Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 4046
Hei hvis jeg har litt amfetamin nedtur. Går det gale hvis jeg hiver nedpå 1-2 rivoer ? blir nedturen bedre da? kjenner jeg har en syk hjertebank og smålig noia
Søkefungsjonen er der for en grunn, men ja er vanlig å justere nedturen med litt rivo..
Trådstarter
9 3
er det normalt å bli grisehøy hvis man blander alkohol,amfetamin og weed + rivotril ?
ja ) ti tegn
Trådstarter
9 3
hvor mange 0.50 mg tabletter kan jeg ta jeg har 12 ?
Hvor mange du KAN ta er jo opp til deg.
12 x 0.5 = 6 mg
Selv holder det fint for meg, som ikke har noen toleranse og ta 2 - 4 mg.
Blander jeg det med alkohol, så blir det farvel hukomelse.
Du KAN ta alle uten at det skjer noe farlig, men ville begynt med 2 under tunga, da blir du nok roligere. Er det ikke nok ta to til. 2-4 mg pleier jeg å ta da sovner jeg etterhvert om jeg vil ;-)

Kan skrive under på alko+rivo er oppskriften på hukommelsestap!
Sist endret av Coffern; 22. desember 2012 kl. 02:40.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av deadmau7 Vis innlegg
Hei hvis jeg har litt amfetamin nedtur. Går det gale hvis jeg hiver nedpå 1-2 rivoer ? blir nedturen bedre da? kjenner jeg har en syk hjertebank og smålig noia
Vis hele sitatet...
Du vil komme av "nedturen" og vil få det mer behagelig og noiaen vil garantert forsvinne.
Det er mange som synes det er slitsomt å komme av et amfatamin-kjør uten benzoer ,dette er blant annet det benzoer brukes til og jeg forteller min fastlege at jeg trenger benzoer for å komme ned og få sove ut etter perioder med amfetaminbruk,heldigvis finnes det leger som skriver ut slike medisiner for nettopp dette
▼ ... over en måned senere ... ▼
Rivotril hjelper mot Amfetamin nedturen. 2 mg er de beste. Jeg har ofte tatt 5 x 2mg Rivotril for å komme meg etter en tur på Amfetamin. Derfor hadde jeg tatt alle 12 pillene du har, siden de er 0,5 mg. Hvis du tar en kopp kaffe eller te, med godt med sukker i, virker Rivotrilen fortere. Etter ca. 15-30 minutter blir du en god del bedre. Bare ikke drikk alkohol sammen med pillene.
▼ ... over en uke senere ... ▼
For all del, ikke gå for Imovane eller noen av benzodiazepin-lignene preparatene for å få sove, eller noe. Har du allerede vært våken en stund og bestemmer deg for å ty til disse kan jeg love deg at amfetaminen som strømmer lykkelig rundt i blodet ikke er en fordel med tanke på bivirkningene av de preparatene. Vel, hallusinasjoner. Og flere netter våkne på dette stoffet, da er du allerede i risikosonen. En kompis hadde pusset tennene sine, og da han så på tannbørsten bare transformerte det seg til en diger, underlig blomst. Han fikk også for seg at det var noen eller noe der. Insekter var det første som traff ham (Ikke veldig overraskende). Resultatet var å gå apeberserk med brannslokningsapparat. Selv om pulveret spredde seg i hele rommet var selv ikke dette nok, og han gikk igang med å rive av seg alle klær, ta fatt i noe insektsdrepende midddel for å bli kvitt hva enn det var av farligheter.

Nei, er nok greit å holde seg til Cold-turky ved å drikke masse vann, trene, få i seg riktige næringsmidler gjennom mat eller andre ting som kosttilskudd, te og så videre. Badstue er nok ingen dum ide. Er det full krise, og du bare vrir deg kan du forsøke en god dose Seroquel. Eventuelt, sistevalget... Valium eller Rivotril.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Går helt fint å ta 1/2 til 1 hel diaz for å roe ned pepperstuket, få litt ro i kroppen å mulighet til å prøve å sove.

Men ville ikke anbefalt å bare kaste i deg en hæv med rivvoer or whatthefuckever for å "komme ned", knarke idè.


