Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 881
Jeg har tenkt å få installert nextgentel ADSL nå, men så lurer jeg på om jeg bør velge 2 års binding, som gjør det mye billigere. Nå har jo BKK begynt å bygge ut 10mbps bredbånd. Er det noen som vet hvor lang tid de bruker på å bygge ut? Og hva med radiolink? Hvis jeg velger 2 års binding med ADSL, så er det jo litt kjipt om jeg kunne ventet et par måneder på mye raskere og billigere internet..
vet ikke noe om det andre, men om du vurderer å installere nextgentel og du er netcom kunde fra før, sjekk ut denne siden: http://netcom.nextgentel.no/netcomkunde/
Jeg er ikke NetCom kunde, men går det an å bli NetCom kunde nå, og så bli nextgentel kunde rett etterpå?
Vet ikke,,, har ikke testet det selv...

jeg har nextgentel, men vi registrerte oss før det tilbudet kom

vet kun det som står der... vet heller ikke om netcom-kunde gjelder mobil eller internett... men det bør jo vere begge deler i og med at du kan ha netcom internett uten å vere mobilkunde der...