Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 819
Hvilken film /serie ville dete skapt om dere fikk uendelig med dollars på budget og visning på en av de store strømmetjenestene?

Jeg ville lagd serien om Jesus Ha Nostri, basert på korsfestelsesberettelsen fra "Mesteren og Margarita" av Bulgakov. Karakteren skulle også vært basert på hovedpersonen i "Idioten" av Dostojevskij. Jeg ville tatt historien fra begynnelsen. Portrettert ham som en eksentrisk type med noen vrangforestillinger og ustabil psyke, litt som en Vincent van Gogh karakter. En missforstått filosof. Ville prøvd å gå i dybden på hvordan oppveksten formet han, at han etterhvert mente han var sønn av Gud og overbeviste sine desipler.

Jeg ville ikke lagd en ironisk film alá Life of Brian, men en seriøs historie om psykiske lidelser.
Kanskje Keneau Reeves skulle hatt hovedrollen...

Over til neste mann.
Jeg ville filmatisert Illiaden. Gleder meg til Nolans Odyssey.
Frikanari
Manualah's Avatar
Trådstarter
Sitat av Fitzcarraldo Vis innlegg
Jeg ville filmatisert Illiaden. Gleder meg til Nolans Odyssey.
Vis hele sitatet...
Kult! Hadde sett den. "Troy" med Brad Pitt som Achilles finnes jo også der, men det hadde vært bra med noe litt mindre amerikansk.
Ville filmatisert den norske fantasytrilogien "De Fire og Han Som Gjør Galt Verre" som en helaftens filmtrilogi av ypperste klasse.
Hvis du ikke har lest bøkene så anbefales de. Beste norske fantasy jeg har lest. Hadde lagd det som Paddington-filmene, altså at de antropomorfe karakterene var animerte, men menneskene og bakgrunnene var filmet i den virkelige verden on-location(minst mulig green-screen).
TV-serie av Hyperion Cantos.
Egentlig helt utrolig at det ikke er gjort enda.
Skulle likt å sett en dokumentarserie om psyop i Norge og norden.