Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  243 32443
Vet ikke om det er mange som har sett den men American Movie: The Making of Northwestern


hysterisk latter vet ingen grenser hva enn man er og ikke er på.
Hellraiser filmene hehe.. liker blod og gørr eg.. hehe samme kva tilstand
Skifilmer er og ganske heftig

edit: Futurama, south park, family guy, american dad er jo klassikere
Filmer du bør se når du har røyka, jeg fikk like mye latteranfall når jeg var clean så :P

Undercover Brother
The New Guy

2sjefs filmer!, av en eller annen grunn klarte vi å le oss skakk av den amerikanske TAXI filmen:P
Jeg VET at Monthy pyton er fet å se når man er stein...
Ikke så kult hvis man er skikkelig kake da sånn at man ikke får me seg noe da...
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
gidder ikke lese igjennom 9 sider med shitz, så mulig den har blitt nevt før..
PULP FICTION! Konge når man er skakk såvel som nykter
Monthy pyton er rått når du er stein/dritings... er konge med slik humor da
Prøv å se " Salatfingers "

Man flipper av det,

Iallefall om man er på ganja/hasj
ja se saladfingers, google it. alt må jo prøves haha
lykke til
Geniale filmer når skeiv:

Cheech and Chong
Spun
Lock Stock and Two smoking barrels - fucking great that english humor
se spaceballs... ;D den rocker huet ditt hvis du er så fjern at du ikke klarer å følge med men bare hører at dem snakker... muhaehaeh... faen meg det mest latterlige jeg har vært med på...

også smoking man i X-Files har noen usaklig fete teorier på livet.....

Just when im stooOOOoned... ;D

Moro er det læll... ;D
Fear and loathing in Las Vegas og Requiem For a Dream er trippy Selvom slutten på Requiem for a dream kan bli litt vel hard om man er altfor rocka i tryne
Fear and loathing in Las Vegas og Requiem For a Dream funker greit... men skal helst ha vært bort litt anna en tjall liksom... hehe...

to trøtte typer kjører noia på en stakkars hasj røyker vettu.. ^^ hihi
Ja det er jo sant, mente ikke at man nødvendigvis måtte se de på gall, smak og behag
Pusher
Pusher II
Pusher III
▼ ... over en måned senere ... ▼
morsom: Napoleon dynamite , American high( White Castle) Cheech & chong - Up in smoke
Spennende: House of wax , saw I og II .... Liker spennende filmer da jeg er skeiv Og ikke tenker på noe annet enn tven.. og Føle med de folka på tv;D:. haha
^^^^^^^^
hoodwinked!!!!!!!!! så den senest igår, lattis gjennom hele filmen
Maaange goe tips her, tror jeg drar innom videonova neste helg...

Men enkelte her kommer med titler som jeg få utslett og feite kbviser av å tenke på, "drittfilmer (rene kommersielle hoolywood-filmer)".

Nei sjekk heller en del regissører/produsenter og lei/kjøp/rip det du finner av han/hun (har ikke lest alle sidene her så d er mulig d er nevnt før), uansett:


David Fincher / Bryan Singer / Quentin Tarantino / David Chase / Stanley Kubrick / Barry Sonnenfio / Alan Ball / Terry Gilliam og Francis Ford Coppola.

Drøss med producers eller folk m regi som vi kunne punch`a inn her, tar gjerne mot tips.

Personlig har jeg hatt den feteste opplevelsen med Pulp Fiction i 97 om jg ikke tar feil. Så den nykter en gang å skjønte like mye som en spurv, røyka andre gangen og hodet gikk i turbospinn.


Når det er sagt har jeg hatt de beste opplevelsene m musikk, men det blir en digresjon så dropper det her.

Go fornøyelse

Beklager dysleksi`en som visst slo inn her og der, men dere er smarte nok til å skjønne det....
grandma's boy er drit bra å se når man er stein
Ikke filmer menmen:

Family Guy
That 70's Show
American Dad
Simpsons selvfølgelig
VH1 :P spesielt når det er no rart tema. So 80's eller no, fantastisk my gøyale musikkvideoer:P
Vel, for de som liker å "tenke" når man er høy, så er vel kanskje "Mission to mars" ganske bra, samt "The Abyss" og flere sånne romvesenfilmer :P
X-Files ftw!
Howard and cumar goes white castle, eller "american high" om du vil.
Jeg anbefaler "Kung Fu Hustle" og "Shaolin Soccer" på det sterkeste.
American High og Scarface tipper jeg er noen gode filmer å se når du er stein=)
Fear And Loathing In Las Vegas er konge, latterkick som faen
Sitat av syrup
hoodwinked!!!!!!!!! så den senest igår, lattis gjennom hele filmen
Vis hele sitatet...
Liker ekornet så jævlig bra.

