Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1866
heij, jeg har sett litt på nett osv så fant jeg et program som heter for njrat, det er et hack program. grunnen til jeg spør her er om det er noen flinke hackere eller noe lignende her som kan finn et rent link for meg for njrat? for som jeg har fått med meg så fungerer programmet slik, at du skal sette det ut på nettet og folk skal laste ned eller at du skal send det til et person og personen skal laste ned, det er noe lignende. om jeg ikke tar helt feil så trur jeg den fungerer som keylogger men den der e mye enklere enn keylogger,(for en som ikke kan programering osv)... eller om dere vet om et program som fungerer som den da er det bare å poste.

med njrat kan man åpne personen kamera uten at h*n får vite det, man får absolutt fult kontroll til pcn h*nns.

takk for seriøse svar.

er det ingen som er flink nok til å svare på spm mitt eller det jeg lurer på?
Tror det er mange her inne som er flinke nok, men ingen som gidder å dele ut et slikt program til en random shitkid på internett som tror han skal hacke. I stedet for å bruke masse tid på å Google "keyloggers" foreslår jeg at du begynner å lære deg litt programmering og nettverk om du ønsker bli hacker!
Sist endret av Putresopp; 20. august 2013 kl. 21:53.
Ingen her som kommer til og gi deg dette. lær deg og finne ut hvordan programmet fungerer før du i det hele tatt begynner og leke det med dette. og konsekvensene kan fort bli store når du holder på med dette
Vil ikke å sjekke nedlastingen selv, så du gjør det på eget ansvar!

http://www.freehacktools.com/2012/07...mediafire.html
Kjør linken over ifra en virtuell installasjon om du har noe vett i skallen!

http://www.makeuseof.com/tag/install...rtual-machine/
Njrat høres ut som en scam versjon av JRat som er laget av redpois0n. Jrat at var gratis fram til 3.4 versjonen. Nå koster den 30$ og heter Jr at 4. Hvis du skal hacke en win 7 marskin bruker du bare darkcomet som du encoder i shakata ga nai (3 ganger skal holde) efter det er filen fud og du kan sende den til målet ditt.

Jrat er buggy som fean uansett...
Trådstarter
41 0
Sitat av Avatar Vis innlegg
Vil ikke å sjekke nedlastingen selv, så du gjør det på eget ansvar!

http://www.freehacktools.com/2012/07...mediafire.html
Vis hele sitatet...
linken der vil jeg nok ikke ta sjansen for. for jeg har sett på youtube en del, og det er der de laster opp filen, vertfall de fleste hackere som bruker njrat gjør det.

Sitat av MrZone Vis innlegg
Njrat høres ut som en scam versjon av JRat som er laget av redpois0n. Jrat at var gratis fram til 3.4 versjonen. Nå koster den 30$ og heter Jr at 4. Hvis du skal hacke en win 7 marskin bruker du bare darkcomet som du encoder i shakata ga nai (3 ganger skal holde) efter det er filen fud og du kan sende den til målet ditt.

Jrat er buggy som fean uansett...
Vis hele sitatet...
har ikke så mye peiling på hacking, men som jeg såg njrat så ser den enkelt ut. derfor fikk jeg lyst til å prøve den isteden for de andre programmene som ligg ut her på nettet
Ikke mye avansert med rats altså... Lær deg meterpreter det er for mannfolka!
Når du faktisk kalte det enn hack, skjønner jeg du har lite kunnskap om ''hacking''.
Njrat er enn remote access trojan, der du vil kunne sjekke alt som fåregår på pcen og kanskje tilogmed styre den.
Men for og sette opp enn rat er ikke ezmode, anbefaler jeg deg til og gjøre mye research.(hackforums)

tviler du finner enn gratis versjon på nettet som ikke er patchet.
Trådstarter
41 0
Sitat av steppyZz Vis innlegg
Når du faktisk kalte det enn hack, skjønner jeg du har lite kunnskap om ''hacking''.
Njrat er enn remote access trojan, der du vil kunne sjekke alt som fåregår på pcen og kanskje tilogmed styre den.
Men for og sette opp enn rat er ikke ezmode, anbefaler jeg deg til og gjøre mye research.(hackforums)

tviler du finner enn gratis versjon på nettet som ikke er patchet.
Vis hele sitatet...
grunnen til jeg ikke klarer å lære meg å hacke osv, er pga jeg ikke kan engelsk. der ligger problemet. så da må jeg bare prøv meg på programmer som njrat