Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1658
Hei,

Jeg har flashet min dvd-rom på min xbox, men nå har den gått istykker og lager masse skrapelyder så den klarer ikke lese noen cder.

Så jeg lurte på om det var mulig å spille spill rett fra harddisken, ved å f.eks mounte en iso fil eller lignende?

Vet det er mulig å bytte dvdrom, men jeg bruker ikke konsollen så ofte, så vet ikke om jeg gidder å kjøpe en ny og styre med det.

Håper på svar.
Nei. Du trenger DVD-spiller for å kunne spille spill uansett på 360.
Sitat av ymgve Vis innlegg
Nei. Du trenger DVD-spiller for å kunne spille spill uansett på 360.
Vis hele sitatet...
ehhhmmm.. Man kan da laste ned spill fra xboxlive for så å spille dem av hdd, så var jo snodig om det ikke skulle la seg gjøre på ett vis å legg spill rett inn på hdd egentlig.
Har egentlig ikke peiling, men virker på meg som litt rart at det ikke skulle la seg gjøre, men kommer kanskje ann på hvordan 360en er modifisert.
Nei, du har ikke peiling. Eneste modden som finnes til 360 er den som fikser på firmwaren til DVD-spilleren slik at den tror brente plater er originale. Alt annet på 360en er fremdeles låst ned. Spill som du laster ned signeres slik at de kun funker på din maskin, prøver du og overføre til en annen maskin vil det ikke funke.

(Man kan installere spill om man har inne NXE, men maskinen krever uansett at du har spillet i spilleren for verifikasjon)
Sist endret av ymgve; 30. mai 2009 kl. 22:42.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Hvis det skulle være aktuelt, kan du kjøpe en billig genuine dvd-rom til 360 HER
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Hvis det skulle være aktuelt, kan du kjøpe en billig genuine dvd-rom til 360 HER
Vis hele sitatet...
Dog, dersom man bytter spillere selv må man vel flytte over UUID'en som ligger på den orginale spilleren over til den nye (iallefall for å ikke bli bannet fra online).
Trådstarter
8 1
spørsmål rundt dette... Er det slik at jeg må ha en dvd-rom av samme type som jeg har før, eller kan jeg ta hvilken som helst av 360-dvd-rommene?

Altså, hvis jeg har benq'en fra før, kan jeg da kjøpe f.eks Samsungen?