Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  179 12149
Sitat av CrimsonSunrise
Det jeg lurte veldig på og som jeg har leita etter i hele dag er:
For og få en rekomandation i charral city så skal jeg få ut en dame, så snakker jeg med henne og jeg skal hente en bok jeg nenter boken men gir den først til høyeste mase guild sjefen for og få den recomandation sendt så snakker jeg med henne igjen og bestemmer meg for og gi henne boka igjen, gjør det og får beskrivelse til belønningen.
Jeg skal til Cloud Top og ta et shock spell på den ødlagte søylen men det skjer ikke noe?
Står att jeg skal til Ayleid Ruinene for og finne en stein eller noe?
Men det er det att jeg har leita i hele dag men ikke funnet de ruinene.. har bare funnet Ayleid wall og har egentlig onsentrert meg om det området etterpå.
Noen som har lyst til og tegne en prikk på et kart til meg eller prøve og forklare holder med bare sånn cirka.

Må få gjort dette questet for og få alle recomandations sendt.
Vis hele sitatet...
Har du ikke kompass enablet? Rød pil hvis du må gjennom en dør for å komme dit, grønn pil hvis du ikke må. Hvis du ikke ser noen piler på kompasset, kan du gå inn i Journalen, og questoppsamlinga (side 4 i quest/map oversikten) og klikke på oppdraget ditt. En pil vil da peke deg dit du skal (og en pil er på kartet også, så du kan se hvor langt det er å gå).
Ikke på alle oppdrag empty...
Hjernen brenner
Lord_Kamikaze's Avatar
SPOILER!!!!






Det er ikke noe rød pil på det oppdraget. Dra til sewers (der du kommer ut i starten av spillet) og gå på andre siden av vannet. Der er en av aylaid ruinene (er ca. tusenvis i spillet). Litt inne i den finner du noen krystaller, du trenger en av disse (plukk opp så mange du finner, gir deg full magica og er verdt 50g stykk). Er en spesiell sånn sten ting som er verdt 1000g der inne også, samt en statue som du får ett quest av hvis du selger den til en vendor (kommer en samler og snakker med deg, tror han kommer til deg en gang du er i imperial city.).
takker

Da skal jeg nokk finne det bare jeg kommer hjem og får spilt igjen serru
Og endelig bli ferdig med disse qusta.
jeg har et spørsmål.

denne "leken" man kan ha med folk slik at man klarer å overtale dem.

hvordan i alle dager funker greia?

nå er jeg på den questen der jeg skal overtale Lex til å sjekke Myrvana eller hva hun heter.. og jeg klarer ikke å overtale kisen!

HJELP?
Sitat av handy.
jeg har et spørsmål.

denne "leken" man kan ha med folk slik at man klarer å overtale dem.

hvordan i alle dager funker greia?

nå er jeg på den questen der jeg skal overtale Lex til å sjekke Myrvana eller hva hun heter.. og jeg klarer ikke å overtale kisen!

HJELP?
Vis hele sitatet...
Se etter små forskjeller på munnen til personen. To valg påvirker holdningen negativt, to positivt. Du må velge strategisk; minst mulig negativt, mest mulig positivt. De 4 greiene snurrer rundt ett hakk hver gang. Veldig enkelt egentlig, bare du innser at du må ofre litt. F.eks. er det dumt å velge den største endringen på det "lille smilet" hvis det fører til at du ender opp med den nest største på den sureste munnen. Klønete forklaring, men den bør duge. Bare prøv!
Sitat av bread
Se etter små forskjeller på munnen til personen. To valg påvirker holdningen negativt, to positivt. Du må velge strategisk; minst mulig negativt, mest mulig positivt. De 4 greiene snurrer rundt ett hakk hver gang. Veldig enkelt egentlig, bare du innser at du må ofre litt. F.eks. er det dumt å velge den største endringen på det "lille smilet" hvis det fører til at du ender opp med den nest største på den sureste munnen. Klønete forklaring, men den bør duge. Bare prøv!
Vis hele sitatet...
Ah, bra forklaring det, tror jeg fatta opplegget nå... De oransje (eller hva de er) greiene = hvor mye det påvikrning akkurat det valget har... Dette spillet hadde hatt godt av noen hjelpe-tooltips syns jeg da, ikke alt som er helt opplagt

Kjappere og lettere å bare gi de noen bribes uansett
Sist endret av CoDEmASTeR; 12. april 2006 kl. 20:55.
Ja, men du før nøye deg ut med og prøve ut så lenge. hvis ikke så kan du jo gi de lit penger så lenge det går
De greiene med å prate er ufattelig snodig, skjønte aldri noe før jeg bare prøvde meg fram.

