Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1599
har en kompis som skal skyte(bruke nål og sprøyte) han fikk tak i noe som heter oxynorm.jeg sa til han at la meg sjekke om dette er trygt å skyte.det er 10mg kapsel.setter pris på all hjelp....
Det er ALDRI trygt å skyte noe som er ment for å administreres på en annen måte. Det er ikke engang trygt å skyte noe som skal skytes heller.
Men hey, så lenge han bruker en bomullsdott mellom sprøyta og væsken, samt skyter kun 10mg, vil jeg ANTA det går bra. JEG ANTAR!!!
Snakker av egne erfaringer og det som skjer med deg om du bestemmer deg for å skyte kan ha et helt annet utfall enn det som har skjedd til meg. Det er "trygt" og skyte det et veldig få antall ganger, du vil nok ikke dø eller få alt for store plager. Pass bare på at rusen blir sterkere enn om du tar oralt inntak.