Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2239
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Heisann! Skaffet meg akuratt PIA og jeg lurer på om det er mulig å starte å laste ned nå med engang. Eller må jeg gjøreom noen instillinger i uTorrent?
Så lenge du bruker PIA-programvaren og er koblet til en VPN-server er alt greit. Dobbelsjekk hos f.eks. whatismyip.com for å passe på at du er kobla til VPN.

Jeg vil også anbefale å skru på VPN-killswitchen i PIA-programvaren, slik at du ikke plutselig laster ned med din IP hvis du mister forbindelse med VPN-sereveren.
Så lenge du bruker PIA-programvaren og er koblet til en VPN-server er alt greit.
Vis hele sitatet...
Variere litt dette på hvilken VPN tjenste man bruker.
Må som regel gjøre "port forwarding" i VPN tjenesten og bruke denne porten i uTorrent.

PIA har egnene "port forwarding servers",eller bruke SOCKS5 proxy.
Noob-to-noob guide for port forwarding, proxies, and torrents in PIA
Sant at det varierer litt, det tenkte jeg ikke på. Dog trenger du ikke port forwarding hos PIA med mindre du må seede, jeg fikk hvertfal lasta ned uten port forwarding.
Du trenger ikke nei, men for at du skal få koblet deg til eventuelt alle peers (der det eksempelvis er få peers og kanskje noen av dem igjen ikke er connectable) så må man bruke port forwarding. Det er det beste uansett.