Forskjellige folk reagerer forskjellig på forskjellige styrke på f.eks. når du skryter av deg selv, eller smisker. Måtte slå opp i ordbok på 2 av de ordene for å finne ut hva de betydde

Har komt helt til topps, uten at det hjalp meg noen vei i questet om å komme inn i Theivies Guild.

!!!SPOILER!!!

Når du skal inn i Theives Guild, og sneket deg inn i huset til den riktige karen og funnet ut at hun ene tøsen var før deg, så må du stjele tilbake boken. Jeg fulgte etter hun helt fram, helt til jeg bestemte meg for å snike meg innpå hun og grisebanke hun. Vel, når jeg var nærmt nok henne, og snek meg, og så kom denne hånden fram (om jeg ikke husker feil), da jeg kunne trykke RMB (right mouse button) og få en titt på hva hun hadde i inventoryet sitt. Så var det bare å ta boken, det tok noen ganger før jeg fikk fatt i den, men jeg fikk den

Har ikke spilt på en uke nå, er på Geilo og kjører hardt brett
nå har det seg slik at jeg har blitt vampyr.. og klarer selvsagt ikke å leve i sollys!

har ikke lest gjennom alle disse sidene, men hvordan forvandler jeg meg tilbake til den stygge orken jeg er?!
Det jeg gjorde var å hoppe en save tilbake, man kan gjøre det ved å gjøre masse oppdrag for en gammel dame ellerno. men det går mye raskere å hoppe en save tilbake rett etter du har drept vampyren og f.eks dra til "Kvatch?", gå inn i kirka og frem til det alter tingen. Da da får man bort ulumskheten som ligger inni deg.
Hvilken rank er dere da? jeg er bare blitt level 4, men har vært vekk så bare fått spilt en helg.
Jeg er på level 8.5, vet ikke om det er bra eller dårlig etter 25timers spilling men...
Sist endret av Noose; 15. april 2006 kl. 22:32.
Jeg heller mer mot alle andre typer FPShooters, men må si dette er noe av det gøyeste jeg har spilt. Kjører 800x600 på medium med min Amd64 3200+, 9800pro og en gig med RAM. Lagger litt iblant, men er ellers ok. Spillet er som sagt veldig morro, og når man kommer seg inn i det er det VANSKELIG å rive seg bort!

Edit: Er forresten lvl 19 warrior(som spesialiserer seg på sneak skills og tyveri.. wierd? ja) atm..
Sist endret av hedningen; 15. april 2006 kl. 22:48.
Sitat av MannY

!!!SPOILER!!!

Når du skal inn i Theives Guild, og sneket deg inn i huset til den riktige karen og funnet ut at hun ene tøsen var før deg, så må du stjele tilbake boken. Jeg fulgte etter hun helt fram, helt til jeg bestemte meg for å snike meg innpå hun og grisebanke hun. Vel, når jeg var nærmt nok henne, og snek meg, og så kom denne hånden fram (om jeg ikke husker feil), da jeg kunne trykke RMB (right mouse button) og få en titt på hva hun hadde i inventoryet sitt. Så var det bare å ta boken, det tok noen ganger før jeg fikk fatt i den, men jeg fikk den
Vis hele sitatet...
Det du kunne ha gjort, ville vært å bare snike seg inn i huset og ta boken ut av skuffen om natten.
hehe er lvl 10 og er master innen alle dei forskjellige guildane:P utan om blades:P
er battlemage
aaaaaaah, akkurat når jeg fikk skrapt sammen nok penger, så ryker strømforsyningen på pcen min!


