Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 387
Hei har noe hasj og tobakk liggene som jeg har lyst og røyke i moren tidlig men har ikke rullepapir. Noen som har noen alternativer til rullepapir?
Vet hvordan jeg lager meg en pipe eller bong men vil bruke papir. Trenger ikke og smake godt
Første sidene i Bibelen
Trådstarter
12 1
Bor dessverre ikke i noe kristent hus men har alltids aluminiums pipe hvis jeg ikke finner noe
Dopapir / tørkepapir. Elendig opplegg men fjern det blir man.
Enkleste og bare ordne en typ bong, pipe eller bøtte først som sist
Glad for at jeg har investert i en glass bong, jeg var så kjapp jeg til å mekke sånn tørkerull bong med alu som rist. Det er triste greier egentlig, funker ræva og smaker æsj til fjøs så ut som jeg hadde bæsj i hånda etter å ha brukt den som choke. Vanskelig å få vekk også vett

Ikke røyk dopapir.. ikke røyk vanlig papir i det hele tatt.
Lag deg en bøtte med alu i korken, blir så klart litt plastikk røyk, men bedre enn å røyke dasspapir.
Sist endret av HallaKompis; 2 uker siden kl. 05:22.
Smelt 0,2-0,5 i litt smør over lang tid på svak varme, legg i oboy/te hva enn du foretrekker og bare få det ned. Smaker jævlig men det er det verdt. kommer til å være fjern i 10-15 timer.
Dårlig rullepapir er waste. Har jeg kun rizla gidder jeg ikke rulle engang. Kan også kjøpe en brønn og hjemmemekk bong, folio suger og brønn med rist funnket mye bedre enn man skulle tro. Kan være vanskelig å få den 100% tett bare.
Brukte bakepapir engang. Vær obs på at det brenner kjapt. Kansje prøv å fukte jointen litt for å få den til å brenne saktere.