....Leste innlegget til lucy nå, og er enig i det som blir sag der. Jeg er tidligere vært amfetaminextacykokainmariuhanasubutex konge men har vært lenge rusfri og tar en jævlig sjelden helg med mange måneders mellomrom en helg med f.eks fylla og extacy eller amfetamin, fester ifra meg det jeg har behov for, drar hjem å slapper av i mange timer, tar en LITEN diaz og legger meg til å sove samme faen å trøtt jeg er, kommer meg tidlig opp, kaster i meg magnesium/zink, c og b vitamin, multi vitamin, en kopp sterkt kaffe og ett godt og sundt måltid med melk/juice. Da går det noen timer så føler du deg like fin (omtrent) som hvilken som helst annen rusfri normal dag. Klar for arbe på mandag. Thats my recipe.
Sist endret av deGrønne Skoger; 7. mars 2013 kl. 23:38.
2 rivoer gjør ikke no men det kommer an på at det er 0,5mg eller 2mg igjen. Vist det er en 2mg da er det nok med 1tab. Egene erfaringer btw.
Enste gangen jeg hadde halliser var når jeg tokk stilnoct 2x10mg men igjen de er kjent for halliser.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
For all del, ikke gå for Imovane eller noen av benzodiazepin-lignene preparatene for å få sove, eller noe. Har du allerede vært våken en stund og bestemmer deg for å ty til disse kan jeg love deg at amfetaminen som strømmer lykkelig rundt i blodet ikke er en fordel med tanke på bivirkningene av de preparatene. Vel, hallusinasjoner. Og flere netter våkne på dette stoffet, da er du allerede i risikosonen. En kompis hadde pusset tennene sine, og da han så på tannbørsten bare transformerte det seg til en diger, underlig blomst. Han fikk også for seg at det var noen eller noe der. Insekter var det første som traff ham (Ikke veldig overraskende). Resultatet var å gå apeberserk med brannslokningsapparat. Selv om pulveret spredde seg i hele rommet var selv ikke dette nok, og han gikk igang med å rive av seg alle klær, ta fatt i noe insektsdrepende midddel for å bli kvitt hva enn det var av farligheter.

Nei, er nok greit å holde seg til Cold-turky ved å drikke masse vann, trene, få i seg riktige næringsmidler gjennom mat eller andre ting som kosttilskudd, te og så videre. Badstue er nok ingen dum ide. Er det full krise, og du bare vrir deg kan du forsøke en god dose Seroquel. Eventuelt, sistevalget... Valium eller Rivotril.
Vis hele sitatet...

Er du sikker på at kompisen din ikke tok Lsd heller enn benzoer??
Har konsumert en del amfetamin gjennom 20-25år og det er helt vanlig å ta tabletter for å avslutte rusen eller roe seg før nattesøvn,har aldri hørt om personer som har opplevd no lignende som du nevner av amf+benzo,tror dette er en vandrehistorie fra en oppdikta røverhistorie fortalt av en som sikkert for første gang tok narkotika og som fikk så noia at han ropte på mammaen sin
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Sitat av Baltasar Vis innlegg
Er du sikker på at kompisen din ikke tok Lsd heller enn benzoer??
Har konsumert en del amfetamin gjennom 20-25år og det er helt vanlig å ta tabletter for å avslutte rusen eller roe seg før nattesøvn,har aldri hørt om personer som har opplevd no lignende som du nevner av amf+benzo,tror dette er en vandrehistorie fra en oppdikta røverhistorie fortalt av en som sikkert for første gang tok narkotika og som fikk så noia at han ropte på mammaen sin
Vis hele sitatet...
Her var det snakk om benzodiazepinlignende preperater (Z-hypnotika) slik som stilnoct og imovane. De er ganske kjent for å fremkalle hallusinasjoner, noe jeg selv har erfart. 2x10mg stilnoct gav meg hallusinasjoner som overgår både LSD og sopp. Troll, gnomer og annet faenskap som vandret rundt på rommet mitt når jeg skulle prøve å sove.

"Vanlige" benzodiazepiner er helt greit. Selv bruker jeg enten diazepam eller clonazepam ved amfetamin nedtur, eller så røyker jeg bare noe godt.