Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 825
Jeg har to pcer og har satt opp smoothwall. Har satt opp gateway i xp som søstera mi bruker, problemet er da at hun ikke kommer inn på mange sider på sin pc som jeg kommer inn på, hun kommer feks ikke inn på hotmail.com. Kan dette problemet fikses ved at jeg setter opp et program som sygate og at pcen til søstera mi mottar den informasjonen den trenger v.h.a sygate?
Om det kun er 2 PCer tror jeg det letteste vil være Internet Connection Sharing...
Jeg har 3 PCer på nett her, men Alcatel modemet til Telenor. Bruker en PC som router, med Sygate til å dele dialupen. Fønker greit det... men om det her er snakk om kun 2 PCer... Bruker ICS som er standard i WIN98se og nyere M$ produkter...
Uhm, tviler på at det er smoothwall det er noe gale med, spark maskina til søster`n din

Hmm... Snodige saker.
Trådstarter
Fant ut av det! Var noen tjenester som jeg ikke hadde delt i avanserte innstillinger på tilkoblingen.