Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1301
Heisann, Jeg har lastet ned Iso filer til Warcraft 3 + Frozen Throne, og når jeg installerer det gjennom daemon tool så kommer det opp at jeg trenger cd.

Noen som har peiling hva årsaken kan være? Jeg har og lastet ned crack, men får det ikke til. Jeg legger cracken i warcraft mappen og sier ja til jeg vil legger over dem gamle filene.
Jeg husker å ha vært borti at de må være mounta i riktig rekkefølge, om du ikke allerede har det så prøv å mount wc3 i rommet før FT.
Sitat av MartinB
Jeg husker å ha vært borti at de må være mounta i riktig rekkefølge, om du ikke allerede har det så prøv å mount wc3 i rommet før FT.
Vis hele sitatet...
Man greier ikke installere Frozen Throne før man har installert Warcraft 3 så det er ingen feil der, + det står i disk 1 og 2
Det finnes også en haug av patcher til spillet. Exe-filen/cracken må samsvare med den versjonen du har av spillet. Det beste er selvfølgelig, legg inn spillet på nytt, patch til nyeste versjon og finn en crack til den versjonen.
I den nyeste versjonen, 1.22, trenger du heller ikke cd for å spille multiplayer, så da er crack kun nødvendig om du skal spille singelplayer.
Sist endret av Mith; 9. september 2008 kl. 15:50.
Sitat av Mith
Det finnes også en haug av patcher til spillet. Exe-filen/cracken må samsvare med den versjonen du har av spillet. Det beste er selvfølgelig, legg inn spillet på nytt, patch til nyeste versjon og finn en crack til den versjonen.
I den nyeste versjonen, 1.22, trenger du heller ikke cd for å spille multiplayer, så da er crack kun nødvendig om du skal spille singelplayer.
Vis hele sitatet...
Okey, Visst jeg forstår deg riktig, så installerer jeg først warcraft 3 og Frozen Throne, så installerer jeg patchene og så legger jeg til cracken? Det som er fint med det jeg lastet ned er at Cracken og Patch følger med, så jeg regner med han som la det ut har satt det sammen

Mith : da vil jeg bare si at jeg nå fikk til og komme inn på warcraft, men jeg komme ikke inn på battlenet. Jeg har installert med ekte cd key.
Sist endret av Bob_marley; 9. september 2008 kl. 16:10.
Last ned siste patch, da trenger du ikke crack om jeg husker rett.
Correct me if I'm totally wrong.

Måtte sjekke, og ja man slipper å cracke nyeste versjon.

FEATURES

- The game no longer requires the CD to play.
Vis hele sitatet...
Sitat av Bob_marley
Man greier ikke installere Frozen Throne før man har installert Warcraft 3 så det er ingen feil der, + det står i disk 1 og 2
Vis hele sitatet...
Det var ikke det jeg mente, det jeg mente var at man kan fortsatt mounte disk en i den siste plassen, og disk 2 i den første, og det har vært en problem tidligere, men vet ikke om det fortsatt er ett problem.
Du burde ha fått svar på dette nå.
Har spilt dette spillet siden beta.

Som sagt før 2 ganger, installer, gå på www.battle.net let deg fram til patcher, last ned den nyeste og voila ingen cd required.
Sitat av HStern
Du burde ha fått svar på dette nå.
Har spilt dette spillet siden beta.

Som sagt før 2 ganger, installer, gå på www.battle.net let deg fram til patcher, last ned den nyeste og voila ingen cd required.
Vis hele sitatet...
Ja jeg har jo fått til og spille warcraft, men jeg har ikke fått til og gå inn og spille på battle.net.
Har du gyldig cdkey så skulle ikke det være noe problem. Da legger du bare inn wc3 + tft, patcher opp og driter i cracken. Du må selvfølgelig ha åpne porter i firewallen din.
http://portforward.com/cportsnotes/b.../battlenet.htm
gamecopyworld.com har mange nyttige patcher som fjerner behov for cdrom/iso
Sitat av Mith
Har du gyldig cdkey så skulle ikke det være noe problem. Da legger du bare inn wc3 + tft, patcher opp og driter i cracken. Du må selvfølgelig ha åpne porter i firewallen din.
http://portforward.com/cportsnotes/b.../battlenet.htm
Vis hele sitatet...
Nice, nå fikk jeg til og spille på internett og thx
Du må ikke ha åpne porter for å spille dette, men du må åpne port 6112 om du skal hoste slik at andre finner deg. Også antok jeg selvfølgelig at du hadde ekte cd-key.
Ikke vær gjerrig da. Hvor mye koster WC3 + FT i butikken idag? 200kr? Online delen er så avgjort verdt det..
Har ikke tid til å lese hele posten så svarer det jeg tror stemmer:

Du har startet spillet en gang, da ble det patchet, så du trenger nye no-cd's, finn ut hvilken versjon du har installert, og google deg til en nocd på den.
Sitat av Bluesius
Har ikke tid til å lese hele posten så svarer det jeg tror stemmer:

Du har startet spillet en gang, da ble det patchet, så du trenger nye no-cd's, finn ut hvilken versjon du har installert, og google deg til en nocd på den.
Vis hele sitatet...
Herregud, han har fått svaret ca. 10 ganger nå.

Forøvrig så går det ikke ann å patche en uoriginal .exe fil og den nyeste versjonen TRENGER IKKE CRACK DU KAN SPILLE UTEN CD.

På tide å låse tråden?