FAEEEEEEEEEN!
Pengemangel? Gjør oppdrag for Thieves Guild, det tjener man fett på! har 4500 nå
Sitat av Noose
Jeg er på level 8.5, vet ikke om det er bra eller dårlig etter 25timers spilling men...
Vis hele sitatet...
Det er ikke så veldig mye nei.. Er lvl 29 etter 30 timers spilling...

Jeg synes spillet er helt utrolig! Det er nok det beste spillet jeg har spilt. Jeg har en lvl 29 egendefinert class som er spesialisert på bueskyting og sneak.
wow, føler meg liten , men starta ikke å gjøre Guilds oppdrag før etter 20timer, og det hjalp, men nå er jeg på level 10, woho. I have met the gray fox.
jeg er blitt artch-mage oss mage guild, slayer oss dark brotherhood, grand champion på Arenaen også Master theif oss theif guild. men jeg er fortsatt bare ca level 5.5.
visst du er på lvl 1-9 så tener du fett på arena:P
etter det tener du mest på å selge ting:P
jeg nevnte tidligere at jeg har blitt vampyr og kan ikke fordra driten.

kunne noen fortalt meg hvor jeg finner steinene til hun der megga oppi fjellet?

Grand Soul Gems eller hva dem nå heter..
Sitat av handy.
jeg nevnte tidligere at jeg har blitt vampyr og kan ikke fordra driten.

kunne noen fortalt meg hvor jeg finner steinene til hun der megga oppi fjellet?

Grand Soul Gems eller hva dem nå heter..
Vis hele sitatet...
Kjøp dem hos mage guildene.....
Noen somhar prøvd Jarrod's Texture Mod?
Er det noen av de amatør modsa som er noe "bra"?
Har sett bilder og der så det ikke så bra ut men jeg vill gjerne høre av de som har prøvd noen andre.
litt fett og ha eit mod som heite movable bodies:P slenge litt rundt på døde kropper:P
Her er noe dere bare må prøve =D

Få noen vakter eller diverse onde folk etter deg.
Få de til å følge deg inn i hus der det er sånne "Display Cases".
Drep de med en kraftig fire spell slik at de flyr oppå display casene.
Lukk de opp.

Må også skryte litt av buen min.
En Daedric Bow med 15 i attack, enchantet med 15 shock damage i 3 sekunder og 5 sekunder soul trap. Bruker noen helt syke piler med 65 i fire damage.

Bruker fullt glass armor enchantet med 20% chameleon på hver del.

Er lv 27 nå og har tatt de fleste Questene, så jeg har funnet meg en ny hobby.
Jeg finner en person jeg vil drepe og obserververer han og ser hvor han går og slikt, så finner jeg en dagger og enchanter den med ett eller ant veldig dødelig. Gir den navnet til personen.
Så har du på full Difficulty og dreper personen stille et sted der ingen ser.
Til slutt stiller du ut kniven i et hus. Huset mitt i skingrad inneholder nå mer enn 10 kniver med navnene til uskyldige personer i Bruma.

Skal også nevne at det ene skapet i det samme huset inneholder ting som veier mer en 10000 til sammen. Har prøvd å droppe alt inni det samme rommet, og det ble så fullt at jeg ikke greide å gå ut uten å plukke noe opp.

Hesten min Shadowmere, bruker jeg som ekstralager. Det er bare å gjøre den uncouncious og så kan du legge ting og plukke opp ting fra den.

Thief Guild questet ble klikket etter andre questet fra Armand. Nå kommer han ikke i hagen om midnatt lenger selv om questet sier det og at jeg har snakket med alle. Hjelp?
Jeg har ikke hatt noen problemer med att han ikke har kommet
Og det burde jo være en grunn for det.
hmmmm...har ikkje opplevd det problemet:S
kass quest det er snakk om? hukser ikkje rekke følgen og navn:P så dokke må forklare:P
Ah, fikk fatt i Skeleton Key nå... Bare å hamre løs på "Auto Attempt" helt til jeg får åpnet låsen

Min playtime er oppe i rundt 25 timer nå, og er bare level 10! Er dog Arena Champion, endel andre "statuser", og har gjort masse quests og shit, så...
Får du den i et quest eller må du finne den selv?
Se lenger bak i topicen, etter karen som nevner "Skeleton Key" og "Shrine of Nocturnal".
Nå trenger jeg litt hjelp her...

