Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1379
Oblivion og Fallout 3 har elskbar grafikk og siden jeg er rimelig ferdig med begge de spillene er jeg på jakt etter et spill med samme kvalitet i grafikken. Historie og handling i spillet er ikke så viktig, så lenge det ikke er bil eller fotball spill.

Jeg har prøvd ut en stor haug med spill som jeg har lest at har blitt tipset som "like bra" som Oblivion, men de har alle dårligere grafikk enn Morrowind, eller halvgod grafikk som blir kvalt av tidenes dårligste stemmer med tåpelig dialekt (TwoTowers...)

Jeg har bla. prøvd Two Towers, Gothica 3, Fable, Neverwinter Nights 2 og The Witcher, og de var alle skikkelig, skikkelig, skikkelig dårlige spill.

Fullt mulig jeg er ekstremt kresen, men det må da finnes mer enn to spill til pc her i verden som ikke ser ut som søppel?
Du er bare kresen da ? Fins mange spill med bra grafikk, du har vel prövd crysis og far cry 2? Super grafikk, drit dårlig spill.
The witcher er jo dritbra gameplay på , og grafikken er ikke det dårligste :P
Pröv Dead Space og ;D
Jeg elsket Dead Space, dog ikke helt samme sjanger, men gud for et givende spill.

Det er nesten som "The Thing" på steroider.
Two worlds er et spill med brukbar grafikk, men gameplayen er ikke på det beste prøv det
Sist endret av jensemann95; 31. desember 2008 kl. 22:11.
Åssen kan du si att Fable og i hvertfall NWN2 er dårlig? :O

Du kan jo ikke bedømme ett spill utifra grafikken, som flere her nevner, se på Crysis / Far Cry.
Pen grafikk, men herregud, en 3 åring klarer å koke sammen noe bedre
Grafikken i Oblivion er vel ikke til å hoppe i taket for i dag. Crysis, Half Life 2, Call of Duty 4 og 5... Felles for disse er at de er FPS, noe Oblivion ikke er.

Dark Messiah er et fint rollespill, selv om det ikke ligner på Oblivion på noen måte. Grafikken er bedre, vil jeg si.
Kjøp Gears Of War til PC du

sinnsyk grafikk...
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
*Sacred 2 (PC)
*Baldurs Gate Dark Alliance 1 & 2 (konsoll)

I tillegg må jeg nevne et spill med GOD story og FABELAKTIG grafikk: GTA IV (PC)

Ellers så kan du smøre deg med tolmodighet, og glede deg til Diablo III
Sist endret av CosmoKramer; 1. januar 2009 kl. 01:37.
Gears of war 2 traileren er noe av det beste jeg noensinne har sett.
What!!! GOW2 er rollespill????

Ok folkens. Jeg er en fps kar som ble tatt litt med av videoene deres. Kom an...
Ser dere dø i cod4 og bf2...
Sist endret av NyMaskin; 1. januar 2009 kl. 01:43. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Assassins Creed har ganske bra grafikk, bra gameplay også men blir litt repetivt etter en stund.
Sitat av NyMaskin Vis innlegg
Rollespill? Byuuææææhhhh.
ikke rask nok for cod4 eeeee?
Vis hele sitatet...
For det første så er det svært få 13 åringer på dette forumet, og om du er god i et FPS spill så får du ikke kred her for det.
For det andre så er cod4 et jævlig treigt FPS spill iforhold til for eksempel Unreal Tournament, så du er ikke gud i spill bare fordi du har spilt et FPS spill i mer enn 1 måned på nettet og dreper flere enn du dør på publicservere.
For det tredje så liker jeg grafikken på The Witcher, samt at det er et skøy spill.
Sitter du på et beist av en PC vil BioShock gi deg ganske elskbar grafikk..

Det samme kan vel sies om Half-Life 2 på full settings.. Spesielt de nyere episodene med HDR.
Ingen som har nevnt Tomb Raider Underworld? Bra grafikk da, men kameraføringen er jo rett og slett syk, type bilsyk! Jeg klarer ikke å spille særlig lenge om gangen før jeg blir svimmel (og jeg blir ikke lett bilsyk heller, vanligvis).
Grafikken på oblivion og Fallout3 er jo egentlig lavmål.
enten er det at alle i tamriel og capital wastland har foreldre som er søsken eller så tror jeg at bethesda bør få tak i nye designerer eller noe sånt.

Prøv MGS 4 du, er vell så langt unna obliion som du nesten kan få det men det er fryktelig givende
Dement
GothQueen's Avatar
Trådstarter
Den tok jeg ikke, Rocksuperstar!
Mener du at mange av karakterene ser like ut? De må bare se like ut for min del, så lenge de har brukt lenger tid på å animere ansiktene enn dissende pupper. (The Witcher)

Man har jammen meg ikke spilt Oblivion på høyeste kvalitet om man kan si at det er lavmål!
De fleste spill kan man ikke gå inn og se på de små detaljene, man blir stående langt unna uten mulighet for å studere omgivelsene, mange animerer munnen på figurene - mens øyne og nese er stive som stein. Og ser du dem fra siden har de plutselig tidenes mest firkantede nese.

Jeg vil ikke ha spill med brukbar eller bra grafikk, jeg vil ha spill med elskbar grafikk.

BioShock ser forresten bra ut, takker!
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg finner ikke igjen tråden som gjorde meg forelsket i Elder Scrolls. Noen postet lekre skjermbilder av Oblivion (den gangen) og da var jeg solgt og kjøpte spillet. Litt artig minne nå som det er kommet en remaster-versjon av Oblivion. Ganske populært i Steam. Selv om jeg har veldig lyst til å kjøpe nå, tenker jeg å vente til høsten når mørket kommer

Hva synes dere så langt?
Blir vel å laste det ned og teste, ser at det er tilgjengelig som repack allerede

Begynner å bli lenge siden sist jeg rørte Oblivion, lurer på om man fortsatt kan øke hoppe-stat’en så man kan hoppe over folk og fe!
Sitat av marsboer Vis innlegg
Hva synes dere så langt?
Vis hele sitatet...
Veldig godt førsteinntrykk!

Jeg er glad de beholdte det klassiske Oblivion-character creation systemet.
Brukte 2 timer på å perfeksjonere denne skjønnheten igår.

Sist endret av Juicekongen; 24. april 2025 kl. 14:30.