Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1460
jeg prøver å få custom firmware med denne guiden:

http://pspnett.com/forum/viewtopic.php?t=2548

men står fast med recovery mode... jeg holder inne R når jeg starter psp, men ingenting skjer--!

hjelp...?
Jeg klarte først ikke å gjøre det med R når man skrur på, men du må bare prøve igjen og igjen. Du må skru PSPen SKIKKELIG av (Ha den på, hold inne knappen i 10 sec cirka) så prøver du igjen. Hold R inne fra før du skrur på.
det er ingen spesielle filer osv jeg må ha for å få recovery? på minnekort? må jeg ha i pandora batteriet?

jeg skal bare lage magic stick....

jeg har versjon 2.60
Jeg vet ikke om det er sånn på alle PSPer, jeg upgrada min til 3,xx og testa det ikke før da. Prøv å hold inne avknappen i 10 sekunder, så holder du inne R knappen og skrur på pspen.
Har både magic stick og pandora batteri, kan kjøre innpå CFW for deg hvis du vil. Har også updates til CFW 4.01 m33_2.

Finn en ukedag det passer å møtes på ruten elns..
Kan være der fra ca. halv 4 hver dag..
hva skal du ha for det dr.might?
Siden det ikke er lengre unna, er jeg godt fornøyd med en cola elns..

Btw, kjenner du til CocaCoLAN?
Jeg klarte først ikke å gjøre det med R når man skrur på, men du må bare prøve igjen og igjen. Du må skru PSPen SKIKKELIG av (Ha den på, hold inne knappen i 10 sec cirka) så prøver du igjen. Hold R inne fra før du skrur på.
Vis hele sitatet...
Det er feil du skal holde L inne når du starter Pandora, snakker av erfaring.
nå trudde jeg at jeg hadde klart å lage magic stick. starter desperar sov. men det kommer opp melding om at jeg må ha fw 2.71 for å starte.. eller senere....?
du må oppgradere pspen din til 3.xx eller høyere.
Sist endret av PirateX; 6. september 2008 kl. 03:47.
ok, nå har jeg oppgradert den til 3.03... hva gjør jeg så?
Sitat av existed
ok, nå har jeg oppgradert den til 3.03... hva gjør jeg så?
Vis hele sitatet...
Den guiden du leser på er for å lage Magic Memory Stick, for de som allerede har custom firmware..

Av hardware trenger du:
- PSP Fat eller PSP Slim & Lite med homebrew støtte for 3.XX kernel. (alt fra 3.02-OE-A til 3.80-M33-4)

Edit:
Står også nevnt

følg denne guiden og du kan lage pandoras batteri av PSP Slim & Lite batterier også!!!

forstår meg ikke helt på den guiden der..
Et pandorabatteri er en hardwaremodding av batteriet...

Trenger uansett CFW fra før av for å følge den guiden..
Sist endret av Lanjelin; 9. september 2008 kl. 10:33.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Nå har jeg strevet litt rundt på diverse psp-sider og finner ennå ikke et godt og enkelt nok svar for en nybakt psp-far. Jeg kjøpte min psp idag med ofw 3.95. Jeg har lest litt rundt at Pandora skal kunne downgrade denne til 3.71 m33gibberish. Det som jeg derimot har litt nekt på er dette med at noen motherboards ikke kan bli downgradet.

Er det noen mulighet for å sjekke hva slags type motherboard jeg har, og kan jeg med pandorabatteriet lett fikse et eventuelt brick-problem?

edit: fikk med meg at ikke noe over 3.50 kan downgrades, men jeg må installere cfw. Da gjenstår det bare ett spørsmål, og det er om min psp slim kan gjøre dette via pandora på ofw 3.95.
Sist endret av Smoked_Salmon; 26. september 2008 kl. 23:43.
Nå har jeg strevet litt rundt på diverse psp-sider og finner ennå ikke et godt og enkelt nok svar for en nybakt psp-far. Jeg kjøpte min psp idag med ofw 3.95. Jeg har lest litt rundt at Pandora skal kunne downgrade denne til 3.71 m33gibberish. Det som jeg derimot har litt nekt på er dette med at noen motherboards ikke kan bli downgradet.

Er det noen mulighet for å sjekke hva slags type motherboard jeg har, og kan jeg med pandorabatteriet lett fikse et eventuelt brick-problem?

edit: fikk med meg at ikke noe over 3.50 kan downgrades, men jeg må installere cfw. Da gjenstår det bare ett spørsmål, og det er om min psp slim kan gjøre dette via pandora på ofw 3.95.
Vis hele sitatet...
Det med motherboard er ikke noe problem lenger, du må bare få laget et et pandora batteri og magic memory stick. Finnes plenty av guider av det på nettet.
Det er ordnet, takk for hjelpen Hvis jeg vil ned fra 3.80m33 til 3.71, kan jeg gjøre samme greia (pandora --> recmode --> install), eller er det noe ekstra mikk man må gjøre da? Dvs cfw til annen cfw.
Det er ordnet, takk for hjelpen Hvis jeg vil ned fra 3.80m33 til 3.71, kan jeg gjøre samme greia (pandora --> recmode --> install), eller er det noe ekstra mikk man må gjøre da? Dvs cfw til annen cfw.
Vis hele sitatet...
Vis du har 3.71 m33 på magic memory sticken, er det ingen problem.
Sist endret av PirateX; 1. oktober 2008 kl. 13:58.