Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 3678
Anonym bruker
"Villig Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tenkte høre hvordan cannabis fungerer/virkning på enkelte?
Avslappende,lettet osv
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Avslappende, couch-lock, kreativ, glad, åpent sinn
Anonym bruker
"Forelsket Grindhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det fungerer i mitt tilfelle ved at det gjør et ellers ok+ sinn inn til et kjedelig og tregt damptog. Det som pleier å ta 10 sekunder å finne ut av, tar plutselig 10 minutter, og avsporingene gir meg ikke noe ekstra. Det er fryktelig overvurdert og kun verdt noe om man setter pris på å sløse tid. Som er helt lov, men for min del ikke noe å hige etter.
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Blir slapp, filosofisk, nervøs, litt likeglad, får en smålig psykisk eufori, får en matlyst fra en annen verden, noe kroppslig følelse av velvære, og trøtt. Liker å fyre litt når jeg vet jeg har hele kvelden for meg selv, og om jeg kan sove litt lenge. Blir litt ekstra asosial.
Avslappende og som han overfor sier her,filosofisk
Ganske godt med en kveld med fyrings og serier,blir liksom ikke noe stress eller tankekaos
Anonym bruker
"Allergisk Piggsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fokuserer tanker. Føler jeg blir mer åpen for ny kunnskap og gjerne litt mer filosofisk. Lettere å tenke i 'dypere' baner enn vanlig. Demper egoet og stolthet litt. Blir bedre på å høre på hva folk sier i stedet for å tenke på egne ting og si. Fjernet suget mitt på alkohol og fest som jeg var alt for hard på før og som skaffet meg masse bøter og rulleblad. For meg er det en bra greie.
Smålig generalisertangst, sosialangst, overtenking og ender som oftest med at jeg angret på at jeg røyka. Var ikke helt sånn før, men kommer ann på livssituasjonen man er i tenker jeg. Har jeg alkohol, eller noen downers innabors, trives jeg somregel veldig godt med _litt_ cannabis.

Problemer/stress i den nyktre tilstand vil ofte komme til lys ved røyking, men det kommer også selvsagt ann på setting, feks om jeg er med en god venn jeg stadig røyker med, også hvor lenge siden sist jeg tok en blås. Jo lengre opphold, jo større ubehag får jeg ved røyking.
Virkningen av cannabis er knappt der lenger. Jevlig kjipt og min egen feil.
elevated
Jizzle's Avatar
7 0
Blir glad, avslappet, filosofisk, sosial, alle inntrykk blir mer intense. Kan ligge å høre på musikk i timesvis!
Sitat av travaxa Vis innlegg
Virkningen av cannabis er knappt der lenger. Jevlig kjipt og min egen feil.
Vis hele sitatet...
Hehe, akkurat samme her. Merker så vidt effekt, kan fint røyke 2-3gram til dagen uten å merke meg fjern. Og da snakker vi riktig god pot, som ville slått ut hvem som helst "av-og-til" røykere. Nå M^Å jeg ha noen pils innabords for å bli god-stein.

Med det sagt, stod jeg opp på morgenen idag fast bestemt på noen dagers pause så det skal bli deilig det og.
Man kan få en så god og avslappende følelse.
Bare det å ta seg en joint på kvelden med en venn,sitte og prate om alt og ingenting,bare det å slappe av skikkelig

Den følelsen er digg
Blir helt avslappa, ler veldig mye som regel og blir helt satt inn i det jeg holder på med, tv, gaming osv.

Noen som føler seg produktiv under rusen?
Sist endret av Twistedroom; 14. mars 2017 kl. 00:01.
upsides - bekymringsfri, munter/glad, trives med meg selv, søvn er lett også blir jeg ikke klam på føttene og hendene for eksempel når jeg ligger under dyna, med andre ord bare velbehag

downsides - mindre kreativ, couch-lock/bed-lock, sløv i tale og i væremåte

det finnes tid og sted for å være skækk, men ikke på langt nær hver dag for meg.
er utrolig glad for at jeg gikk fra daglig røyking til å røyke en sjelden gang i ny og ned, men det var ikke så lett å komme seg dit.
Sist endret av Vitenskap; 14. mars 2017 kl. 00:12.