Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2854
Sitter med dolcontin 100mg pille som jeg ønsker mest og deiligst mulig rus av. Eneste alternatiet mitt er å ta det oralt, (bruker aldri sprøyter) Bør jeg ta hele på en gang (husk at dette er depot), skal jeg knuse den, la den (eller deler av den)smelte under tungen, til den smelter, eller annet?

Noen med gode tips?

Lurer også på hvor mane rivotril kroppen tåler om ganga? Har fri tilgang og kan kjøpe så mange jeg vil, men oppnår fremdeles ikke ønsket rus!
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Har du toleranse for opiater? Hvis ikke, så tar du først å skraper forsiktig av det røde laget. Så deler du den i to, og tar en halv (50mg). Der er ikke stort vits å ta mer enn 50mg morfin uten toleranse.

Skal du mikse dette med rivotril, så råder jeg deg å være forsiktig. Uten toleranse, så anbefaler jeg 2mg maks.

Det beste rådet jeg kan gi, er å ha noen venner ilag med deg som du kan stole på og vet hvordan man takler overdose situasjoner.
Trådstarter
5 1
Har noe toleranse, men det er fra ting som paralgin forte, og lignende.
Sitat av samba007 Vis innlegg
Har noe toleranse, men det er fra ting som paralgin forte, og lignende.
Vis hele sitatet...
100 mg er mye, og folk uten toleranse vil etter all sansynlighet få respirasjonsdepresjon hvis de tar det, og dolcontin virker lenge, sikkert 12 timer antar jeg, så det kan gå flere timer før man får problemer. Så du må ihvertfall ikke være alene når du tar det. 50 mg kan også være nok til å gi problem med respirasjonen, men det er veldig individuellt hvor mye folk tåler.
Sist endret av Chomskyfan; 13. mars 2013 kl. 02:48.
Trådstarter
5 1
Ok, skal ta ca halve, men hvordan skal denne tas? Har lest så mye forskjellig? Skal den bare svelges, skal del knuses og, svelges, skal det blandes med litt væske, skal det røde rundt selve pillen skrapes bort, osv? Har sikkert lest 50 forskjellige metoder. Jeg vil vite hva som er best. PS. Som sagt så er sprøyte utelukket.
Sug av skallet først så du sitter igjen med en hvit pille, om du vil ha effekten fortere.

Kan jo eventuelt snorte den også, men igjen, etter skallet er av
Sist endret av KjellFresh; 14. mars 2013 kl. 02:33. Grunn: jklhnjkbhnjklm