The Wolf: Have you thought of decaffinated coffee?
Twitchy: Ehidontdrinkcoffee!
Har ikke giddet å lese gjennom alle filmene men Blade Runner er en sykt bra film å se enten man er stein eller ikke Sci-fi thriller fra 1982 med Harrison Ford.
Blueberry. Filmen er full av peyote og cacti, nydelig fotografert, massevis av glitrende gode CGI animasjoner av mandalaer og hallusinasjoner. Slutten på 2001 er barnemat i forhold til denne filmer. Obligatorisk for alle stonere, særlig dersom du har erfaring med andre psykedelika.
hva med harold and kuram goes to white castle? den er fet
▼ ... over en uke senere ... ▼
The Door (1991), Salton Sea, Fridays .... mange fler kommer bare ikke på det akuratt nuh:P
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av Schizoma
Moulin Rouge er jævlig digg å se! Denne er konge også på tripp.
Vis hele sitatet...
Moulin Rouge?!
Alice in wonderland FTW!!!
Også har vi Alice in acidland!
Signerer innleggene som nevner "Harold and Kumar goes to White Castle"! Men man må sørge for at man har nok digg i huset da man ser på den..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg vil råde folk til å se A Scanner Darkly. Er i fremtiden hvor USA har tapt krigen mot narkotika. Er dyp samtidig som den er morsom.
To trøtte typer. Fant den på dvd i en videosjappe til 99 kr.
Drit vitti uansett hvordan formen er
Kung fu hustle og kung pow er og geniale hvis du er fjern.
Eller noe av Matt Groening. Simpson liker jeg og se på når jeg er med kamerater og røyker. Blir 10 ganger morsommere da enn og sitte alene stein og se.
Sist endret av Marokk; 17. oktober 2006 kl. 04:32.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Sitat av Sinister
Jeg vil råde folk til å se A Scanner Darkly. Er i fremtiden hvor USA har tapt krigen mot narkotika. Er dyp samtidig som den er morsom.
Vis hele sitatet...
Jeg har også fått A Scanner Darkly-dilla. Så den to dager på rad etter jeg oppdaget den, fantastisk bra film. Må nok sees flere ganger hvis skev, veeeldig dyp.
Sitat av Tias
Jeg har også fått A Scanner Darkly-dilla. Så den to dager på rad etter jeg oppdaget den, fantastisk bra film. Må nok sees flere ganger hvis skev, veeeldig dyp.
Vis hele sitatet...
Hehe ja. Har sett den endel ganger selv og. Er så bra når han ene karen skal ta selvmord, men istedet for downers får han i seg psykedeliske
så pulp fiction i går.. jævla feit film, alt tok litt lengere tid å replikkene ble ennå mer gøy annbefales mens man er skev
fear and lothing in las vegas, eller hva den nå heter.
Lo godt av den, sko vært med de.
Leste ikke alle 10 sidene,mulig denne allrede er nevnt; ''Jay and Silent Bob'' er utrolig fet, skev eller ikke skev!
kan de av dere som sier requiem of a dream forklare litt nermere? jeg så den på pepper og ble så sinnsykt neffor og deppa. det er en sinnsykt bra film og tar opp et bra tema. men se den heller når du er i bedre stand til å tolke filmen. synes den er for sterk til å sees ruset.
fear and loathing in las vegas er kul

how high, pulp fiction.. osv

requiem for a dream er sånn passelig freaky
Murloc: Se filmen maaaange ganger før du får med deg alt, filmen er så jævla syk


Requiem for a dream må være den desidert beste filmen å se, men "Blow" funker også bra
Disaster og Pizza!! Helt vilt.
Being John Malkovich er sprø å se når en er fjern. Anbefales sterkt!
Fear And Loathing In Las Vegas slår aldri feil uansett...Har sett filmen utallig ganger, må nesten d får å huske ting når enn er fjern hver gang...Meeen hver eneste gang eg ser an blir jeg litt småtrist, får faen så lyst å være med på den turen...Faen for en tripp de har..
Polmen: har sett den maange ganger

har den på pcen så kan se den når jeg vil, altså ofte

men for mitt vedkomende er ikke dette en film jeg ser på ruset. hvorfor?

fordi denne filmen gir meg dårlig samvittighet. ikke for at jeg vanligvis får det av stoff., men den filmen vinkler det hele så utrolig bra.
The Big Lebowski er en av tidenes morsomste filmer, så den er sikkert fin når du er stein.
Kanksje det hadde vært bra hvis dere skrev litt om filmen og ikke bare navnet.(hvis det er ukjente filmer.)
Så vet jeg litt nærmere om hvilken film jeg vil se når jeg er stein :P
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg vil tro "Pink Floyd - The Wall" må være noe av det beste å se når man er høy/på tripp.
Er sikkert nevnt, men gidder ikke lese 10 sider med svar for å sjekke. :P