Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 916
Kjøpte denne for en stund siden http://www.dinside.no/901968/multicom-xishan-w370e

men et problem plager meg fortsatt. som tittelen sier så funker ikke vifta skikkelig (eller så er det meg)

når den går over 60*C så begynner vifta og gå på men den går på fullt i 5 sekunder, går ned og så opp igjen på et sekund.

altså akkurat som du skulle bryte strømmen men koble den inn igjen med en gang. noen som har hatt lignende problemer, eller folk med samme datamskin som ikke har problemet?
jeg vill si det er normalt, vifta går fort i ett par sekunder for å kjøle ned pcen, og deretter gå i ett mer rolig tempo. Var en lignende løsning på min gamle acer pc. Eller så kan du bare kontakte multicom sin kundeservice på mail eller telefon
nei var kanskje litt dårlig forklart.

dette gjentas hele tiden intill pcen ahr nådd seg under 50*c igjen.
så 5 sek full guffe og så roer seg i 1 sekund og så 5 sek full guffe igjen. om og om igjen.
anbefaler att du bare ringer til multicom sin kundeservice.