Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 819
Hei, jeg er nylig flyttet til Oslo og har et sted å sove men ikke en bosteds adresse registrert i Oslo, det er heller ikke mulig for meg å endre adressen til der jeg sover, etter som at det er alt for mange som er registrert her allerede.

Jeg tok kontakt med NAV på Tøyen og fortalte det samme og sa at jeg trenger litt hjelp og at jeg omså kan leie en camping plass så lenge de betalte det. De ga meg papirer som fortalte hva jeg skulle gjøre og en av de tingene var å ta med en kjøpskontrakt eller husleie kontrakt.

Så med det så lurer jeg på om noen har tips til hvilken camping plass som er best egnet. Takker for svar.
Bogstad Camping er vel den eneste som er vinter-åpent. Buss 32 mot Voksen Skog.
Jeg har vært på Ekeberg og Bogstad. På bogstad stod det campign vogner som hadde mose på seg, så ut som de hadde stått der flere år, virket som det bodde polakker der. Hadde vært interessant å opprette en sånn "trailer park" i Oslo, men det er jo umulig å finne tomter til slikt sentralt!

De sto lengst innderst på campign plassen, kanskje de har avtalt langtids leie med eieren.

Jeg sov på et morsom plass i utlandet, det var satt inn køysenger i et høyt rom i 3 plan, temmelig langt å klatre til den øverste senga men det funket.

Det er vel fremtiden i Oslo, sette inn 2 køysenger på et soverom så har en 4 soveplasser. En kan jo ha gardin foran så en får litt privatliv, og sove med ørepropper.
Sist endret av Tekniker2; 9. oktober 2017 kl. 20:29.