Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1456
Anonym bruker
"Sjuk Falk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skrev dette når jeg prøvde og søke etter om dette har skjedd med noen andre før på en engelsk side så her kommer det på engelsk.
Last night i took magic mushrooms, im from norway and here they Are the strongest in the world. I only took a gram but the potency is like 2x of others. I went outside for a walk and it was a full moon. I couldnt comprehend what i saw. I had no Words for it. I just stood staring at the moon for an hour. When i turned around and started walking i saw and bright neon green and purple triangle just floating in the air, it started falling like a snowflake and it fell trough my body and just disappeared and showed up again right in front of me. Falling like a snowflake. It fell towards me again and i tried touching it. It just vanished like a bug in our simulation. It was like holographic. I have never seen anything like it. I have hallucinated so many times i cant count but what i saw after staring at the moon just left me speechless. I cant Even form Words to describe this. It was like the illuminati eye. It came to me like 7-10 times. I think my depression and anxiety is cured now😂
Damn høres bra ut
>ta 1g flein
>se på månen en times tid
>?
>depresjon og angst kurert.

Er det virkelig så enkelt? Niice
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
>ta 1g flein
>se på månen en times tid
>?
>depresjon og angst kurert.

Er det virkelig så enkelt? Niice
Vis hele sitatet...
Vel nei, det er jo ikke det, men det regner jeg med alle forstår. men at det i allefall midlertidig kan gi en lettere hverdag er nok ganske korrekt ja
Anonym bruker
"Tilfreds Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
>ta 1g flein
>se på månen en times tid
>?
>depresjon og angst kurert.

Er det virkelig så enkelt? Niice
Vis hele sitatet...
Afterglowen på psykedelika er fantastisk, og det finnes de som endrer tankegangen og får et helt nytt syn på livet etter én tripp. Kognitiv terapi på steroider
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Det er jo gjerne sånn at sopp tatt under fullmånen har en positiv effekt. Denne helgen hadde vi en rå fullmåne å ture under.

Good vibes til alle
Jeg spiste også og det var godt for kropp og sjel
Kan det hende at det er mer mellom himmel og jord?
Sitat av JegBareLurer Vis innlegg
Kan det hende at det er mer mellom himmel og jord?
Vis hele sitatet...
Det tror jeg ikke. Men bak himmel og jord?
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det tror jeg ikke. Men bak himmel og jord?
Vis hele sitatet...
Universelt sett ja, men i dette tilfelle så var det rett forran han så da blir det vel mellom
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Det tror jeg ikke. Men bak himmel og jord?
Vis hele sitatet...
Særdeles modig påstand. Da alle forskere er uenige med deg.

Vi har absolutt ikke en komplett forståelse av alt mellom himmel og jord. Store hull i blandt annet biologi, fysikk og psykiatri eksisterer enda.