner ut hvor mye pulver som er ekssempelvis 10mg, og deler dette grammet opp i disse dosene som du separerer fra hverandre. Så blander du disse dosene i små klumper med stiv honning, og blander det sammen. Dette lar du tørke i et tørt, varmt område; en sopp tørker funker sikkert bra. På denne måten har du hvertfall fått i deg diazepam på en sikker måte. Ellers kan du jo blande de opmålte dosene i vann og drikke blandingen, legge pulveret under tunga, røyke det visst osv. Alt opp til deg. Håper noe av dette har vært til hjelp
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tusen takk for svar og gode forsalg, Dark_Shadows! Kp til deg
Honning hørtes ikke så dumt ut, men ser for meg at det blir mye både kliss og arbeid Har lest litt rundt på andre fora og forstått det slik at diazepam ikke er vannoppløselig, men kun løser seg opp i 95% Etanol.
Det jeg hadde mest lyst til var å få løst pulveret opp i noe flytende, og dryppe oppmålte mg doser på ett blotterark eller noe lignende, men har ikke funnet noe klart svar på om det vil funke.
Det jeg tror jeg kommer til å gjøre er å kjøpe gelatinkaplser, og så fylle oppmålte doser med pulver i disse. Eneste er jo at disse kapslene er temmelig store, og 10-20mg diazepam er veldig lite pulver, så da lurer jeg på om jeg rett og slett bare kan fylle på ønsket mengde pulver i kapselen, og så lukke den, eller ør jeg legge i noe slags "fyllmasse" i tilegg til diazepamen? Har det egentlig noe å si at kapselen ikke er full?
Sist endret av Yeah Baby; 21. februar 2013 kl. 21:34.
ArbeidsledigProletar
nei, har ingenting å si om en gelatinkapsel er full erller ei.
Kjøpe milligrams vekt til 70 kr fra dealextreme og dosere i små poser/bags?
de milligramvektene til 70 kr ville jeg ikke hatt stor tru på, sist jeg sjekket så skal det bra til og få en nøyaktig mg vekt for under 2000.
Kan godt være et sedativt stoff man utvinner fra klor, det har en sedativ virkning og ligner en del på benzo
Sitat av lookster Vis innlegg
de milligramvektene til 70 kr ville jeg ikke hatt stor tru på, sist jeg sjekket så skal det bra til og få en nøyaktig mg vekt for under 2000.
Vis hele sitatet...
Dem pleier ikke å holde ut lenge, men nøyaktig har dem vært, det har jeg sjekket ut flere ganger.
Sitat av Cosmos Vis innlegg
Kan godt være et sedativt stoff man utvinner fra klor, det har en sedativ virkning og ligner en del på benzo
Vis hele sitatet...
Har ingen grunn til å tvile på at dette er noe annet enn diazepam, men takk for omtanken..?