Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 6419
Fikk en pakke med 100 av her hos legen i går.
Lurer veldig på hva den mest vanlige effekten er når man blander disse!
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
ikke spis for mange om gangen, vær fryktelig nøye med hvor mange du har i deg (går fort i surr, tro meg)
Plutselig våkner du uka etter, alle pillene er borte, bostedet ditt er rasert, men hukommelsen har ingen svar å gi.
Har ikke erfaring med tramadol, men hvis det er respirasjons-svekkende eller lignende ville jeg vært jæævlig forsiktig med å hive de i meg på en imovane-rus. To minutter etterpå kan du ha glemt at du tok den forrige pilla og hive innpå mer for du kjente ikke effekten. Så ligger du der og surkler...
Beste tipset jeg kan gi er å sette klare grenser for hva du skal ha i deg før du begynner.
Ikke stol på deg selv under rusen. Dømmekraften er ikke til stede, selv om du føler deg aldri så normal.
Sist endret av Bothrops; 21. april 2012 kl. 10:24.
Trådstarter
10 0
Tusen takk! Tok en Imovane og kuttet ut kvelddosen med tramadol. Fikk stilnocht av legen sist, og hadde en helt for jævlig opplevelse med dem for å si det mild... Fikk samtlige bivirkninger på pakkningsvedlegget, og hadde i tilegg black out! Og gjorde det du snakket om nemlig tok flere og flere tabletter når jeg ikke var ved mine fulle fem. Våknet etter 10 timer naken i senga mi, og skjønte ikke hva som hadde skjedd.... Kun små bruddstykker på noen sekunder jeg husker. Samboerne min fikk ett helvete med å passe på meg! Jeg ySkulle absolutt ut å kjøre bil bla... Og blackouten kom etter kun en pille, for husker ikke en dritt etter at jeg tok den første pilla...
Så aldri mer!!!! Hadde en pakke på 30, og hadde spist ALLE! Rart jeg ikke havnet i koma... Har spist en del piller for å si det slik, for har en sykdom som gjør at jeg må spise smertestillende hver dag. Så trodde virkelig at jeg ikke skulle reagere på den måten!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Bruker å ta 5-6 tramadol kapsler med 50 mg i hver kapsel.
Da bruker jeg å få en fin rus, blir mer frempå, får mer selvtillit, men av og til kan jeg bli veldig irritert og blir fort provosert av ting og mennesker. Men du blir også veldig avslappet og lykkelig, alle problemene dine blir dyttet langt vekk, og du føler at livet ditt er perfekt. Du kan også føle at du svever.
Jeg anbefaler den som aldri har tatt tramadol før, å starte med 2-3 kapsler, hvis du tar for mye kan du bli uvell og kaste opp. Men det er ikke farlig om du blir dårlig, bare ubehagelig.

Idag tok jeg faktisk 10 stk, men jeg tok ikke alt på en gang, har fordelt det utover dagen.
Jeg har vært helt rar og fjern i hele dag. Når jeg var på skolen idag så fikk jeg ryddemania. Rydda klasserommet og bokskapene til noen venner og gjorde faktisk en god innsats i timene, noe som jeg vanligvis ikke gjør.
Når jeg kom hjem fra skolen brukte jeg en time på å rydde bilen til muttern.
En fordel med tramadol er at du har ikke matlyst når du tar kapslene. Jeg har ikke spist siden frokost imårrest, og har fortsatt ikke matlyst.

Hilsen jente, 16 år.
Sitat av Kottonmouth Vis innlegg
Bruker å ta 5-6 tramadol kapsler med 50 mg i hver kapsel.
Da bruker jeg å få en fin rus, blir mer frempå, får mer selvtillit, men av og til kan jeg bli veldig irritert og blir fort provosert av ting og mennesker. Men du blir også veldig avslappet og lykkelig, alle problemene dine blir dyttet langt vekk, og du føler at livet ditt er perfekt. Du kan også føle at du svever.
Jeg anbefaler den som aldri har tatt tramadol før, å starte med 2-3 kapsler, hvis du tar for mye kan du bli uvell og kaste opp. Men det er ikke farlig om du blir dårlig, bare ubehagelig.

Idag tok jeg faktisk 10 stk, men jeg tok ikke alt på en gang, har fordelt det utover dagen.
Jeg har vært helt rar og fjern i hele dag. Når jeg var på skolen idag så fikk jeg ryddemania. Rydda klasserommet og bokskapene til noen venner og gjorde faktisk en god innsats i timene, noe som jeg vanligvis ikke gjør.
Når jeg kom hjem fra skolen brukte jeg en time på å rydde bilen til muttern.
En fordel med tramadol er at du har ikke matlyst når du tar kapslene. Jeg har ikke spist siden frokost imårrest, og har fortsatt ikke matlyst.
Hilsen jente, 16 år.
Vis hele sitatet...

Ja, det er flott når folk får slike ryddemaniagreier.



Men
En fordel med tramadol er at du har ikke matlyst når du tar kapslene. Jeg har ikke spist siden frokost imårrest, og har fortsatt ikke matlyst.
Vis hele sitatet...
Dette er ikke en fordel i det hele tatt! Nedsatt matlyst er absolutt ikke no bra, det er en bivirkning.
tramadol er flotte greier til litt avkobling og kos, men vær forsiktig. du blir fort innspist. hold deg til 2-3 i ny og ned til kos og 1 om du trenger det for smerter.
Er selv innspist på det meste og må peise innpå med 10-20 100mgs tramadol om jeg skal bli fin og skeiv nå. foretrekker dollcontine men det er et helt eget kapitell..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
For å ikke lage en ekstra tråd om dette (takk til søkefunksjonen!), så må jeg spørre og høre om noen har erfaring med denne blandingen ? Har fått utskrevet 40 50mg Tramadol ratiopharm og 10 imovane 7,5mg. Har det noe for seg å blande disse i hele tatt ? Fått beskjed om å ta 1 av hver før jeg legger meg for å klare å sovne, men ved større dosering hvordan vil dette fungere ?