Jeg er altså på et quest for Theives Guild, der jeg skal komme meg inn i slottet og få kontakt med en Theranis som hadde blitt arrestert.

For å komme meg inn så må jeg tydeligvis få meg jobb der, og for å få det må jeg snakke med Shun gro-Yarug, men han er ikke å finne noe sted. Når jeg går til det avmerkede stedet på kartet, er han ikke der. Jeg har snakket med vakter, som sier at han er der klokken ti, men når jeg står der både ti om morgenen og ti om kvelden, er det ingen kar i sikte...

Noen som har gjort dette questet, som kan hjelpe meg litt på vei?
Shum-Gro Yarog (elns) møter du på forskjellige steder. Jeg møtte ham uti gaten når han var på vei til slottet.
møtte han inne slotte eg:P
han er over alt:P berre leit etter ein orc:P
jeg traff han nøyaktig klokka 10 på morgenen inne i slottshallen.

ellers så har jeg truffet han på barene i den byen.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Spille er konge, synd at det ikke er online. Men uansett: Det eneste problemet jeg har støtt på er at det fort blir kjedelig når du er ferdig med hovedquestene. Synd at ikke alle questene er linket sammen. Slik at du må gjøre alle før du kan gjøre ferdig den siste questen.
lovebadger: Online mod har kommet Bare for to stk tho.
Prøv å finne noe annet enn å gjøre quests. Personlig synes jeg de fleste questene er veldig kjedelige.
Snakk med han --> Drep han --> Ta den --> Gi ting tilbake.

Anbefaler å laste ned en HAUG (100+) med mods, gjør det til et helt nytt spill!
LeeroyJenkins mod :P
Hvor ligger denne online modden? Har sett det blitt nevnt prosjekter med online mods, men ingen som faktisk er lagt ut.
hvordan kan jeg bli forvandlet til "vanlig" igjen? er nå vampyr og dauer omtrent hele tida.. plagsomt!

vet jeg kan kjøpe 5 grand soul gems.. også kan jeg gå til en healer? hvor finner jeg slike healere? er det noen annen måte å bli kvitt livet som vampyr?
nja, når jeg fikk det og skulle prøve å få det bort fant jeg ut at det er _veldig_ mye arbeid.
brukte selv cheats etter vert, skal finnes en code sånn at man får selve motgiften.
noen som har en slik cheat? eller vet hvor jeg kan få tak i den..

trenger ikke hundre mann som skriker "GOOOOOGLE SELV!!!111"

jeg skal prøve å finne den.
okey, tusen takk for link Remy!

når har jeg vampirecure i god behold. men jeg klarer ikke å ta kuren.. "Can't equip item"

hva gjør jeg så?
ja ikke sant hehe
Det er noe bugg med det der det skall være en quest for vamp qure, ta den,
men bare bruk cheat til og få tak i items, så slipper du og bruke 1uke på det
Er det mulig å bli vampyr igjen etter at du har tatt kuren?
Jeg tenkte denne guiden/modden vil kunne hjelpe de som ønsker bedre stemning/grafikk og bedre ytelse i Oblivion: http://www.x6.no/art/11777.html
Den er ganske stor, og dermed er det snakk om store forbedringer.
Sitat av TheGEEK
Innipunn: hvis du virkelig synes grafikken i morrowin er bedre så tviler jeg på at du har bra nok pc til å få fult utbytte av oblivion, grafikken er ekstremt mye bedre.
Et tips for dere som klager over ui'n : http://www.elderscrolls.com/forums/i...ic=295081&st=0
Eller : http://btmod.beider.org/
Vis hele sitatet...
Kan noen forklare meg hvorfor jeg får opp en "internet explorer-ledetekst" på denne siden, som ikke lar seg lukke, og norton plutselig fant en trojaner? Ville ikke trodd at elderscrolls.com gjør noe slikt med vilje. Uansett er siden bare standard 404 for forumet, så ikke bry dere med å gå inn på den.
Noen her som har joinet The Dark BrotherHood? Der får du noe bra støff etterhvert