Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1970
Hei, lurte på om det er noen som vet om det finnes noen steder i Oslo- og omegn som selger Prince Indian Summer?

Det kan godt koste en del, ettersom det er en bursdagsgave til en venninne, så jeg tar gledelig imot forslag til cigarbutikker o.l. som kanskje kan ha det liggende inne!

Vet at det er en stund siden de sluttet å selge dette merket i Norge, men det må da finnes en og annen eksklusiv/under disken butikk som fortsatt har dem for salg
Sist endret av Schapz; 31. mai 2011 kl. 20:45.
Den pakka ligner veldig på noen prince-pakker vi har på jobb. De ble tatt inn for bare 3-4 mnd siden om jeg husker rett.

Spør litt rundtforbi da vell?
Du kan jo prøve Scorpius på Grunerløkka, kanskje de selger det eller vet hvor du kan få kjøpt det.
Schapz's Avatar
Trådstarter
83 6
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Den pakka ligner veldig på noen prince-pakker vi har på jobb. De ble tatt inn for bare 3-4 mnd siden om jeg husker rett.

Spør litt rundtforbi da vell?
Vis hele sitatet...
Kan jeg spørre hvor du jobber? Tenkte meg en liten rundtur på diverse cigarbutikker o.l. i morgen, så jeg kan jo like gjerne stikke innom alle dagligvarebutikker og kiosker jeg ser på veien!
jobba på Statoil for 2 år siden, vi hadde det da.
Neutral Good
Mith's Avatar
Indian summer er ikke i produksjon lenger.
Finner ingen kilder på det, men jeg har lett og forhørt meg og det er svaret jeg har slått meg til ro med.
Sist endret av Mith; 31. mai 2011 kl. 22:05.
Tatt av markedet hvis jeg ikke tar feil?
Schapz's Avatar
Trådstarter
83 6
Sitat av Mith Vis innlegg
Indian summer er ikke i produksjon lenger.
Finner ingen kilder på det, men jeg har lett og forhørt meg og det er svaret jeg har slått meg til ro med.
Vis hele sitatet...
Hm... Høres ut som at jeg må slå meg til ro med det samme svaret, men jeg får da alikevel ta meg en liten rundtur og høre i morgen!

Noen som vet om noen andre litt "eksklusive" røykmerker som kunne vært et eventuelt alternativ, samt hvor de kan kjøpes?
Vil anbefale Sol cigar i Oslo.
De har et merke som heter manitou, øko-tobakk uten tilsetninger.
Og eksemplarisk service