Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1668
Hei! Jeg skal på ferie i Japan, og har forstått at de ikke er særlig glad i mj. Røyker en om dagen, og skal til Danmark en uke rett før jeg skal til Japan. Hvor lenge bør jeg være røykfri før jeg drar? Skal forsåvidt også mellomlande i Moskva. Synd om jeg ikke kan ta meg en tur til Christiania når jeg først er der nede.
Sist endret av crystalskull; 18. januar 2013 kl. 11:29.
Så lenge du ikke har med deg shit så går det bra. Det er "importen" de tar deg på, ikke på bruk. Så røyk alt du vil. Men, husk at de fort kan finne fram hansken om hunden markerer deg
Så lenge du ikke går i klær du har røyka mye i, så burde det gå bra. Som moret sier, det er hundene du bør være bekymret for. Markerer de på deg fordi det luker av klær eller bagger, så kan det fort bli ubehagelig.
Heisan,

Japan har et veldig strengt regelverk omkring befatning med narkotika og blir du tatt kan du regne med innreiseforbud i lang tid om ikke på livstid..
Du trenger ikke bekymre deg for å ha intatt noe før du drar dit, men om du har tenkt deg noe i Japan så er det nok en god ide å la være. Kvaliteten der borte pleier å være helt i bånn oftere soapbar enn ikke, men om du kjenner noen så går det som regel greit.

Enjoy Japan =)
Takk for svar, alle sammen! Da ser det ut til at jeg kan kose meg litt allikevel, da.

Sitat av Xorxnor Vis innlegg
Heisan,

Japan har et veldig strengt regelverk omkring befatning med narkotika og blir du tatt kan du regne med innreiseforbud(...)
Vis hele sitatet...
Det var aldri snakk om å ha med seg noe. Ei heller å finne noe i Japan. Kun i forveien.